SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zielona w treningach!!! pomoc bardzo wskazana!!

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2592

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 15338 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 191794
czemu masło tylko klarowane? a skład tej Wasy wadziłaś, że od razu out?


Zmieniony przez - Arphiel w dniu 2013-05-13 15:35:53

"pod tym niechcianym tłuszczem niekoniecznie ukrywa się nasz ideał urody" Obliques
Don’t be a follower. Be a leader even if for a while you are only leading your shadow.
DT -> https://www.sfd.pl/DT_Arphiel-t1191724.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 148
dodam ze nie cwicze (niestety)
drugi dzien do waszego wgladu
chociaz wg moich przeliczen powinno byc 1651 kcal,bialko 63 g,tluszczu 38 g,weglowodanow 275g a tu dziennik pokazuje cos innego

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
co to za rozpiska??
Wez sie za to miche,nikt nie bedzie tego poprawiał.

A nie cwiczysz dlaczego?

Zmieniony przez - Ruda_29 w dniu 2013-05-13 16:01:32

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 148
bo pracuje od rana do wieczora,przed praca zakupy,dom...po pracy brak sil na cokolwiek.jedyny wolny dzien niedziele-spedzana z dzieckiem
tzn co wg ciebie znaczy wez sie....jak sie nie znam to nic z tym nie zrobie! probuje a tu ciagle zle i zle,dziekuje za marne porady
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 26831 Wiek 14 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 282788
Dostałaś porady, a robisz te same błędy. Nie chce się Tobie przeczytać artykułów.
Mam za Ciebie to zrobić?

A ja nie jestem za ciężka jak na swoją wagę?
http://www.sfd.pl/Ruda_DT_/_Debiuty_2015-t1044538.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 148
czytam ale co zrobic jezeli piszecie ze otrebow nie jesc a ja sie niby bardzo dobrze najadam rano :) czytalam wszystko w te i we wte ale nie jestem dietetykiem,trenerem czy kimkolwiem kto zna sie na zasadach zywieniowych i nie umiem sklepac z paru "dozwolonych"skladnikow sensownego posilku ktory bylby wg wszelkichprzelicznikow weglowodanych,bialkowo-tluszczowych i kalorycznych dobry i jeszcze mi smakowal, nie wiem dlaczego wyskakujesz do mnie z taka agresja???? jezeli chcesz mnie zmotywowac to nie musisz bo motywacje do mam ;) nie kazdy po przeczytaniu paru tematow jest geniuszem w odchudzaniu ale jak wiadc tylko JA robie bledyyyy...coz :) skoro Pani instruktor taka wyksztalcona w temacie to zamiast karcic moze ukierunkuje i stworzy przykladowy jadlospis ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10800 Napisanych postów 47765 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Arphiel o wasie byla mowa ze jemy tylko zytnia, a tutaj jest wklepana zwykla no i maslo jak wstawilam roslinne to okrzyczano mnie ze ma utwardzone tluszcze i nie jemy, i najlepiej klarowane,
jesli bluźnie popraw ;)



- http://www.sfd.pl/-t686002.html - o otrębach

Źródła węglowodanów dla Ladies:
-ryż (głównie brązowy),
-kasze (najczęściej poza manną i kuskus),
-płatki owsiane (również zmielone - zamiast mąki)
-rośliny strączkowe (soczewica, fasola, ciecierzyca, soi unikamy), szczególnie polecane wegetariankom
-quinoa (uwaga, w Polsce droga)
-makaron pełnoziarnisty
-warzywa surowe lub gotowane (mrożone) w dużej ilości, zielone bez żadnych ograniczeń, ladies unikają warzyw z puszek (konserwowane cukrem), odchudzające się rezygnują z kukurydzy, ziemniaków
-owoce świeże (odchudzające się z umiarem i najlepiej te z małą zawartością fruktozy, tabela: http://www.sfd.pl/-t529313.html; część diet i sposobu żywienia opiera się na owocach, sprawa bardzo indywidualna)
-chleb prawdziwy razowy na zakwasie (przepis: http://www.sfd.pl/-t670922.html). Chleby 'razowe' dostępne w sklepach są mocno przetworzone, często barwione karmelem.
-wyroby mączne (z mąki żytniej, pełnoziarnistej) własnej roboty - nie odchudzające się

