SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

dobra odzywka na mase

  • Mass xxl czy to dobra odzywka na mass chce troche nabrac cialka tylko nie wiem czy wybralem dobry produkt. Wystepuja po tym jakies skutki uboczne?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 12428 Data: 10/15/2006 10:04:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra odżywka na masę dla hardgainera

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam chcę kupić odżywkę na masę. Czytałem forum, ale wydaje mi sie że każdy przypadek jest indywidualny. Jestem osobą której bardzo trudno przybrać na masie, dieta swoją drogą (niestety pracyję przy komputerze cały dzień (8godz. praca - 6godz. dom) więc z tą dietą jest różnie. Dlatego potrzebuje kupić odżywkę. cwiczę aktualnie od 2 miesiecy w [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5822 Data: 11/28/2007 12:31:09 PM Liczba szacunów: 0
  • JAKA DOBRA ODŻYWKA NA MASE W TEBLETKACH??

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Mam proźbe czy mozecie mi powiedziec jaka jest dobra odrzywka na mase w talbetkach?? bo nie chce mi sie w proszku rozrabiac ciągle a w tabletkach łatwiej sporzyć. :)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 7238 Data: 10/1/2005 7:58:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka jest dobra odzywka na mase???

    Temat
    Odżywki i suplementy

    mam problem z nabraniem masy i zastanawiam sie nad kupnem jakiejs odzywki tylko niewiem czy zakupic gainera czy bialko a moze cos jeszcze innego? pozdro

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5216 Data: 8/7/2007 8:53:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra odżywka na mase

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    mam 181 cm, 72kg a przy tym 17 lat. javascript: test(''); Chciałbym przyjąć jakąś odżywkę która pozwoliłaby mi szybko przybrac na masie. Może wiecie jaki środek w moim wypadku przyniesie oczekiwane efekty???

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 994 Data: 2/12/2008 12:56:44 PM Liczba szacunów: 0
  • dobra odżywka na masę

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam,,Chciałbym przytyc a nie wiem jak to zrobić cwicze na siłowni po 2 godz czasami po 1.5 zależy od dnia.. Wzrost 180cm waga 70 kg..;( Mam pytanie. Jaka jest najlepsza odżywka na masę, tak aby szybko przytyć?? :) Dzięki i Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 971 Data: 2/28/2011 3:26:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka dobra Odżywka Na Masę ?

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam potrzebuję dobrą Odżywkę na Masę , Chodzi mi o coś Konkretnego żeby dobrze działało i jeden - cena do 100zł. Zmieniony przez - Kornikk99 w dniu 2015-01-26 00:37:06 Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2015-01-29 06:00:21

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 614 Data: 1/26/2015 12:31:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaka dobra odżywka na mase?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Siema poradzicie mi jakąś odżywke dobrą do szybkiego wzrostu masy mięśni jak i ciała nw ok 4kg może troszke więcej byle by nie aż tak drogo. Mam około 185 cm wzrostu, waże niecałe 70 kg mam 16lat. Trenuje od pół roku.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 722 Data: 6/21/2014 11:36:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka dobra odżywka na mase???

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Tak jak w temacie podacie jakąś dobrą odżywke do uzupełnienia diety, szybkiego wzrostu masy ciała, mięśni. Mam 16lat ćwicze od pół roku jestem chudy Mam 185cm wzrostu waże ok 70kg. Co polecacie?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 691 Data: 6/22/2014 11:59:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Dobra odzywka na mase

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    co brac zeby przybrac?????

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 573 Data: 8/12/2010 3:21:04 PM Liczba szacunów: 0
  • dobra odzywka na sile i na mase?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    witam potrzebuje pomocy znaczy się bardziej rady niż pomocy. planuję zacząc cykl na mase/sile i chce kupic sobie jakies dobre odzywki ktore daly by mi duzego kopniaka. czytalem troche i opinie sa tak rozne ze juz sam nie wiem... ja sie zastanawialem nad Tech Hardcore, jakas kreatynka(tylko wydaje mi sie ze bedzie slabsza od innych produktow), [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4184 Data: 7/18/2008 2:11:47 PM Liczba szacunów: 0
  • jaka odżywka jest dobra na mase ???

    Temat
    Odżywki i suplementy

    cześć,chce sobie kupić coś na masę, mam do wydania 160 zł i nie wiem jaka odżywka jest dobra słyszałem, że mass xxl jest dobry . doradzicie mi coś ??? .

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1409 Data: 4/30/2008 10:36:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Smak ok, mimo ze laskowy niezbyt smaczny, banan bardzo dobry, dobra odzywka na mase

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2011 4:24:18 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam mam pytanko jaka dobra odzywka na mase nie za droga z gury dzieki.

    Odpowiedzi: 3016 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2007 11:30:30 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] https://www.sfd.pl/sklep/Quamtrax_Vitamineral_Complex-opis38666.html Uzupełnisz braki witamin i minerałów w diecie. Gainer: https://www.sfd.pl/sklep/Quamtrax_Massive_Gainer-opis38615.html Bardzo dobra odżywka na masę z dodatkiem kreatyny Odżywka białkowa: https://www.sfd.pl/sklep/Quamtrax_Whey_Protein-opis38647.html 22g białka na porcję

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 7062 Data: 6/22/2018 8:58:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase, pomoc, porada.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobra utne bialko , posilek numer 2 wyrzuce. 2,2x70 154bialka tak? piszesz zeby wyrzucic gainier czym go zastapic? jakas dobra odzywka na mase? Zdjecie wrzucilem na profilowe. Chce osiagnac 75/80kg potem rzezba,

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 852 Data: 12/13/2015 4:31:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Reactor Pro 3

    Post
    Odżywki i suplementy

    siemka mam pytanie chcem kupic trec reactor pro3 czy to dobra odżywka na mase ???? waze

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 6333 Data: 10/10/2007 6:32:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Co wybrać ?? pomocy bedą sogi

    Post
    Odżywki i suplementy

    to dobra odzywka na mase typu gainer tak wogole to witaj Kuba dawno cie tu nie bylo jak tam przyrosty? gdzie teraz pakujesz? ============================================== Szukasz dobrego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: odzywki.pl Gorąco polecam! Mój numero uno! [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1104 Data: 6/13/2003 2:01:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Odżywianie w pracy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok spróbuję :-) dzięki wielkie powiedz mi czy magnum 8000 to dobra odżywka na mase pije ja z wodą bo z mlekiem jest strasznie gęsta i nie da się pić chcem dobić tak do 100

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1070 Data: 5/4/2015 8:22:03 PM Liczba szacunów: 0
  • w sumie to dobre pytanie.. po prostu traktuje to jako dodatek/uzupełnienie do diety.. jest dobra odzywka na mase, zawiera witaminy..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1623 Data: 12/22/2008 12:49:37 AM Liczba szacunów: 0