SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[Art]Trening mięśni brzucha

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 227500

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15
Dlatego pytam doświadczone osoby ( was ) o rady :) gdyż jestem laikiem :)
Obecnie wygląda to tak
http://www.wrzucajfotki.pl/obrazki/normal/P1UKQ6OV.jpg
http://www.wrzucajfotki.pl/obrazki/normal/GPSOW2YG.jpg
Szału nie ma ale ja dopiero zaczynam :) Po prostu chce mieć kaloryfer taki że ktoś powie łał! jestem osobą bardzo zaciętą ( 6 lat treningów Krav Maga)
Tak każdy problem da się obejść, ale niestety dietetyk o raz trener kosztują i obecnie mnie na to nie stać, dlatego też jest jak jest ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 168
dzięki za ten temat xd :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 168
dzięki bardzo za ten artykuł jest bardzo dobry,dzięki :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam pytanie co do Side plank. Chodzi o to, że 4x max na prawej i później 4x max na lewej? Czy może tylko na jednej ręce?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17707 Napisanych postów 132168 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1460711
na lewa i prawa

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44
Wyślij szybką odpowiedź...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 44