SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

gme/BLOG/redukcja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2565

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Witam

Cel jak w temacie czyli redukcja zbednego tluszczyska z zachowaniem jak najwiekszej ilosci miesa.

Staż treningowy 3,5 roku

Wzrost 190cm
Waga 105kg (11.05.2008)

Obwody (11.05.2008)
kark 45cm
klatka 121cm
biceps 44cm
przedramie ??? podam niebawem
lydka 41,5cm
pas 94,5cm jest grubo
udo 62cm na poczatku cyklu na mase bylo 65cm musialem w innym miejscu mierzyc, bo udo po cyklu na mase wyglada na wieksze, albo w co wole wierzyc tluszczyk polecial

Dieta według zasad UD2.0

Trening
I. Aerobowy

MHR - Maximum Heart Rate

5 lub 6 x w tygodniu HIIT na czczo wg takiego schematu
1. 5 minut rozgrzewki na rowerku stacjonarnym tempo na 55-60% MHR
2. Interwaly przez 15 minut
(zaczalem od 1 minuta MHR 55-60% na 20 sekund MHR 90-95%)
W miare progresu bede zmniejszal dlugosc tego interwalu o wolniejszym tempie, jesli zejde do 30 sekund zaczne zwiekszac dlugosc tego interwalu o wysokim tempie.
3. 5 minut rozluznienia tempo na 55-60% MHR
4. Rozciganie

Koszykówka okolo 2h po południu w poniedzialek, srode i pasowaloby w piatek ale piatek ma byc najbardziej anaboliczny w cyklu UD2.0 i wolny od cwiczen. W sobote w sumie odpada kosz po poludniu ze wzgledu na silownie z rana. Niedziela tez srednio na jeza bo poniedzialek znowu kosz dzien po dniu moze byc ciezko dla nog.

II. Siłowy

Generalnie progres ciezaru jak w HST, ale moj plan jest taki:
1. wtorki 15, dwa obiegi
2. czwartki 10-tki, 2 serie
3. sobota 5-tki, 3 serie

Ciezary jak w ostatnim cyklu na mase z tym ze dojezdzam z progresja ciezaru do 3 treningu (3 tygodnie) i w 4 tygodniu zaczynam od poczatku. Czyli tak jakby dwa cykle po 3 tygodnie.

Zestaw cwiczen (cwiczenia wykonuje w superseriach 1 i 2, 3 i 4 itd., pomiedzy superseriami 20-30 sekund przerwy)
1. Wyciskanie lawka plaska, klatka
2. Unoszenie sztangielek bokiem stojąc, barki
3. Wycikanie sztangielek lawka skosna 45stopni, klatka
4. Unoszenie sztangielek w opadzie, barki
5. Split squat (po polsku chyba to bedzie przysiad dzielony) zakroczna noga na lawce), nogi
6. Sciaganie drazka szerokim uchwytem, plecy
7. Wyciskanie lydek na maszynie stojac, lydki dwa razy wiecej powtorzen (30{15}, 20{10} ,10{5})
8. Podciaganie sztangielki jednoracz, plecy
9. Unoszenie sztangielki jednoracz w opadzie, biceps
10. Wyciskanie sztangi lamanej (waski uchwyt), triceps

Na brzuchy ABS 2 zaczne od poziomu 6, dojechalem jakis czas temu do 8 ale na masie cwiczylem brzuchy tak mniej wiecej co drugi trening, wiec pewnie i tak bedzie ciezko, a jesli bedzi latwo to na nastepny treningu bedzie poziom wyzej, po 3 tygodniach nastepny poziom.

Suplementacje podam w nastepnym poscie !!!

Dzisiaj pierwszy dzień (1 z 42)

Pierwszy HIIT na czczo calkiem niezle, myslalem ze bedzie gorzej, zrobilem 6 interwalow trwaly 8 minut, czyli troche wiecej niz polowa planowanych, jutro doloze 1 i tak do 11, czyli wyjdzie 14minut 40 sekund. Potem bede zmniejszal dlugosc interwalu o wolnym tempie tak jak opisalem wyzej. Mysle ze 5 sekund na tydzien bedzie okay zreszta "wyjdzie w praniu".

Pozdrawiam


Zmieniony przez - gme w dniu 2008-05-12 13:07:37

Don`t try, do or do not.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
Suplementy

Controlled Labs White Flood (przed treningiem silownia/kosz)
SAN BCAA-PRO 5000 (po kazdym treningu, w dni nietreningowe na czczo)
Premium Nutrition Thyrotherm (30 minut przed treningiem)
Stack Force (w ciagu dnia, oraz dodatkowo w dalszej czesci cyklu razem z Thyrotherm)
Ultimate Nutrition GABA (przed snem)
Universal Animal FLEX (do sniadania)
Revolutions Nutrition GH-Tropine (źródło Forskolii, przed snem)
Kaizen L-TYROSINE (przed silownia)
Olimp Probio`Stick (przed sniadaniem)
Ostrowia WPC (jako drugi i szósty posilek)

-----

Dzisiaj drugi dzien, myslalem ze bedzie gorzej po wczorajszym koszu, ale rano na czczo zrobilem HIIT wedlug planu, na silowni w 30 minut dwa obiegi pietnastek bez bica i trica w drugim obiegu. Zrobilem jeszcze 7 poziom ABS 2 ale myslalem ze zejde po nim chyba jednak cofne sie do 6 poziomu.

