SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[Art]Trening mięśni brzucha

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 212873

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340429
Chłop pytał pól roku temu. To żeś się obudził

Brzuch się załatwia w 5-10min po treningu siłowym, do 2 razy w tygodniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1718 Napisanych postów 27216 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 516400
Anubis ma wyczucie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16500 Napisanych postów 128162 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1440359
Dostałem powiadomkę ostatnia, zobaczyłem pytanie to odpisałem, myślałem że to świeżynka jakaś

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 37 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 87
jeden z lepszych artykulow.wiele dobrych informacji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3987 Napisanych postów 45227 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 340429
robo486
jeden z lepszych artykulow.wiele dobrych informacji


A dziękuję bardzo

Może przyjdzie czas na jakieś małe uaktualnienie, choć nie wiem czy warto. Naprawdę nie trzeba aż tak restrykcyjnie przestrzegać treningu brzucha.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 732
"Zestaw 1

Trening 1x w tygodnu:

1.Wznosy nóg leżąc na ławce 4x12p
2.Allachy 4x15p
3.Side plank 4x max(lub mierzycie czas na stoperze)

Zestaw 2

Trening 2x w tygodniu-podział na skosy/proste:

1.Allachy 4/5x15/20p
2.Wznosy nóg z rolowaniem tułowia 4 x 15/20p

1.Pallof press 4x15p
2.Side plank 4x maks"

TO W 1 SERII?


Zmieniony przez - sportowyswirek99 w dniu 2016-10-16 13:47:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10971 Napisanych postów 50341 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam. A jak ma wyglądać progresja w ćwiczeniach na brzuch ?
Jeżeli mam robić np. wznosy nóg w zwisie (czy na ławce) 3x12-15 powtórzeń, to w jaki sposób robić tu progres ?
Myślałem, że np. zaczynam od 3x10 i systematycznie co tydzień (dwa) zwiększać ilość powtórzeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 5647 Napisanych postów 34799 Wiek 42 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 669762
Najprostszy sposób to właśnie dokładanie powtórzeń.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 991 Napisanych postów 5014 Wiek 50 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 178197
in7ruz
A jak ma wyglądać progresja w ćwiczeniach na brzuch ?
Wznosy kolan do klatki --> wznosy kolan do łokci --> wznosy stóp do drążka --> wznosy stóp do drążka z obciążeniem na kostkach (można założyć ciężkie buty - np. narciarskie )
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Koniec masy. Redukcja na siłowo??

Następny temat

Trening dla mięczaka

nutloveb