SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

40 cm w bicepsie

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 135287

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 411 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1859
Witam mam pytanko do forumowiczow obecnie mam jakies 32,5 w bicepsie (zaczalem od ok 30,5 trenuje 6 tygodni) moim celem jest zrobienie w rok 40 cm (dieta + trening bez koksow) a poki co do konca roku 35 w zwiazku z czym jestem ciekaw waszych opinii - uda mie sie czy nie ? I pytanie do was (do tych ktorzy maja juz 40 w bicu , koksow nie pytam) - Ile czasu zajelo wam dojscie do 40 w bicepsie i od jakiego obwodu zaczynaliscie ???
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Bull Administrator
Ekspert
Szacuny 915 Napisanych postów 55266 Wiek 47 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 335776
Aby zwiększyć obwód ramienia nie wystarczy tylko ćwiczyć mięsień dwugłowy, ale także należy rozwijać mięsień trójgłowy. Ćwicząc tylko jeden z tych mięśni z biegiem czasu dojdzie do zaburzenia proporcji estetyki wizualnej, jak również będzie miała miejsce dysproporcja siły ramion. Kwestią kluczową jest odpowiedni dobór ćwiczeń, w taki sposób, żeby mięśnie otrzymały odpowiedni bodziec do wzrostu. Należy również zadbać o właściwą regenerację.

  1. 1. Mięśnie ramion - biceps i triceps
  2. 2. Ćwiczenia na biceps
  3. 3. Ćwiczenia na triceps
  4. 4. Do poczytania


1. Mięśnie ramion

Biceps - mięsień dwugłowy ramienia - należy do grupy przedniej mięśni ramienia. Jest podłużnym, wrzecionowatym mięśniem rozpiętym pomiędzy łopatką a kością promieniową. Składa się z dwóch głów - długiej i krótkiej. Odpowiada za zginanie i odwodzenie ramienia.

Triceps - mięsień trójgłowy ramienia - należy do grupy tylnej mięśni ramienia. Jest mięśniem rozpiętym pomiędzy łopatką i kością ramienną a kością łokciową, stanowiącym całą tylną powierzchnię ramienia.Składa się z trzech głów - przyśrodkowej, długiej i bocznej. Odpowiada za prostowanie ramienia.

2. Ćwiczenia na biceps

1. Uginanie ramion ze sztangielkami podchwytem - stojąc - sztangielkę chwytamy pewnie w dłoni, ręka wzdłuż ciała, łokieć “przyklejony” do tułowia, palce zaciśniętej dłoni skierowane przed siebie, całe ciało stabilne i napięte. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając dłoń do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburącz - naprzemiennie bądź równocześnie uginając ramiona w łokciach. Zamiast sztangielek możemy użyć też sztangi.
2. Uginanie ramion ze sztangielkami chwytem młotkowym - stojąc - sztangielkę chwytamy pewnie w dłoni, ręka wzdłuż ciała, łokieć “przyklejony” do tułowia, palce zaciśniętej dłoni skierowane do ciała - nadgarstki w pozycji neutralnej, całe ciało stabilne i napięte. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając sztangielkę do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburącz - naprzemiennie bądź równocześnie uginając ramiona w łokciach.
3. Uginanie ramion ze sztangielkami - na modlitewniku - siadamy na siedzisku w taki sposób, aby nogi zapewniały stabilność siedzenia. Sztangielkę chwytamy pewnie w dłoni podchwytem, ramiona przyklejamy do oparcia modlitewnika,ręka wzdłuż ciała, palce zaciśniętej dłoni skierowane przed siebie. Uginamy rękę w stawie łokciowym, jak najmocniej zbliżając dłoń do barku, napinając przy tym biceps. Następnie powoli prostujemy rękę po tym samym torze ruchu. Ramiona cały czas spoczywają cały czas na oparciu, nie odklejają się. Ćwiczenie te możemy wykonywać jednorącz lub oburącz - naprzemiennie bądź równocześnie uginając ramiona w łokciach. Zamiast sztangielek możemy użyć też sztangi.

