SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DT kleine-hexe vol.2

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 182227

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 9148 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 123840
Ciężka decyzja, aczkolwiek widzę, że skłaniałbyś się ku drugiej opcji.
Nie mam doświadczenia ani wystarczającej wiedzy, by sama wiedzieć, co na mnie działa i co będzie dla mnie lepsze. Wiem za to, że nie przepadam za przekombinowanymi ćwiczeniami.
Ryzykantką nie jestem, a z blokadą w głowie na pewno mam jakiś problem - boję się, że spuszczę sobie hantlę na twarz czy, że strzeli mi coś w kręgosłupie i będzie po zawodach.
Z asekuracją raczej nie powinno być problemu, bo na większość treningów chodzę razem z Maharadżą. Tyle, że on na mnie nie krzyczy i nie mobilizuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6529 Napisanych postów 36038 Wiek 45 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 679847
No właśnie z tego co piszesz, to ta druga opcja nie wypali. Ale nic - coś trzeba robić.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 9148 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 123840
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6529 Napisanych postów 36038 Wiek 45 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 679847
Nie jest źle - głowa do góry.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 9148 Wiek 40 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 123840
Night, zdradziłbyś jakieś szczegóły tej drugiej opcji? Może gdybym wiedziała więcej, podjęłabym wyzwanie?
(Tak czytam swoje wpisy i brzmię jak ostatnia mameja )


Zmieniony przez - kleine-hexe w dniu 2016-02-04 12:47:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Doradca
Ekspert