SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

posilki na mase

  • Szybkie posiłki na mase do pracy

    Temat
    Kuchnia SFD
    PRO

    Witam zna ktoś może jakiś szybki przepis na pełnowartościowy posiłek? Najlepiej taki który bez problemu zabiorę do pracy i przygotuje dzień wcześniej może być na zimno jak i na ciepło do odgrzania byle był w miarę szybki ponieważ nie mam dużo czasu na gotowanie za każdy sprawdzony przepis z góry dziękuję :)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 14325 Data: 12/17/2017 3:05:50 PM Liczba szacunów: 1
  • Posiłki na mase ... pytanie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Mam takie pytanie jakie posiłki proponujecie zawierające białko itd. aby przybrac na masie ... bo ja akurat nie mam ustalonej konkretnej diety tylko jjem az do bólu Jadam mniej więcej cos takiego: .: ryż ze smietana i cynamonem + rodzynki .: schabowy z piersi kurczaka + ziemniaki .: płatki owsiane na mleku + rodzynki .: nózki kurczaka + [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 10154 Data: 9/6/2005 3:32:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Posiłki na mase

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam szukam posilkow do swojej diety, obecnie mam pomysl tylko na 2 tanie posilki. 1 omlet z jaj + platki owaniane + banan + jogurt naturalny. 2 ryż bialy + tuńczyk w wodzie. Z gory dziekuje za podsunięcie jakis posilkow, obu nie były drogie bo jeszcze sie ucze, a wiec kaski za duzo nie mam, pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1446 Data: 5/13/2016 12:02:49 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta 3 posiłki na mase

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Jak uważacie da rade zbudować w miare czystą mase na 3 posiłkach dziennie ? PRzy oknie żyweniowym 12 godzinnym ? Przy BTW: B : 2.5 W : 4 T : 1.2 - 1 . 3

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 519 Data: 7/17/2013 2:41:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Posiłki na mase

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć,Jakie przykladowe dosyc tanie posilki polecacie wprowadzić do diety na mase.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 392 Data: 4/30/2019 8:46:18 PM Liczba szacunów: 0
  • 4 zbilansowane posiłki pod kątem diety na mase.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] posiłkach osobie o budowie endomorficznej? Obecnie stosowale diete na mase 5-6 posiłkow dziennie ogolnie ok 3700 kalc 2,5B 4,5 W 1,2 T a teraz trudno mi sie przestawic na 4 posilki, ktore ciezko mi w ogole zjesc z braku czasu, a "głodzilla" doskwiera mi cały czas. Macie jakies pomysły? Zazwyczaj Sniadanie oraz 2 posiłek jestem w stanie zjesc [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 9034 Data: 3/16/2007 11:13:02 PM Liczba szacunów: 1
  • Będe skrótowo pisał by niezajmować czasu jestem troche niepewny tego czy dobrze robie: Dane: - Jestem po redukcji 10miesięcznej zrzuciłem 30kg w tym dużo mięsni poszło. w bic. 30 bylo 36 - coś pomiędzy Mezomorfikiem-endomorfikiem - waga 70kg - wzrost 176cm - Wiek 22 Cel: - aby masa mięsniowa szła optymalnie - aby jak najmniej tłuszczu się [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1338 Data: 12/6/2006 10:57:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam, Chciałbym abyście sprawdzili mi ułożoną przezemnie diete. Cel - MASA Waga - 67kg Wzrost - 180cm Wiek - 19lat Trening - 4 razy w tygodniu pon-wt siłowo| śr - wolne| czw-pt - hipertrofia Posiłek 1 (Śniadanie) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/32eaf289423b40dbbd5fb0fc1a4053ec.JPG Posiłek 2 (Obiad - po treningu) [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1442 Data: 2/3/2015 11:42:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Odpowiednie posiłki do diety na mase mięsniową

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak te posiłki i proporcje wyglądaja ? jest tragedia ? co zmienic co poprawic ? Kalorie 2818.31 Węglowodany 55% 1550.07kcal = 387.52gram Białko 15%% 422.75kcal = 105.69gram Tluszcz 30% 845.49kcal = 93.94gram Tak mi wyszło przy mojej wadze 59-60 kg wzrost 174 wiek 19 cel masa mięśniowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ddad375847164a5b98b911f9d9e34c1c.png [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5254 Data: 2/8/2013 10:29:31 PM Liczba szacunów: 1
  • Jakie Proste posiłki przed i po treningu na masę

