Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1514
WYWIAD: OSCAR ARDON ON KAI GREENE'S O PREP

ANGIELSKI:
http://www.flexonline.com/news/1441

TŁUMACZENIE:
http://translate.google.pl/translate?js=n&prev=_t&hl=pl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=en&tl=pl&u=http://www.flexonline.com/news/1441

Zmieniony przez - Dimnariel w dniu 2010-09-22 07:39:19

BUILD MUSCLE BURN FAT - Fit For Life II
http://www.sfd.pl/Dimnariel__FitForLife/blog-t644505.html 

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 603 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 16407
Rok temu startowal w zadowodach w Australii jakos krotko po O. wiadomo cos na ten temat? Moze dotnie sie na nie:)
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2520 Wiek 40 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 14900

różnicę widać gołym okiem - przeliczył się..

Może to i dobrze mam nadzieję że wyciągnie wnioski

Personal Trainer

It's a BODYBUILDING Thing... You wouldn't understand...

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2058 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 33403
był jakis wywiad z nim po zawodach?

"These are the people who always know a guy who knew a guy, who took steroids and his head exploded."

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 184 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 24911
Nie dotnie sie. Zawody w Australii sa w marcu, tydzien po AC. W tym sezonie odbedzie sie juz tylko jedna impreza: NEW ZELAND PRO.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak na razie wywiadu nigdzie z nim nie znalazlem po MR.O.
a szukałem sporo.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816

Fotki z Październikowego Muscular Development
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 4951 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 58469
Cytat pochodzi, o ile sie nie myle, z forum Getbig (ale wklejam go z MD gdzie rowniez wywolal dyskusje). Napisany jest przez anonimowego uzytkownika, ktory o sobie mowi tyle, iz kiedys byl zawodnikiem amerykanskiej sceny kulturystycznej, a teraz po zakonczeniu kariery siedzi blisko tego sportu i nadal obserwuje. Prosze traktowac jak ciekawostke.

I have been very busy as of late and thus have not had time to shed any further detail on the inner workings of professional bodybuilding. I have a minute, and I thought I would help clear up the speculation as to Kai Greene's lackluster performance at the Mr. Olympia.

As I'm sure one can deduce, his problem is simply too much drugs. When you are on as many anabolics, peptides (from growth to every research peptide imagineable), ancillaries, fat burning chemicals and diuretics in the massive doses that Kai is known for it takes a very calculated mind and team of experts to time everything right. Kai and Oscar did not time the dosages correctly and paid the price.

Let me elaborate - I have stated in the past that Kai Greene is on more testosterone than anyone else in the Olympia lineup. Any decent competitor and his guru understands that testosterone - in almost any dosage - needs to be discontinued or at the very least tapered into a faster acting ester before competition with enough time to come in shedding the typical estrogenic bloat.

Mistake #1 - Oscar and Kai decided that to be as full as possible, they would continue using a testosterone blend right until the day of the show and simply increase diuretics and anti estrogens. On paper that might make sense, but anyone well versed in bodybuilding drug interactions should understand the human body doesnt always work like a formula and that last bit of subcutaneous water isnt always as easily pulled out ESPECIALLY on grams of a testosterone blend.

Mistake #2 - simply using too many research peptides in conjuction with each other, without being aware of the subcutaneous water retention they often induce.

Mistake #3 - usig anadrol to fill out when in watery condition in the first place. instead of looking lean and full as one who followed an intelligent test and peptide pre contest protocol would, Kai simply looked bloated.

These are all common mistakes that many competitors make - trying to get too big on too much chemicals all at once. Kai simnply fell into that trap.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 1001 Wiek 30 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 49564
scR, oczywiście ten post można jedynie traktować jako plotkę, gdyż wszyscy wiemy, że Kai jest "drug free" :):D

Dobry stanie sie lepszy ,
a lepszy najlepszy !

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

NY Pro IFBB 2007 - Tribeca Theater

Następny temat

Keystone Pro Classic 2007 - 26 Maja

WHEY premium