SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST SPONSOROWANY - Redukcja z OFRA Sport by Saida

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 56616

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1246
Chciałbym zaznaczyć, że nie jestem aktywnym forumowiczem, czasem wchodzę na dział MMA. Trafiłem na Saidę, ponieważ dała radę dotyczącą treningów pewnej dziewczynie. Czytam ten test od początku i jestem pełen podziwu nad pracą, jaka została włożona w treningi. Nie znam się na bodybuildingu, jestem laikiem, ale szczerze mówiąc, to już na początku testu nie można było się do czego przyczepić pod względem figury. Teraz widać więcej mięśnia, ale czy o to chodziło? Czy kilka miesięcy wyrzeczeń, potu, łez, ciężkiej pracy jest warte 3,5kg i 2cm gdzieniegdzie? Zostanę pewnie zaatakowany, że jestem hejterem, ale wydaje mi się, że te wszystkie specyfiki nie sprzyjają zdrowiu, co innego zdrowa żywność(czytałem też dzienniki żywieniowe). Czy to tak ważne w życiu, że ktoś na forum nas pochwali, że schudliśmy, że ładnie wyglądamy? Osobiście uważam, że zmiany w sylwetce są kosmetyczne, a zajęły kupę czasu i kosztowały wiele wysiłku. Przecież sami powinniśmy mieć poczucie własnej wartości i nie musimy być chwaleni. Saido, nie odbierz tego jako obrazy, bo sport to zdrowie, ale warto sobie wyznaczyć granicę. Życie to nie tylko wygląd i figura. Mam nadzieję, że uda się Tobie pogodzić zdrowy tryb życia ze sportem i rozwojem osobistym. Jestem pełen podziwu za zaangażowanie i pomimo tego, że nie do końca jestem przekonany, to skoro taką drogę wybrałaś, życzę powodzenia. Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 119 Napisanych postów 28242 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 125433
ccz2
Tak, dokładnie o to chodziło, żeby było widać więcej mięśnia