SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2290

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

24

Waga

100

Wzrost

184

Cel treningowy

budowanie masy mięśniowej z jednoczesną redukcją tkanki tłuszczowej (także wzrost siły bez wzrostu wagi)

Staż treningowy na siłowni

3 miesciące

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

ławka płaska hantle i gryf

Dieta

brak

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

brak

Ostatnio przerabiany plan

brak
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 93
Witam mam zamiar rozpocząć trening i mam pytanie. Z siłownią miałem kiedyś styczność ale dawno temu. Chce trenować 3 razy w tygoniu. Mam do dyspozycji płaską ławkę gryf i hantle. Ułożyłem sobie plan treningowy i prosiłbym ewentualnie o jakieś sugestie i uwagi. Pozdrawiam.
Moje dane:
- wiek 24
- waga 100kg
- wzrost 184cm
- poziom tkanki tłuszczowej przy kości
- stan zdrowia bdb
- rodzaj stosowanej diety brak, dzienna ilość posiłków 3
- rodzaj i cel treningu siłowego redukcja tkanki tłuszczowej
- ilość dni treningowych w skali tygodnia oraz godziny treningów 3 razy po ok 1,5godz.
- trening aerobowy brak
- cel planowanego cyklu :
> budowanie masy mięśniowej z jednoczesną redukcją tkanki tłuszczowej (także wzrost siły bez wzrostu wagi) ;

Poniedziałek: klatka, biceps
1.WYCISKANIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 4x10
2.WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ: 4x10
3.ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ 4x10
4. UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z SUPINACJĄ NADGARSTKA): 4x10
5. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 4x10
6. UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO: 4x10

Środa: plecy triceps
1. PODCIĄGANIE (WIOSŁOWANIE) W LEŻENIU NA ŁAWECZCE POZIOMEJ 4x10
2. PODCIĄGANIE SZTANGIELKI W OPADZIE(WIOSŁOWANIE): 4x10
3. PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 4x10
4. WYCISKANIE FRANCUSKIE JEDNORĄCZ SZTANGIELKI W SIADZIE: 4x10
5. PROSTOWNIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W OPADZIE TUŁOWIA: 4x10
6. POMPKI W PODPORZE TYŁEM: 4x10

Piątek: barki, nogi
1.Wyciskanie sztangielek przed głową 4x10
2.Wyciskanie sztangielek za głową 4x10
3.Unoszenie sztangielek bokiem w górę 4x10
4.Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 4x10
5.PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH: 4x10
6.WSPIECIA NA PALCE W STANIU 4x10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 64 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 443
1,5h trening to chyba na mase ;D, trening na rzezbe nazywam gdy zrobie 20 serii/superserii w 30min to jest intensywnosc, tkanka tluszowa pali sie jak benza

Bazuje na Doświadczeniu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 182 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2140
Witam ..Wydaje sie Wszystko ok kup sobie jeszcze jakiegoś supla i będzie OK..Pzdr

Elo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 333 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3850
najpierw wypełnij ankiete działu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 333 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3850
zagoniłem sie troche i nie zauwazyłem. postaraj sie o diete i zajrzyj w tym celu do dzialu odzywianie. nie da sie budawac mase i robic redukcje. skup sie co jest dla ciebie wiekszym priorytetem. jak sie juz zastanowisz to wejdz tu http://www.sfd.pl/SPIS_TEMATÓW_TRENING-t401012.html i poczytaj o planie FBW bo to on bedzie dla ciebie najodpowiedniejszy i nastepnie wklej go tu dla ewentualnych poprawek.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 333 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3850
Anonim_14
Witam ..Wydaje sie Wszystko ok kup sobie jeszcze jakiegoś supla i będzie OK..Pzdr


...aha, i nie kupuj zadnych supli tak jak Ci napisał kolega tylko zadbaj o diete bo to podstawa.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 182 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2140
Młody ty to wiesz nie mieszaj mu w głowie.

Elo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 333 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3850
Wlasnie Ty mu nie mieszaj bo z tego co widze to nie znasz sie na rzeczy... koles nie ma odpowiedniej diety o Ty mu suple doradzasz... żenada...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 182 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2140
Odżywki wypełnio mu dietę właśnie nie masz pojęcia widze o tym ..Chyba po to są suple no nie .?

Elo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 333 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3850
Sa po to zeby producenci mieli z tego hajs bo polowa tych wspanialych suplementów w ogole nie dziala. A żaden suplement nie zastąpi pelnowartosciowego posilku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 182 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2140
Dobra ok ..Ale dieta i niech sobie kupi białko to działa na 100% wiem bo brałem

Elo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 333 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3850
najpierw to niech on sie okresli co chce osiagnac przez trening i niech przedstawi normalny trening dla osoby poczatkujacej a nie dla sredniozaawansowanej w dodatku jeszcze caly ulozony jest do dupy.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Który plan FBW bedzie lepszy?

Następny temat

Przejście ze Splita na FBW

nutloveb