SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na masę do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2389

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 18 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 300
Hejka,

Ćwiczę i dbam o michę od ponad roku, w ciągu którego udało mi się odrobinę schudnąć i poprawić kondycję (86kg->71kg->76kg - foto). Generalnie robię to dla lepszego zdrowia i wyglądu, starając się trzymać prostych wytycznych, bez potrzeby liczenia każdej pojedynczej kropli oliwy, łyka soku czy pojedynczej frytki... Easy-going :)

Schudnąć było dość łatwo, natomiast zdobywanie masy idzie mi gorzej. Całkowicie zrezygnowałem z cardio, w ciągu 7msc-y zwiększyłem masę o ~4-5kg przy 3 siłowych treningach w tygodniu i spożywaniu min. 3000kcal+ dziennie. W związku z powyższym trochę zmodyfikowałem swój dzienny plan, proszę o jego ocenę.

W założeniu moja dieta na masę ma być:
a) skuteczna
b) szybka w przygotowaniu
c) smaczna
d) tania

Płeć : mężczyzna
Wiek : 29
Waga : ~76kg
BF : 16%
Wzrost : 180cm

Ps. Do tej pory brałem Mutant Mass'a tylko w dni treningowe, ale w związku ze słabymi wzrostami zastanawiam się, czy nie lepiej go brać codziennie (a przynajmniej 1/2 porcji).




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 18 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 300
blue_hope
Jaki jest Twój cel wchodzenia na masę na miesiąc? Rozważałabym wywalenie mutanta, nie wiem, czy w obecnej sytuacji jest Ci potrzebny.