SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 100

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 19 lat Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 195
Witam jak oceniacie taki trening



Poniedziałek klata:
1-rozgrzewka 5 min(skakanka )lub bierznia 
2- rozgrzej tricepsa 2 min poświęc na to tyle czasu co pisze
3 następnie zrób 15 pow pompek do nie pełnego wyprostu ramion chodzi o prace tricepsa
4 - 5 seri wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce płaskiej 10 pow
5-wyciskanie sztangielek wąsko w leżeniu na ławce poziomej 5 seri 12 pow
6-wyciskanie na ławce pod skosem 4 serie po 12 pow
7-Rospiętki w lezeniu na ławce poziomej 12 pow 4 serie
8-przenoszenie sztangielki w leżeniu na ławce głowa w dól 12 pow 4 serie 2
Wtorek biceps i triceps:
1- rozgrzewka skakanka 5 min
2-biceps Zginanie przedramion obciązonych sztagielkami siedząc 12 pow na reke 4 serie
3- biceps zginanie przedramion obciązonych sztangą 12 pow lub wiecej 4 serie
4- biceps na kolanie 13 pow młotkowym sposobem 3 serie
5 - biceps na kolanie 4 serie normalnie 12 pow
6-triceps pompki 12 pow wąsko 4 serie
7-francuskie wyciskanie łamanego grryfu stojąc 13 pow 4 serie
8-francuskie wyprosty sztangielką siedząc 12 pow 4 serie
9-uginanie prZEDRAMION NA POreczach 4 serie 14 pow jezeli to nie mozliwe zrób pompki wasko i na


koncu 20 min na brzuch poswiec
Środa Barki :
1- rozgrzewka 5 min skakanka
2-wyciskanie sztangielek siedząc 4 serie po 15 pow
3-arnoldki wyciskanie sztangielek 14 pow 4 serie 
4-unoszenie sztangielek bokiem w góre siedząc 13 pow 4 serie
5-unoszenie sztangielek bokiem w góre w opadzie tułowia w tym ze w fazie ostatecznej zatrzymaj ciezar dłuzej i opuszczaj powoli 4 serie 12 pow
Czwartek plecy :
1-rozgrzewka na skakance 5 min
2- przyciąganie drązka do karku 15 pow 4 serie w tym ze ruch powrotny ma byc bardzo wolny 
3-wiosłowanie hantlem w opadzie tułowia do siebie jednorącz na zmiane 12 pow na reke w tym ze ruch w dół ma byc wolny a ruch w góre dynamicznie kontrolowany 
4- przyciąganie drązka do klatki na maszynie 12 pow 4 serie zasada taka sama wolno opuszczamy ciezar szybko do siebie dajemy kontrola cięzaru!
5- ergometr 15 min
Piątek nogi :
1- rozgrzewka skakanka 10 min
2-spacer ze sztangielkami (wykroki ) 4 serie dystans okolo 50 m jedna seria
3-wyprosty nóg na maszynie 12 pow 4 serie
4-przysiady 4 serie po 13 pow
5-spacer farmera 4 serie dystans około 40 max kroków 
Brzuch
1-spinanie miesnj brzucha na maszynie 30 pow 4 serie lub z cięzarkiem
2-spinanie miesni brzucha na ławce poziomej 20 pow 4 serie
3 -unoszenie bioder w lezeniu na ławce skosnej 12 pow z wolnym opuszczaniem 4 serie
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 12595 Napisanych postów 121979 Wiek 35 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1405510
Nie da się ocenić treningu, każdy trening ma inne cele, i każdy jest pod inną osobę, nic o Tobie nie wiemy, jak ktoś Ci rozpisał trening i zapłaciłęś za to powinieneś mu zaufać.

Chociaż bez tego plan ma sporo błędów

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 19 lat Na forum 257 dni Przeczytanych tematów 195
Wygrałem konkurs i mogłem wybrać albo plan treningowy albo dietę
Plan treningowy na redukcje pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1611 Napisanych postów 5554 Wiek 49 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 304739
Taa...A gdzie:
obciążenie
tempo
przerwy miedzy seriami
???
Chcesz gotowca, weź coś sprawdzonego.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening PHUL do oceny + drobne poprawki

FuckBaton