SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Problem z udami

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 904

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11
Siema,
Mam problem z udami ( w sumie to ogólnie z nogami). Wydają mi się być nie proporcjonalne do reszty ciała. Klate i brzuch mam bardzo chudą że widać mi pojedyncze żebra a nogi mam bardzo rozbudowane. Podsyłam zdjęcia w napięciu i w luzie. Obwód uda to 56 cm a łydki 38. Wydaje mi się że to samo mięcho bo są bardzo twardy a chciałbym je zrzucić tylko nwm jak? Czy może mi się wydaję że to mięsnię a to zwykły tłuszcz który zrzuce biegając ?







Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 233 Napisanych postów 3156 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 55362
Wszystko super, tylko na jakiej zasadzie stwierdzić jakieś dysproporcje, skoro dajesz tylko zdjęcie nóg? Przepraszam - jednej nogi. Resztę mamy sobie dorysować?

Ankieta działu też by nie zaszkodziła, nie wiadomo nic o Tobie.

Po za tym wydaję mi się, że dramatyzujesz, noga jak noga.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 51 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2753
skoro uwazasz ze to miecho i masz jakies dysproporcje to nie lepiej zdobyc wiecej miesni w gornej czesci ciala niz chciec stracic miesnie nizej :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11
Chce nogi zrzucić żeby zmieścić się w rurki (to nie jest troll) bardziej widze siebie jako chudzielca





Zmieniony przez - Domek1234 w dniu 2016-08-16 20:30:12
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 26 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 444
Stary niewiem o co Ci chodzi... Nogi jak nogi... Nie widze zadnych dysproporcji... Moze zainwestuj w szersze rurki xd
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 233 Napisanych postów 3156 Wiek 21 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 55362
ja nie chce nic mówić, mam 62cm w udach i jakoś rurki znajduję bez problemu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 151 Napisanych postów 877 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 46067
jak w damskich spodniach chcesz chodzic to sie nie dziw, ze noga Ci nie wchodzi chociaz 56cm to niewiele i bez problemu powinienes w te swoje rajstopy dzinsowe wejsc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2278 Napisanych postów 4681 Wiek 38 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 213935
Moze kup leginsy i sobie naciagaj. Boże ty jesteś facet czy baba. Sory za szczerosc ale dzisiejsze problemy chłopców w twoim wieku mnie przerażają
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1787 Napisanych postów 47574 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 482598
Dysproporcji na zdjęciu nie widać natomiast zastanowiłbym się nad diagnostykiem pod kątem zaburzenia postawy choć tego typu zdjęcie może być mylące

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6483 Napisanych postów 142564 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1131393
ogolnie ciezko po tego typu fotach cos ocenic
podejdzmy troche powaznie do tematu, jak chcesz pomocy to chciaz wykonaj foty jak nalezy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1441 Napisanych postów 28163 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 275397
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problemy z Redukcją - Endomorfik

Następny temat

Potrzebuje pomocy