SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST: RYWALIZACJA HI-TEC REDUKCJA, pods. str. 107

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 155337

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Cześć ponownie

Wrzucam pierwszy post z początku testu (Kamil, prośba wrzuć jeszcze fotki, bo tu ich nie ma)

Zaznaczam, że jestem kompletnym laikiem, więc informacje wypływające ode mnie, nie zawsze będą merytorycznie kulturystyczne

Wszystkie wpisy będą kopią z dziennika, który prowadzę równolegle (zresztą jak konkursowy Klata na Lato).


10.06.2013 - DNT - Aeroby

Menu:



Opis:

Menu:


Bilans OK (chociaż nie, węgle miały być zamienione z białkiem ). Niestety, to wynik braku wcześniejszego przygotowania. Po prostu rano na zakupy i ładowałem na co miałem smaka. Potem w pracy trochę ogarnąłem, ale czasu nie było. Dodatkowo o 21 jechałem jeszcze do Płońska, więc w ogóle na głodnego wszystko wyszło. Bo ostatni posiłek 22, a w trasie jeszcze do 1;30 jakoś.

Fotek nie robiłem.

Aeroby:

Godzina 18:00

Dałem radę tylko 35 min. Tempo Vśr 11,50 km/h

Tu się zatrzymam na chwilę. Po pierwsze, po 5 minutach miałem zdrętwiałe nogi. Nie wiem czy to efekt dodatkowego spalacza, czy zastój weekendowy z przyjęciem 5 kg na wadze… (miałem już tak kiedyś podobnie). Po drugie, w tym dniu co 5 min robiłem pauzę na 30 sek bo tętno wskakiwało pow 165ud/min, no i te zdrętwienie nóg. Kiedyś miałem tak samo jak biegłem w butach do kosza. Może to buty już do wymiany? Tętna się nie czepiam, bo wiem skąd takie było. Dodatkowo lało się ze mnie jakbym spod prysznica wyszedł
Dodam tez, że spałem z niedzieli na poniedziałek 2,5h, więc może też zmęczenie? Nie wiem. Dla porównania dzisiaj już po siłowni jestem i ten sam zestaw wziąłem przed treningiem (4xVASO, 2xSpalacz, 1xdodatkowz spalacz plus tam te witaminki i glucozamina) i nie było nic z drętwienia.

Tętno: