SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kazik71- przemiana 2012

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 36309

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12158 Napisanych postów 30575 Wiek 75 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1131285
Wszystko zależy od natężenia bólu a także od celów treningowych.
Waldemar Baszanowski (mistrz olimpijski w podnoszeniu ciężarów)
polecał trening z lekkim obciążeniem dla rozruszania mięśni co niweluje ból. Moja praktyka to potwierdza. Gdy trenowałem ten sam mięsień 2x w tygodniu to nie odczuwałem większych dolegliwości bólowych.
Obecnie gdy trenuję rzadziej to po 2 dniach odczuwam tzw. opóźnioną bolesność mięśniową. Zazwyczaj teraz trenuję gdy nie mam obolałości mięśni. Chociaż coraz częściej bolą mnie mięśnie i to te które nie były już dawno trenowane!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51571 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak bym jednak odpuscil trening do czasu az przejdzie bol w Twoim przypadku. Ewentualnie aerobowy jakis wysilek bym doradzil.

pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
masti M.P. w Kulturystyce Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10084 Napisanych postów 30417 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 728946
Przemiana 2012 dobiega końca.
Dlatego do konca miesiaca należy zamieścic zdjecia-najlepiej w zestawieniu z poczatkami oraz dokładne wymiary-takze na poczatku i na koncu.Wiadomo sposób opisu jak najbardziej wyrazisty-oceniac bedą userzy w odrębnym temacie do głosowania.
Jak w innych juz robionych konkursach -31 maja o godzinie 22 zamykamy tematy przemian i wstawiamy temat do oceny z ankietą.Tydzień czasu bedzie na głosowanie prze userów i wybór najlepszych trzech przemian+ nagrody.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 213 Wiek 52 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2384
Postaram się opublikować zdjęcia i opis.
Sorki, nie pisałem, niestety problemy zdrowotne i prywatne zmusiły mnie do przerwy czego bardzo żałuję!
Nie zamierzam jednak odpuścić! Tym bardziej, że karnet na siłownię jeszcze do 18 czerwca mam ważny!

STARY CZŁOWIEK I MOŻE!
mój dziennik: http://www.sfd.pl/Kazik71_przemiana_2012-t829314.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 213 Wiek 52 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2384
PODSUMOWANIE PRZEMIANA 2012
Trening:
Treningi rozpoczynałem od 13 stycznia, korzystałem z siłowni w pełni wyposażonej. Początkowo było to ACT przez 8 tygodni w zestawie takim:
- marsz 6,5 km/h na bieżni - 10min
Później lekka rozgrzewka i :
- nogi - przysiady 10 x 40kg
- nogi - zgięcia nóg na maszynie (dwugłowe ud) 15 x 39kg
- klatka - wyciskanie hantli na płaskiej ławeczce 15 x (2x12,5kg)
- plecy - martwy ciąg 15 x 40kg
- plecy - wiosłowanie sztangą w opadzie 15 x 20kg
- naramienne - arnoldki 15 x (2x10kg)
- naramienne - wznosy hantli bokiem stojąc 15 x (2x8kg)
- biceps - unoszenie sztangi prostej 15 x 20kg
- triceps - wyciskanie francuskie hantla 15 x 8kg x2ręce
- łydki - na sównicy 15 x 79kg
- przedramiona - uginanie sztangi, ręce oparte o uda, w nadgarstkach podchwytem 15 x 20kg
- brzuch - unoszenie kolan do klatki w zwisie około 10 razy
Takie obwody 3 razy, później:
- marsz 6,5 km/h na bieżni - 15min

Po 8 tygodniach, tydzień całkowitego luzu i dalej już FBW w systemie:
- rozgrzewka 5 min orbitreka + standardowo
- przysiady
- wyciskanie na płaskiej
- martwy ciąg
- wiosłowanie nachwytem w opadzie
- wyciskanie żołnierskie
- siódemki na bicepsy
- spięcia brzucha na skośnej
- unoszenie kolan do klatki w zwisie
- skręty na maszynie
- szybki marsz na bieżni 10 min

Suplementy:
HI-TEC BCAA POWDER 13g przed treningiem i w trakcie, Gold Omega3 Olimpu 2 kapsułki rano, Chela-Mag B6 1 kapsułka rano.