Źródła białka dla Ladies:
-mięsa chude: drób (kurczaki, indyki, przepiórki itp.), wołowina, dziczyzna, wieprzowina, wątróbki (z umiarem), podroby (żołądki, serca z umiarem).
-mięsa tłuste z umiarem
* Ladies same pieką/duszą/smażą/gotują mięsa. Jadają je na ciepło lub na zimno (jako wędlina, dodatek do sałatek, przekąska). Ladies nie jedzą wyrobów garmażeryjnych, kupnych wędlin, kiełbas (nawet tych droższych), parówek.
-Ryby tłuste (faworyzowane morskie, bogate w omega 3) i chude, owoce morza, puszkowane z umiarem, pangi NIE jemy
-jajka (całe, nie wyrzucamy żółtek bogatych w białko, witaminy i minerały)
-sery i twarogi (jeśli się odchudzamy maksymalnie raz dziennie, np. wieczorem)
* Ladies unikają produktów przetworzonych, czasami jednak siła wyższa i małą ilość białka w diecie uzupełniamy odżywką białkowa whey (bez soi).
* Ryby i mięsa w miarę możliwości finansowych i logistycznych kupujemy z hodowli naturalnych, gdzie zwierzęta nie są karmione hormonami, antybiotykami, sztucznymi paszami. Jaja od kur z wolnego wybiegu

Źródła tłuszczy dla Ladies:
-orzechy i nasiona (faworyzowane włoskie, brazylijskie, migdały)
-siemię lniane (mielone)
-oliwa z oliwek, olej rzepakowy, oleje z orzechów, olej lniany (ten ostatni odradzany sylwetkom typu 'gruszka')
-ryby, jajka jak wyżej
-awokado
-prawdziwe masło, tłuszcz zwierzęcy traktują jako dodatkowe źródło tłuszczy jeśli dostarczane są tłuszcze wymienione powyżej

Ladies piją wodę mineralną i herbatki wg uznania (ale nie piją 'herbatek odchudzających'). Minimum 1,5l. dziennie, a podczas upałów i treningów więcej.


NAPRAWDE TAK TRUDNO Z PRODUKTOW TUTAJ DODANYCH ULOZYC POSILEK?

Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-05-13 16:33:09

Zmieniony przez - Beryy w dniu 2013-05-13 16:33:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Wiek 36 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 148
moze i nie trudno ale ile gram kaszy a ile kurczaka i co do tego??a dlaczego mowiecie nie na kuskus?

Zmieniony przez - mona w dniu 2013-05-13 16:38:51
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6693 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 33233
leniuszek z Ciebie :) wszystko podać na tacy
Liczenie i komponowanie ułatwia dziennik, wytyczne dostałaś od Unknovn - 1700 kcal, minimum 60 gram tłuszczu. A ile czego to nikt CI nie napisze - siadasz i wrzucasz, kombinujesz a przy okazji UCZYSZ się oceniać jedzenie pod kątem wartości odżywczych w ogóle i wartości dla Ciebie. W tym sensie, że sama musisz sie nauczyć, co Ci się opłaca jeść - jak masz napady głodu, lub jesz oczami, będziesz potrzebowała jedzenia o mniejszej ilości kalorii, ale by było go "dla oczu" dużo. Jak przy tej ilości jedzenia ( 1700 kcal ) będziesz pełna jak bąk - również będziesz szukać innych rzeczy i rozwiązań. To osobnicze uwarunkowania. A skoro już jesteś tak leniwa, że nie chce Ci się samodzielnie układać szukać kombinować, to wykaż się tylko raz i znajdź dziennik dziewczyny, która dostała zbliżony rozkład. Wówczas wystarczy ją kopiować
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5620 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 124472
masz żarcia do wyboru do koloru! aż czasem ciężko się zdecydować co zjeść = )
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rozstęp mięśni brzucha po porodzie

Następny temat

PRAGNACASLONCA

Fruzelina