3. Ćwiczenia na triceps

1. Odwrotne pompki - dłonie skierowane w stronę tułowia należy oprzeć na podwyższeniu, wyprostowane w kolanach nogi umieścić na podłożu lub na podwyższeniu. Reszta ciała nie powinna mieć żadnego podparcia. Ruch odbywa się tylko w stawie łokciowym - uginając łokcie tułów schodzi w dół, prostując - wraca do pozycji wyjściowej. Ćwiczenie te można robić bez obciążenia lub z talerzami na udach.
2. Wyciskanie francuskie sztangielki - sztangielkę chwytamy wyprostowanymi rękoma nad głową. Uginamy ramiona w łokciach tak, żeby ruch był wykonany tylko w stawie łokciowym w górę i w dół, bez ruszania ramion w barkach czy przedramion w nadgarstkach.
Ćwiczenie to można wykonywać w wariantach: jednorącz, siedząc, stojąc, leżąc.

4. Do poczytania

https://www.sfd.pl/najlepsze_ćwiczenia_na_biceps-t169013.html
www.sfd.pl/plan_treningu_na_rzezbe_w_domu-t687500.html
https://www.sfd.pl/Pompki_na_poręczach__na_klatke_-t272105.html

3
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1753 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20297
Ja zaczalem od 34, 35 cm i zaczalem cwiczyc w listopadzie, teraz mam 40cm bez koksow. Mozesz zrobic tyle w rok przy dobrej genetyce, tylko postaw sobie biceps jako priorytet. Ja sobie postawilem jako priorytet klate. Cwicz wszystkie partie, a po jakims czasie zobaczysz ktora partia ci najlepiej rosnie i ja dobijaj wtedy.

Zmieniony przez - Life-tec w dniu 2004-08-25 15:10:59
2

Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912 <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
http://www.sfd.pl/temat233849

http://www.sfd.pl/temat286418/  WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10982 Napisanych postów 50411 Wiek 28 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
najlepiej ustawic all jako priorytet
8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1753 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 20297
Kult racja, tylko jak ja robilem na trening okolo 30 serii na klate a 23 serie na inne partie i trening co dwa dni. Trening trwal ponad 3 godziny, chyba zebym siedzial wtedy po 6 godzin to wtedy sie zgodze.
5

Trening czyni rzemieslnika, MISTRZEM to sie trzeba urodzic
http://s5.bitefight.pl/c.php?uid=82912 <-- Taka ciekawostka
Tutaj sa moje fotki do oceny:
http://www.sfd.pl/temat233849

http://www.sfd.pl/temat286418/  WEJDZ ZOSTAW WPIS OD SIEBIE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 583 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6749
zaczynałem prawa 28cm lewa 27cm mam prawa 43cm lewa 42,5cm przełom 3 lat a samego treningu kolo 27mc-y
12

"Jeśli potrafisz pokonać barierę bólu możesz być mistrzem..."
Arnold Schwarzenegger

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 705 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 34844
Ygor to kwestia wielu rzeczy jak szybko do tego dojdziesz .. genetyki trening diety regeneracji suplementacji .. tylko nie rob codziennie bicepsa bo to nic nie da tylko sobie go popalisz .. ja zaczynalem od 27 bodajrze teraz mam po poltora roku w granicach 36 ale jestem niskiego wzrostu .. i dosc dobrze juz to wyglada ...
5

))))))))))

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 171 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 7893
ja zaczynalem od 36 po roku cwiczen i picia alco czasami:P bez koksow mam teraz 42
5

forsuj mięsnie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 411 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1859
Co do mnie to jak juz pisalem dietka jest z supli na razie tylko carbo moze dojdzie jakies bialko jak bedzie kesz bicepsy robie dwa razy w tyg raz lekko raz ciezko - robie trening na wszystko - to dopiero poczatek wiec nie skupiam sie na jakies konkretnej grupie tylko robie wszystko ale bicepsy mi juz troche fajnie urosly i jest to na razie chyba najlepsza oznaka tego ze zaczalem cwiczyc dlatego mnie interesuje ta kwestia
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1484 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 16169
ja mialem ok 32 w bicu i zajelo mi rok.troche odrzywek bylow tym roku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 1092 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4309
Zadam może trochę dziwne pytanie, ale jaka jest średnia wielkość bicepsu człowieka nie ćwiczącego?
6
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 583 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 32515
mój kuzyn ma 7 lat i w bicku ma 26cm (waga 40kg) nie widac po nim , ze jest tlusy, po prostu ma grube kosci, a koleszka z klasy ma ponad 18 lat i w bicku 28cm (waga 65kg). duzo zalezy od budowy anatomicznej.
2

krok po kroku...

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Ektomorficy łączcie się!!!

Następny temat

KTO LEPSZY!

nutloveb