SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Początek, plan do oceny, please help ME ;)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5685

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 651


Witam serdecznie.

Mam 20 lat,w aże 62kg, 177cm, 77 cm w pasie, 32 cm w bicu, 50 cm uda, 90 w klacie. Mało co nie :) <lol> ale co poradze :( Taka budowa ciała. Więc zaczynam przygode ;) Ćwicze praktycznie codziennie, nie mam zakwasów i nie czuje się zmęczony następnego dnia, chociaż po treningu tak:
1 dzień - biceps, triceps
2 dzień - plecy, naramienne
3 dzień - nogi
4 dzień - klata
i tak wkółko, jeden dzień przerwy
No i codziennie A6W.
Mam troche tłuszczyku na brzuszku i pomimo że robie A6W to nie schodzi, ale czuje że mieśnie brzucha o ile nie są większe to są silniejsze.
Dieta praktycznie żadna, jem raczej wszystko, bez bardzo tłustych potraw. Głównie sery, mleko, jakieś kiełbasy. Jem 3 razy dziennie i po jedzeniu, a praktycznie nawet cały dzień czuje pełny brzuch (taki wypchany).

Chciałbym przybrać na masie (klata, biceps, plecy, uda), tylko żeby mi brzuch nie urósł, hehe :). Może jest to niemożliwe, bo jak się rośnie to całość.
Koksy ani żadne odżywki nie wchodzą w gre. Jakiś konkretny plan treningowy bym prosił. Przeczytałem już sporo z forum (nie logująć się!!) ale za dużo tego jest praktycznie i sam nie wiem co robić. Czy trening 3 x w tygodniu, czy może każda grupa 2 x w tygodniu ??

A może http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=31907 - PROGRAM DLA POCZĄTKUJĄCYCH JOE WEIDERA OPARTY NA ĆWICZENIU ZE ZTANGĄ I SZTANGIELKAMI ??

Z góry dzięki za pomoc ;)
Dołączam fotki

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni, zwłaszcza jeżeli jest to expander <lol>.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 651


kolejna fotka

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni, zwłaszcza jeżeli jest to expander <lol>.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 651


and the last one

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni, zwłaszcza jeżeli jest to expander <lol>.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 52795
Jesli dieta WCHODZI W GRE TO OK (caps mi sie wlaczyl przypadkiem:P)

A plan masz zly

jedz:
pon-klata tric
sr-plery bic
pia-nogi bary

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 466


Odświeżam temat bo potrzebuje porady ... Aktualnie jade na mase, no i nie powiem, troszke mi się przytyło, obwody troszkę wzrosły... tylko co dalej, bo aktualnie mam zastój siły i masy.
Zdjęcia, które widzicie na początku tematu są z przed 2 lat. Od tamtego czasu troche ćwiczyłem jednak bardzo nieregularnie. Był nawet moment gdy wziełem się konkretniej do roboty, trzymałem się diety, braki uzupełniałem odżywkami (głównie gainer), 1 cykl monokreat., regularnie ćwiczyłem, w sumie przybrałem ok. 10kg, obwody ładnie wzrosły, siła poszła w góre. Jednak tamte czasy dawno mineły. Potem była długa przerwa... i wszystko poszło się ... Aktualnie masuje się od września, efekty widać na załączonych zdjęciach.
Jednak aktualnie mam zastój, myśle zmienić plan, popracować jeszcze nad masą, bo wydaje mi się, że rzeźbić jeszcze nie ma z czego. Jakie jest wasze zdanie, co radzicie?
A teraz troche danych:
Początek:
62kg, 77 cm w pasie, 32 cm w bicu, 50 cm uda, 90 w klacie
Aktualnie:
74kg, 87 cm w pasie, 36,5 w bicu, 55,5 cm uda, 99+ w klacie, 31 przedramie
Ćwicze co drugi dzień 1.klata tric 2.plecy bic 3.nogi bary

Na nadmiar czasu niestety nie narzekam (studia dzienne) no i aktualnie prowadzenie diety jest raczej ciężkie do zrobienia. Jednak głównie pochłaniam sery, twarogi, piersi, ryż, ziemniaki i takie tam (troche słodyczy :/) po treningu porcja białka z odżywki, która niestety już się kończy.

Więc jeszcze raz ponawiam pytanie: masować się dalej? jaki typ treningu polecacie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 466


kolejne zdjęcie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 466


next
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 466


next
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 466


next
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 466


a to sprzecior na którym ćwicze... niestety w warunkach domowych :/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 466


to już ostatnia fota... proszę o jakieś podpowiedzi ;) z góry dzięki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

wiek a waga

Następny temat

inne suple na mase??

BF