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, jakie proste dania najlepiej spożywać przed i po treningu na masę? Zależało by mi na tym aby owe posiłki były proste w przyrządzeniu jak i składały się z rzeczy ogólnodstępnych w lodówce:) Pozdrawiam SeBaLy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 7426 Data: 1/19/2013 7:08:17 PM Liczba szacunów: 9
  • Witam, do niedawna byłem w stanie rozłożyć sobie dietę na cały dzień, ale ostatnio trochę pozmieniał mi się harmonogram przez co dzień zaczynam o 12:00, a około 16:00 przeważnie wychodzę z domu i do około 23:00 nie mam możliwości jedzenia nawet jak przygotuję coś wcześniej w pojemnikach (po prostu brak czasu). Staram się nadrabiać większość [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1826 Data: 11/7/2013 3:45:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, pytanie do ludzi raczej znających sie na temacie.. czy bedac na diecie wysokotluszczowej ok. 270g tluszczy, 190-200g białka, max. 150g węglowodanów (w treningowe dni). 1. Węgle spozywać przed i po treningu z samym białkiem + warzywa ? 2. Czy moge w posilkach miedzytreningowych spozywać same tłuszcze + białko + warzywa a wegle o innych [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 703 Data: 1/12/2015 8:48:01 PM Liczba szacunów: 0
  • zastanawiam sie czy ostatnie 3 posilki w diecie na mase moga wygladac tak: 16.00 - 25gB , 80gWW , 10gT 18.30 - 25gB , 0gWW , 20gT 21.00 - 25gB , 0gWW, 0gT 21.45 - ide spac trening, wiekszosc wegli rano i kolo poludnia jak widac.ogolem dziennie wychdozi 2g bialka (zwierzecego) , 4,5 ww , 1,1g tluszczow chodzi mi o to , czy to, ze w ostatnich dwoch [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 672 Data: 8/23/2010 5:31:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase - posilki

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Prosil bym o pomoc aby ktos mogl mi podac posilki na diete na mase na dzien musze zjesc 2684 KCL na dzien Białko 117 g Węglowodany 390 g Tłuszcz 130 g i chodzi mi o jakies posilki najtansze i dostepne czesto w domu ryzu moge jesc do woli oraz jajek tylko nie wiem co ile posiada weglowodanow bialek itd.. a nie chce za duzo jesc aby tlusz sie [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1917 Data: 5/22/2006 7:09:18 PM Liczba szacunów: 0
  • nieregularne posiłki- Dieta na mase

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam, do niedawna byłem w stanie rozłożyć sobie dietę na cały dzień, ale ostatnio trochę pozmieniał mi się harmonogram przez co dzień zaczynam o 6:20(w tym czasie jem pierwszy posiłek) i nie mam czasu jeść do godziny 16:00 Staram się nadrabiać większość posiłków po powrocie do domu, czyli 16:30 2-gi posiłek, ok18:30 3-ci posiłek, 4 posiłek [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 531 Data: 11/2/2015 5:08:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase, 2 duze posilki weglowodanowe.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. 180cm wzrostu, 75kg, ektomorfik. Zaczynam mase, moje zapotrzebowanie wynosi 3700kcal. Bardzo ciezko mi jesc mieszane posilki, z tego wzgledu wole sobie podzielic oddzielnie wegle i bialka. Co sie stanie jesli od rana zjem 2 razy dziennie po 300g ryzu lub 3 razy po 200? Pozostale posilki czysto bialkowe. Czy nadmiar wegli sie odlozy, czy nie [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1027 Data: 5/26/2017 10:42:53 PM Liczba szacunów: 4
  • Dieta na masę (3-4 posiłki)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Chciałbym poprosic o pomoc w diecie, poniewaz chodzę do szkoły i zadne diety z tych gotowych na forum nie pasuja mi, chcialbym sniadanie rano po szkole jakis posilek pozniej kolo 17, i na koniec kolo 20..czyli dieta z 4 posilkow..Proszę o pomoc celem jest masa jak w temacie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1998 Data: 3/13/2009 11:59:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Posiłki B+T w diecie na masę.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, chcę budować dobrej jakości masę mięśniowa powoli zwiększając kcal.W DT większa ilość węgli, w DNT mniejsza ilość węgli i zwiększam tłuszcze. Słyszałem że dobrze sprawdzają się posiłki białko + tłuszcz. Chciałbym wprowadzić dwa takie posiłki na pięć. Jaki czas spożywania byłby najlepszy w DT i DNT i czy taka ilość posiłków jest ok. Waga [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 477 Data: 2/5/2017 11:41:56 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase 4 posiłki

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam , wiek 25 wzrost 175 waga 85 dieta składa sie z 4 posiłków wiem ze powinienem rozbic ją na 5-6 posiłków ale czynnosci jakie wykonuje w ciągu dnia nie pozwalają mi na to. Zmieniony przez - 4F w dniu 2015-08-23 15:37:25

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 643 Data: 8/23/2015 3:06:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę - posiłki

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam ! Potrzebne mi sa posiłki na masę znacie jakies? tylko prosze... nie piszscie piersc z kurczaka czy jakies filety badz takze serki wiejske (one sa dla mnie niezjadliwe ) bo takie posiłki juz znam chodzi mi o cos co jest w miare tanie i dobre :)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 553 Data: 9/16/2013 4:38:25 PM Liczba szacunów: 0