SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

problem z udami

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3030

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 715
Witam, na wstepie przepraszam za brak polskich znakow( windows 8 przerosl moje zdolnosci informatyczne jesli chodzi o ustawienia klawiatury). Do brzegu, postanowilam zalozyc nowy watek, bo juz nie wiem jak mam sobie poradzic z moim dolem. Problemem moim jest dosyc wyrazna dysproporcja ciala, podczas gdy gora jest dosyc szczupla, a w miare intesywniejszych cwiczen i diety w niektorych miejscach wrecz znikoma( w przeciagu 1,5 roku biust z miseczki C/D spadl do malego B), tak dol ile bym nie walczyla za nic nie chce zejsc(piszac dol mam glownie na mysli biodra i uda) I tu jest moje pytanie, jak myslicie co robie zle, moze powinnam sie przezucic na inny trening (wiem ze nie ma czegos takiego jak miejscowe gubienie tkanki tluszczowej) skoncentrowany dokladnie na tej partii ciala. Moze macie jakies magiczne cwiczenia ktore pomoga mi wygrac te nierowna walke. Dodam jeszcze ze tak przykladnie trenuje od 1,5 roku, przy czym na poczatku byl to HIIT bez zadnego obciazenia, potem doszly ciezarki 3 do 5 razy w tygodniu, przy treningu z ciezarkami nabawilam sie niestety kontuzji plecow, wiec wydaje mi sie ze ten rodzaj aktywnsci na razie dla mnie odpada. No i ciezarki sprawily ze moje uda staly sie jeszcze bradziej masywne.

ANKIETA

****DANE PODSTAWOWE***************************************

NICK: alleb1988
WIEK: 26
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: 1,5 roku

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA: 61 kg
WZROST: 174 cm
OBWÓD RAMIENIA: 24
OBWÓD ŁYDKI: 35
OBWÓD UDA: 53
OBWÓD BIODER: 94
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 73cm
OBWÓD TALI 60 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 86 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING? dobre samopoczucie, lepsza wersje siebie, szczuple uda i biodra;)

****STAN ZDROWIA*****************************************
idealny
CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: uraz odcinka ledzwiowego
WADY POSTAWY: brak
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: brak
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA?
nie
****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: tak
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO) zdrowe odzywianie

****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE?ok 1500-1600kcal, spozywam duze ilosci bialka, w postaci odzywek oraz z naturalnego pokarmu, staram sie jesc wiekszosc weglowodanow do godziny 15, posilki regularnie co 2 godz
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? utrzymuje wage

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK/NIE tak










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Tetiszeri Doradca
Ekspert
Szacuny 736 Napisanych postów 3356 Wiek 42 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 36235
Nie masz masywnych ud, za to wade postawy. Jakiekolwiek obciazenia uzywane niewlasciwie potrafia spowodowac kontuzje. Ba, trening z ciezarem ciala rowniez mozna sie uszkodzic. Po prostu zle cos wykonalas i nie ma to nic wspolnego z predyspozycjami, a raczej brakiem wiedzy. Zauwaz, ze nogi w ciele ludzkim to najwieksza grupa miesniowa i najbardziej aktywna. Zawsze bedzie ona silniejsza, mocniejsza w budowie bo inaczej nie utrzymalabys sie na nogach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45567 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
53 cm w udzie przy 174 to dużo? Jakie ty byś chciała mieć nogi? Widać przecież po kolanach i kostkach, że nóg sarenki nie masz i takiego efektu nie uzyskasz. Już jesteś bardzo szczupła - jak na moje to w tych udach powinnaś nawet przypakowac, żeby wyrównać proporcje sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 23792 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81252
WADY POSTAWY: brak

a krzywaś, jak wieża w pizzie.....

i słuchaj, dół masz ok, mięsnia ci trzeba i jak na moję powinnaś walczyć, by góre poszerzyć/powiększyć, bo inaczej wygląd annorektyczki uzyskasz.. niestety, ciało ddaje to, co mu zbędne, a gromadzi tam, gdzie mu najlepiej

Zmieniony przez - PUSHhard w dniu 2015-03-12 16:50:54
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 269 Napisanych postów 9148 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 123646
W moich oczach jesteś bardzo szczupła. Rzekłabym nawet, że zabiedzona...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45567 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
btw - zdjęcie w czerwonych majtkach na profilu - PRZEPIĘKNA kobieca sylwetka. Po co było się tak zaszuszać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 246 Napisanych postów 23792 Wiek 34 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 81252
a poza tym, przy twoim wzroście 1500-1600 kcal, to stanowczo za mało.... niestety... mogłabyś wkleić parę misek z ostatnich dni, dla zobrazowania tego, co i ile faktycznie spozywasz? poza tym.. węglowodany tylko do 15.00? Ktoś ci to "rzetelnie" polecil? i jaki jest twój rozkład BTW, bo te "duże ilości białka", to mnie Dukanem pachną.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 715
Dziekuje za odpowiedzi. zdaje sobie sprawę z tego ze moja budowa na szczuplutkie uda mi nie pozwoli.Szerokie biodra to mój kompleks juz od podstawówki. Aczkolwiek może uda mi się chociaż uzyskać większą proporcjonalnośc sylwetki. To jest właśnie mój problem jak juz zaczęłam ćwiczyć to góra ruszyła, nawet za bardzo juz pozniej, żyły na rękach, bicepsy, tricepsy i takie tam heheszki:)oczywiście nie mam nic przeciwko mięśniom widocznym, a wręcz przeciwnie. Dlatego może macie racje, aby zająć się proporcja ciała. Tylko jak to zrobić bez obciążenia? Narazie tylko HIIT wchodzi w grę, po tej mojej kontuzji(aj głupia ja). A chodzi o tą moją wypukło wkleslosc na plecach-dlatego taka krzywa jam jest? Da się to jakoś skorygować?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 715
dodaje jadlospis z dzisiaj

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10709 Napisanych postów 45567 Wiek 25 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
alleb - ale ty nie widzisz, że teraz jesteś mniej proporcjonalna, niż byłaś? Byłaś klepsydrą - twoje uda były proporcjonalne do łydek i stawów kolanowych. Teraz widać, żeś zachudzona. Uzyskałaś efekt odwrotny do zamierzonego.

Co do mięśni na ramionach - widać je, boś chuda. 24 cm w bicepsie to bardzo mało jak na ten wzrost.

Miska jest dramatyczna - DUKAN po amatorsku. Siąda ci na tym nerki, tarczyca i miesiączka.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 715
nie jest to dukan, przyznac sie musze ze jakis rok temu wpadlam w szal proteinowy, a wiec rozklad wygladal mniej wiecej tak 50/30/20 BWT, no i potem chcialam wrocic na sluszny tor czyli wlaczyc wiecej wegli, bo po tym moim eksperymencie nie dosc, ze chodzilam ciagle wkurzona jak przed okresem,to jeszcze mega zmeczona. Ale cos mi sie tak z zolodkiem stalo ze po zwiekszeniu wegli ladowalam co 5 min w toalecie, zaparcia, wzdecia itp.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[SPAM] sztanga w zęby, fitness twarzy, każda Lejdi gna po plaży :-D

Następny temat

langrafio biegnij...