SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG] Redukcja - III etap, schodzimy ze 105 do 75

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6474

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 359 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 11570
Hej,

Postanowiłem, założyć bloga, żeby dokumentować moje treningi i dietkę.

Przez ostatni rok bardzo się zapuściłem i nie ćwiczyłem, na początku 2020 waga wahała się pomiędzy 102-105kg (wzrost 176, wiek 32), to był stan, że nie mogłem zawiązać buta pochylając się do przodu bo brzuch przeszkadzał. Do tego w listopadzie 2019 robiłem sobie badania i cholesterol wyszedł ponad 8.0 gdzie norma to 3.0 - 5.0, zawsze miałem wysoki, ale to już trochę przesada.

Ogólnie na siłowni ćwiczę od wielu lat, ale moim problemem jest systematyczność.

Od lockdownu wziąłem się za treningi w domu po ponad rocznej przerwie od treningów, a od początku sierpnia regularnie na siłce. Obecnie waga to 86kg, cel to 80kg i potem zdecyduję co chcę robić dalej.

Trenuję 4 razy w tygodniu:
1. Klatka + plecy - zakresy bardziej siłowe, główne ćwiczenia 5 serii po 4-6 powtórzeń
2. Barki + nogi - j.w
3. Klatka + plecy - więcej powtórzeń, mniej obciążenia, główne ćwiczenia 5 serii po 8-10 powtórzeń
4. Barki + nogi - j.w

Bic, tric, brzuch dodaje w niewielkich ilościach na koniec każdego treningu. Ogólnie treningi dosyć długie, trwają ok. 75 - 90min, ale mi bardzo odpowiadają.

Dietka 2100- 2200 kcal. Na tej ilosci mam dosyć mocny zastój na 86kg~, teraz zakupiłem fajne urządzenie do cardio więc robię go sporo i waga zaczęła ruszać w dół. Nie bardzo chcę już obcinać kcal.

Od lat zmagam się z bólami dolnego odcinka pleców dlatego teraz postanowiłem też skupić się na ćwiczeniach mobility - do tego mi się zmuścić najciężej

Dzisiaj były barki + nogi:
Wyciskanie stojąc: 55kg 6/6/6/6/6
Przysiad: 95kg 6/6/6/6/6
Wyciskanie na barki (maszyna): 65kg 8/8/7/6