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 14164 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 53932
Witam nowego blogowicza

Widze ze supli do groma heheh

pozdrawiam i zycze postępów

bede zaglądał

"Miota nim jak szatan..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
a dziekuje dziekuje

pozdr

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
witam

dzisiaj juz 3 z 42

3 dzien z rzedu na czczo HIIT, przed bylo duzo gorzej niz po , od wczoraj mam juz wszystkie suple tzn BCAA i White Flood doszlo, lyknalem BCAA po treningu i poczulem sie lepiej . Rozpuszczalnosc ****owa, smak okay, slodziutkie.

Kosz dzisiaj okolo 17:30 na dworzu, mam nadzieje ze nie bedzie zadnych opadow.

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12037 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 51295
Witam

Będę zaglądał. Kosz po dwie godziny 3 razy w tygodniu + trening siłowy = spadek wagi zarówno z tłuszczyku jak i mięśni.

Z dgugiej strony patrząc na suplementację to mięsień powinien redukować się w minimalnym stopniu.

Zapowiada się ciekawie.

Wytrwałości i powodzenia.

Powrót do korzeni :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
a powitac powitac

Zdaje sobie z tego sprawe ze miesnie poleca przy takiej ilosci cwiczen, ale staralem sie dobra takie suple zeby zmniejszyc te spadki, no i oczywiscie wierze w diete ze pomoze utrzymac jak najwiecej mieska.

Zrobilem sobie zdjecia na starcie tzn 11.05, nie chce ich prezentowac ze wzgledu na zarost, chociaz moze wkleje pozniej, niech sie wtydzi ten kto widzi

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
4 z 42

Wczoraj na koszu bylo ciezko, ale calkiem przyjemnie zadzialal White Flood troche mnie pobudzil i w sumie 1,5h pogralem w miare ostro.

Dobrze ze juz czwartek, jestem tak glodny ze juz nie moge sie doczekac ladowania weglami jeszcze tylko kilka godzin.

dzisiaj miedzy 17:30 a 18:00 silownia, 30 minut przed szejk White Flood plus 40g carbo


Zmieniony przez - gme w dniu 2008-05-15 10:55:11

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 10215 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 55545
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
witam

wczorajsza silka to bylo mizerne doswiadcznie ale dalem rade wedlug planu nawet zrobilem ABSII poziom 7 i jakos tak bez wiekszego trudu.

dzisiaj zupelny odpoczynek razem z ladowaniem weglami jak ja to lubie .

Od poniedzialku lekko bolala mnie glowa, ale myslalem ze to wina niskich kalorii, wyglada na to ze jednak to chyba wina jeszcze czegos innego bo na wysokich weglach tez czuje lekkie bol, moze to wina ThyroTherm`a, nie mialem nigdy wczesniej do czynienia z gugglesteronami, moze to ich wina, wyzsza czynnosc tarczycy itp itd.

Zmierze sobie dzisiaj cisnienie przed lyknieciem thyrotherma i pol godziny po.

Zobaczymy w przyszlym tygodniu. Co sie bedzie dzialo. Byc moze to tylko kwestai przyzwyczajenia.

pozdr

Don`t try, do or do not.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 123 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1679
dzien 6 z 42

Ze wzgledu ze dzis sobota to oczywiscie wyspalem sie porzadnie do 10

trening na silce zaczalem okolo 12:30, wedlug planu piatki dzis.

Przed treningiem wzialem prawie podwojna porcje (w porownaniu z zalecana przez producenta 10,9 grama) White Flood bo 20g plus 20g carbo, no i w koncu troche bardziej to poczulem, ciezary na treningu podnioslem bez zadnego problemu z duzym zapasem sily w kazdym cwiczeniu.

Po poludniu okolo 18 zrobie sobie jeszcze jakies lekkie boksowanie takie do 15 minut na ostro

Glowa mnie nie boli, mam nadzieje ze na niskich kaloriach tez nie bedzie bolala. A jesli by bolala to doloze minimalnie kalorii.

Kolo srody zaczely mnie lapac skorcze wiec dorzucilem do suplementacji aspargin 2 x po 2 kapsy dziennie i jest okay.

Jutro na czczo sprawdze wage.

pozdr.

Don`t try, do or do not.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Najlepsze cwiczenie na boczny akton barku?

Następny temat

trening ogólnorozwojowy

Nutlove-choco