SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST SPONSOROWANY ACTIVLAB - redukcja grubasek19 EPIZOD 2

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11469

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 951 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13015


Witam ponownie wszystkich. Jak już tłumaczyłem w poprzednim temacie, nie miałem możliwości poprowadzenia testu do końca. Stało się kilka przykrych dla mnie rzeczy wykluczających i powodujących brak dostępu, możliwości i ochoty do treningu na siłowni.

Poprzedni test prowadziłem prawie 4 tygodnie więc podjadłem troche suplementów. Z racji tego, że testu do końca nie doprowadziłem na własny koszt dokupiłem kilka rzeczy i po uzgodnieniach z administratorem i sponsorem zaczynam test od początku. Mam nadzieję, że bez jakich kolwiek komplikacji :)

Wymiary i wyniki siłowe

Wzrost - 180cm
Waga - 86kg
Obwód bicepsa - 40cm
Klatka - 116cm
Udo - 63cm
Pas - 86cm
Łydka - 39cm

Staż treningowy - 2 lata
Wyciskanie na ławce płaskiej - 110kg x 4
Przysiad - 90kg x 6
Martwy ciąg - 115kg x 6

Cele

Głównie zależy mi na utracie boków, które zaburzają ewidentnie całą i tak mizerną sylwetkę. Bedę zadowolony z każdej ilości straconego tłuszczu, ale marzy mi się 80cm w pasie. Myslę, że przy mojej budownie jest to nie mozliwe, przynajmniej narazie, ale chciałym w 2 tygodniu lipca znaleść się właśnie jak najbliżej tego wyniku :)

Zdjęcia sylwetki

















do swojej dyspozycji mam to co widać na zdjęciu + w tym tygodniu planuje jeszcze się wybrać do sklepu po jedną puszke machine man burnera bo zostało mi go na jakieś 2 tygodnie, do tego białko bo też będzie mi potrzebne i fit drinki (wziąłem na próbe jedną paczkę, skosztowałem 1 saszetke no i poprostu rewelacja) no ale to po dziesiątym ;D






Dieta oczywiscie low carb. 2800-3000kcal które bede starał się upchać w 5 posiłkach



Trening siłowy 4 razy w tygodniu, po każdym treningu (oprócz treningu nóg) hiit, 3 razy w tygodniu lżejszy, max kilkunasto minutowy trening przy użyciu kettlebells + około 30-40 minut aerobów na bieżni lub na steperze.

Poniedziałek - klatka/brzuch/hitt
Wtorek - kettlebells/aero
Środa - plecy/biceps/hiit
Czwartek - nogi/brzuch
Piątek - barki/triceps/hiit
Sobota - kettlebells/aero
Niedziela = kettlebells/aero

Rozpisałem trening na 7 dni bo nie zawsze jestem w stanie przewidzieć kiedy dany dzień mi wypadnie z gry, a może się tak stać bo mam ruchomy grafik w kinie i np. w soboty, niedziele mogą mi wypaść zmiany od 9-16 czyli w godzinach w ktorych jest siłownia otwarta, a czasami moge nie dać rady zrobić treningu w tygodniu więc te dni bede się starał troche zamieniać żeby nie rezygnować z żadnego treningu siłowego.


Jutro zaczynam test od klatki i brzucha oczywiście. Nie spodziewam się specjalnej mocy i ciężarów bo dopiero zrobiłem dziś 3 trening od przeszło miesiąca. Btw jutro trenuje o 7.30 bo po 9 mam wyjazd do Łodzi na turniej Cinama City Cup ! ;D Wracam późnym wieczorem, ale wypiske ogarne żeby nie robić sobie zaległości jak ostatnio ;)

Dzięki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 117 Napisanych postów 28242 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125423
Eeee, dużo do wycinki nie ma, po teście akurat forma plażowa będzie

Powodzenia, będę śledzić

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Remik7 Ćpaj Sport
Ekspert
Szacuny 738 Napisanych postów 34662 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 254618
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 951 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13015
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2698 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 87334
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 18405 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 78690
powodzenia , No i śledzimy

Never give up!



Temat motywacyjny : http://www.sfd.pl/Poczuj_Sport_/_Feel_Sport-t1003135.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 10139 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 38657
Powodzenia, oby tym razem poszło zgodnie z założeniami. Masz jakieś problemy zdrowotne z nogami? Pytam bo wyniki siłowe mnie zaskoczyły - na przysiad mniejszy ciężar niż na klatkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 951 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13015
nie mam problemów zdrowotnych, po prostu kilka miesięcy temu zacząłem ćwiczyć nogi a konkretniej robić przysiady stąd te wyniki. Zresztą może założył bym i większy ciężar ale jeszcze nie próbowałem ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 4752 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41401
To sprobuj powoli zwiekszac ciezar.

Zycze powodzenia.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 194 Napisanych postów 9906 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
Będzie ciekawie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 951 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 13015


Poniedziałek - miałem zrobić trening klatki i brzucha ale troche przyspałem i obudziłem się dopiero o 7.30. o 9.00 byłem już w drodze do Łodzi na Cinema City Cup. Za Siewierzem w okolicach Częstochowy tir leżał rozwalony na całym pasie, który był zablokowany przez niebieskich i zrobiono objazd gdzieś na tarnowskie góry ;D To była godzina 10.00 , wracałem po 21 i myślałem że wszystko będzie już przejezdne niestety przez prawie 10 godzin nic nie zrobiono, żal.pl :/ do domu wróciłem dopiero po 23, padnięty po całym dniu podróży i graniu w piłke. Swoją drogą wszystko dostaliśmy w dupę, ale warto było się tam przejechać.



w sumie dobre 2 godziny grania w futsal z drobnymi przerwami. Duchota na hali niemiłosierna, lało się ze mnie okropnie.

w pierwszym meczy kapa mi się biegało bo czułem jakby spompowały mi się piszczele :/ potem przeszło



Dieta "plenerowa" ;p

na śniadanie zjadłem nalesnika czekoladowego zrobionego z odżywką białkową, serem twarogowym (200g) i dżemem truskawkowym


w drodze do Łodzi zachaczyliśmy o KFC, ale nie szalałem ;)

na wyjeździe wpadła 2x odżywka białkowa

po powrocie na kolacje kurczak z warzywami na patelnie




machine man burner - 3 kaps pół godziny przed pierwszym meczem
bcaa drink - 3 puszki między meczami
Protein concentrat - 60g podczas wyjazdu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

leucyna ?

Następny temat

Odpowiednie odżywki