SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan push-pull do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2481

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 573
Witam. Od ponad pół roku ćwiczę systemem fbw, od pewnego czasu mam małe postępy dlatego chcę spróbować treningu dzielonego. Potrenuję tak jakiś czas i zobaczę jakie będą efekty. Chciałbym trenować jedną partię dwa razy w tygodniu: push1, pull1, wolne, push2, pull2, wolne, push1 itd. Na początek ułozyłem coś takiego:

PUSH1:

1) Wyciskanie sztangi ławka pozioma 4-5 s
2) Wyciskanie hantli skos dodatni 4-5 s
3) Przysiady ze sztangą na barkach 4 s
4) Wspięcia na palce 4 s
5) Wyciskanie żołnierskie 4 s
6) Szrugsy hantlami 2 s
6) Wyciskanie francuskie 4 s

PULL 1:

1) Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 4-5 s
2) Podciąganie chwytem neutralnym 4-5 s
3) Martwy ciąg na prostych nogach 4 s
4) Unoszenie ramion z hantlami na boki w opadzie tułowia 4 s
5) Uginanie ramion ze sztangą prostą 4 s
6) Brzuch 4 s

PUSH 2:

1) Pompki na poręczach 4-5 s
2) Wyciskanie sztangi skos dodatni 4-5 s
3) Przysiady ze sztangą na barkach 4 s
4) Wspięcia na palce na maszynie 4 s
5) Wyciskanie hantli nad głowę siedząc 4s
6) Szrugsy ze sztangą 2s
6) Ściąganie linek wyciągu górnego 4s

PULL 2:

1) Martwy ciąg 4 s
2) Wiosłowanie hantlami w oparciu o ławkę skośną 4 s
3) Uginanie nóg na maszynie 4s
4) Unoszenie ramion bokiem w opadzie tułowia z linkami wyciągu 4s
5) Uginanie ramion z hantlami z supinacją 4 s
6) Brzuch

Chcę ćwiczyć klatkę na początku treningów, jako priorytet bo najgorzej mi z nią idzie jeśli chodzi o przyrosty i siłę. Chciałbym na każdym treningu pull robić podciągania na drążku bo z tym mam problem, ale podobno nie powinno się tego robić z MC? Proszę o ocenę planu ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10132 Napisanych postów 116518 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1379301
Spokojnie można mc i podciąganie robić, sam tak mam w treningu pleców.

ja bym chyba wolał dać wycisk a potem poręcze. Szrugsy to jest ćwiczenie pull bo ciągniesz i nie jest na barki tylko na plecy.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 573
anubis84
Spokojnie można mc i podciąganie robić, sam tak mam w treningu pleców.

ja bym chyba wolał dać wycisk a potem poręcze. Szrugsy to jest ćwiczenie pull bo ciągniesz i nie jest na barki tylko na plecy.


To będę to robił na jednym treningu. Może być MC na przemian z wiosłowaniem? A jak z ilością serii?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 573
coś jeszcze jest do zmiany, czy na początek ok?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10132 Napisanych postów 116518 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1379301
W superseriach bym nie lączył mc z wiosłem. Serie możesz zostawić takie jakie dałeś

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 573
anubis84
W superseriach bym nie lączył mc z wiosłem. Serie możesz zostawić takie jakie dałeś
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 573
młody_93
anubis84
W superseriach bym nie lączył mc z wiosłem. Serie możesz zostawić takie jakie dałeś



A tak ogólnie taki trening dla początkującego jest lepszy od klasycznego splita z partią raz na tydzień?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 573
Większość ludzi na siłowniach trenuje splita i bardzo sobie chwali taki trening i postępy..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10132 Napisanych postów 116518 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1379301
Bo większość osób zna tylko splity i to te oklepane, klata triceps, plecy biceps i nogi z barkami, jak sie spojrzy to większosć tak trenuje.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 18 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 573
anubis84
Bo większość osób zna tylko splity i to te oklepane, klata triceps, plecy biceps i nogi z barkami, jak sie spojrzy to większosć tak trenuje.


A masz jakieś sprawdzone metody jak zwiększyć siłę w wyciskaniu na klate? Czy stosować jakieś piramidy powtórzeniowe itd..?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10132 Napisanych postów 116518 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1379301
To już trzeba specjalmny plan pod wyciskanie zastosować
http://www.sfd.pl/10_tygodniowy_PLAN_WYCISKANIA_LEŻĄC-t373501.html

Ale to jest dla osób zaawansowanych, poczatkująca osoba na normalnych planach spokojnie powinna budować siłę
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pierwszy cykl

Masa