SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie o plan FBW

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 522

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
A czy ja mogę prosić o pomoc w planie FBW.



TRENING A

1. Przysiady ze sztangą na plecach

2. Hip thrusty

3. Wyciskanie żołnierskie

4. Wiosłowanie sztangą

5. Pompki w podporze tyłem o boks/ławkę

6. Brzuch



TRENING B

1. Martwy ciąg na prostych nogach

2. Zakroki skrzyżne z hantlami

3. Push pressy z hantlami (albo swingi kettlem ?)

4. Wznosy hantli na boki

5. Uginanie ramion ze sztangielką na przemiennie



Zależy mi głównie na pośladkach, przy czym nie chciałabym za bardzo rozbudować ud a mam do tego tendencję, dlatego nie wiem czy zamiast zwykłych przysiadów może coś innego? Czy to podstawa? Co do ilości serii to raczej 4, nie jestem osobą początkującą, ale nigdy nie ćwiczyłam FBW według planu - bardziej crossfit i ćwiczenia intuicyjne na siłowni.



Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 12022 Napisanych postów 160362 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234145
co do konstrukcji samego planu

TRENING A
1. Przysiady ze sztangą na plecach - zamienilbym na wersje wykrokow ktore wykonamy w pochyleniu tulowia do przodu
opis znajdziesz w artykule
https://www.sfd.pl/art/Fitwoman_uroda_/Wykroki__ćwiczenie_na_czwórki_czy_pośladki_-a233.html
2. Hip thrusty
3. Wyciskanie żołnierskie
4. Wiosłowanie sztangą
5. Pompki w podporze tyłem o boks/ławkę - zamienilbym na klasyczne cwiczenie na tricka jak wyciskanie francuskie hantli siedzac
6. Brzuch