SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyciskanie sztangi progresja

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 146

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

19

Waga

64

Wzrost

172

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

właściwy 1,5 roku

Uprawiane inne sporty

Piłka nożna w sezon letni praktycznie codziennie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Sztanga, hantle, ab wheel, drążek, 83kg obciążenia

Dieta

3000 kcal masa

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak, jedynie lekka skolioza

Zażywane suplementy

-

Ostatnio przerabiany plan

Push pull i FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Dopiero z nimi zaczynam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 99 Na forum 140 dni Przeczytanych tematów 1307
Witam
mam w treningu push wyciskanie sztangi płasko i skos + po 3s każde. Problem jest w tym, że strasznie ciężko idzie mi tu progresja. Normalnie w pullu wiosłowanie i w pushu żołnierskie czy dipy idą dobrze i dokładam więcej i częściej tego ciężaru tylko to wyciskanie. Wie ktoś może co z tym zrobić aby był lepszy i szybszy progres w tych ćwiczeniach?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12490 Napisanych postów 121815 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404519
Widocznie nie masz predyspozycji do tej partii to sie zdarza, niestety musiałbyś rozpisac cały plan treningowy, jak wygląda progresjia itp bo tok to nie wiadomo w czym mzoe leżeć problem

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6831 Napisanych postów 44923 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 356941
Może technika w tych ćwiczeniach leży.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 99 Na forum 140 dni Przeczytanych tematów 1307
Ok wklejam plan

Push
- przysiad 5s
- wyciskanie płasko 3s
- wyciskanie skos + 3s
- OHP 3s
- dipy 4s
- wznosy bokiem 3s
- łydki 3s

Pull
- podciąganie nachwytem 4s
- wiosłowanie sztangą 4s
- uginanie biceps 4s
- szrugsy 3s
- dwugłowe 3s
- brzuch 6s
Wielostawy 8-10 powtórzeń, izolacje 10-12.
Dokładam z treningu na trening lub z tygodnia na tydzień robiąc stałym ciężarem.

Technicznie to myślę, że wykonuję dobrze bo czuję klatkę i robię to co należy w tych ćwiczeniach, przed wykonaniem pierwszy raz obejrzałem filmik instruktażowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12490 Napisanych postów 121815 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1404519
Masz dwa ćwiczenia postaw na jedno, i zobacz jak wtedy bedzie to wygladało i daj 5-6 serii
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4651 Napisanych postów 57149 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 714975
W tym wyciskaniu leżąc nie powinno być problemu z progresem bo masz w miarę mało tych ćwiczeń i jest jednym z pierwszych ćwiczeń w planie treningowym.
Musisz się przede wszystkim przyjrzeć technice wykonania ćwiczenia, jednak ja bym za bardzo nie kombinował teraz. Jeśli progres jest wolniejszy, ale jest to nie ma się co przejmować.
Musisz też pamiętać, że klatka piersiowa jest też mniejszą partią treningową i ten progres może być wolniejszy niż np w wiosłowaniach bo grupa mięśniowa mniejsza i mniej skomplikowana.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 8436 Napisanych postów 150776 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1191211
widocznie cos nie tak jest z tym jak progresujesz
sprobuj trening wykoać nieco inaczej,
ja robie tak
1 seria 20% obciazenia pare rchow na rozgrzewke
2 seria 40% obciazenia 5 ruchow
3 seria 60% obciaenia 2powtorzenia
4 seria docelowa 100% obciazenia na 8 ruchow (oznacza to, ze te 100% dotyczy maksa na 8 ruchow, a nie maksa na 1 prawidlowy ruch)
5 seria z olei to zejscie 80% obciazenia z serii 4 i rowniez docelowo okolo 8 ruchow

jak uda sie osiagnac zakladaną liczne powtorzen to dokladasz albo powtorzen albo ruchow.

u mnie taka progresja obecnie leci od pol roku i dolozylem po 20kg w bojach glownych
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót na siłownię po przepuklinie kręgosłupa

FuckBaton