Dieta:
Starałem się trzymać 1,5/1,1/2,4 BTW i 2600kcal jednak do ideału sporo brakowało co zresztą widać, niestety, na efektach.

Wymiary: w styczniu / dzisiaj
wzrost: 186 / 186
waga: 100 / 96
obw. pasa: 108 / 100
obw. klatki: 116 / 114
obw. bicepsa: 38 / 39

Zdjęcia:
13 styczeń 2012:



30 maj 2012:



Chciałem jeszcze podziękować za wpisy wszystkim tutaj zaglądającym, dziękuję za rady z których bardzo skorzystałem.
Oczywiście to nie koniec! Zamierzam dalej prowadzić dziennik bo jest on jedną z motywacji do dalszej pracy!

STARY CZŁOWIEK I MOŻE!
mój dziennik: http://www.sfd.pl/Kazik71_przemiana_2012-t829314.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1235 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 22853
Widać róznice tłuszczyk ładnie zjechał , szczególnie boki brzucha.Gratulacje

"Nigdy się nie poddawaj,porażka nigdy nie oznacza końca lecz początek drogi do zwycięstwa"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 213 Wiek 52 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2384
Dziękuję!
Dla mnie nie tyle co ten konkurs był ważny, ale samo rozpoczęcie treningów na siłowni, właściwie to żonka mi karnet kupiła "pod choinkę" w zeszłym roku, jednak cały czas przebąkiwałem, że muszę się za siebie zabrać i to jest moim sukcesem! Po czterdziestce jest ciężko bo perspektywa się skraca i mało istotnym staje się wygląd więc motywacja mała, jednak dzięki temu dziennikowi, dzięki wykupionym karnetom i dzięki zaobserwowanym, pozytywnym zmianom nie poddaję się!
Przykładem niech będzie, nie jakiś paker bo ci to wiadomo, ale choćby dzisiejszy solenizant 82-letni aktor i reżyser Clint Eastwood, żebym ja w takiej formie takich lat dożył!

STARY CZŁOWIEK I MOŻE!
mój dziennik: http://www.sfd.pl/Kazik71_przemiana_2012-t829314.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rutkow Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7526 Napisanych postów 49534 Wiek 44 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 385568
powiem tak , lekka różnice widać ale szalu nie ma , ale najwazniejsze jest to że wlasnie sie zebrales w sobie i zaczales coś robić z swoim cialem , nie rezygnuj po zakonczeniu konkursu tylko niech ci w krew wejdzie dieta i trening a napewno zdrowiej bedziesz żył i dłużej , gratuluje zaparcia i dazenia do celu i niech moc bedzie z Toba

SOG poszedł

Zmieniony przez - rutkow w dniu 2012-05-31 08:01:49
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1235 Wiek 43 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 22853
Z tego co pamiętam to do przemiany zgłosiło się chyba osiem osób, a z tego co widać do końca dotrwały tylko cztery osoby.Najważniejsze że właśnie każdy z nas się zabrał za siebie i przetrwaliśmy tyle czasu. Oczywiscie nie można spocząć na laurach tylko należy trenować dalej.

Zmieniony przez - arekmos81 w dniu 2012-05-31 10:49:53

"Nigdy się nie poddawaj,porażka nigdy nie oznacza końca lecz początek drogi do zwycięstwa"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 1370 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 15179
No sporo smalcu zeszlo!

Run Forrest, run!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ZABAWA W TRENING ,czyli cd.Dziwnego Dziennika

Następny temat

trening 45 latka + suplement, dieta i trening na zmniejszenie obwodu brzucha :)

forma lato