SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening Loaded Guns by Norton

temat działu:

Plany treningowe

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6127

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Szacuny 7851 Napisanych postów 69328 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 918348


Trening Loaded Guns, którego autorem jest Layne Norton. To system,
którego celem jest zmaksymalizowanie rozbudowy ramion. Trening zakłada wykonywanie ramion w dzień osobny od treningu pozostałych partii mięśniowych, co ma za zadanie utrzymać ich świeżość i pełnię sił do podjęcia wysiłku. Dodatkowo, gdy jesteśmy wypoczęci z dużo większą motywacją podchodzimy do treningu.

System bazuje na czterech superseriach, które dają znakomitą odpowiedź hipertroficzną dla naszego organizmu. Do dyspozycji mamy 2 rodzaje treningów, które należy wykorzystać dopiero gdy wyczerpiemy możliwości pierwszego. Zaznaczyć należy, że nasza dieta powinna być bogata w kalorie, co chronić będzie przed przetrenowaniem. Trening ramion powinien być szybki i intensywny. Powinniśmy czuć mega pompę mięśniową i naładowanie maksymalne naszych ramion.

Podział dni treningowych w skali VI tygodnia:
Poniedziałek Mięśnie piersiowe + mięśnie naramienne
Wtorek Mięśnie grzbietu
Środa wolne
Czwartek Nogi
Piątek Ramiona
Sobota wolne
Niedziela wolne

Ilość dni treningowych: 5

Cel: budowa masy mięśniowej

Stopień zaawansowania: zaawansowany

Trening ramion:
Trening 1

SS1:
A1:Wyciskanie francuskie siedząc lub wyciskanie hantli zza głowy siedząc oburącz: 2x6-12 do załamania
B1:Uginanie sztangi stojąc: 2x6-12 do załamania
SS2:
A2: Prostowanie ramion na wyciągu: 2x8-15 do załamania
B2:Uginanie sztangi łamanej na modlitewniku: 2x6-12 do załamania
SS3:
A3: Prostowanie ramienia jednorącz podchwytem na wyciągu : 2x6-12 do załamania
B3: Uginanie z hantlą w oparciu o kolano : 2x6-12 do załamania
SS4:
A4: Prostowanie ramienia jednorącz z hantlą w opadzie: 1x6-12 do załamania
B4: Uginanie sztangą : 1s x (używamy metody 21)

Trening 2
SS1:
A1: Czachołamacze na ujemnym skosie : 2x6-12 do załamania
B1: Uginanie sztangą : 2x6-12 do załamania
SS2:
A2: Prostowanie ramion na wyciągu ( lina) : 2x6-12 do załamania
B2: Uginanie hantlami podchwytem : 2 x6-12 do załamania
SS3:
A3: Prostowanie ramion na wyciągu podchwytem (drążek): 2x6-12 do załamania
B3: Uginanie jednorącz hantlą na modlitewniku : 2x6-12 do załamania
SS4:
A4: Prostowanie ramienia z hantlą w opadzie tułowia: 1s 8-15 do załamania
B4: Uginanie na wyciągu (drążek) podchwytem: 1s 8-15 do załamania
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 492 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5709
2x6-12 do załamania. To 2 x 6-12 powtórzeń czy do załamania 2 x do końca bo nie kumam ? A właśnie dziś zrobiłem po raz pierwszy ten schemat i ledwo pisze hehe dobra pompa ;) ale robiłem do załamania a nie do 12 powtórzeń
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Szacuny 7543 Napisanych postów 147861 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1176987
dobierasz takie obciazenie by zalamanie, wyszlo w granicach 6-12 powtorzen
czyli wiecej niz 6, mniej niz 12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 492 Wiek 31 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5709
Ok ,fajnie teraz rozumiem ,czyli wczoraj dobrałem za mały ciężar,następnym razem grubo będzie,ciekawy trening swoją drogą
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening przodu i tyłu

Następny temat

Metoda 5-10-20 by Słodkiewicz

Zestaw 1