SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

TEST:Masz być jak Tommy Lee Jones w "Ściganym"-dsdamian

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 57397

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 4604 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35359




"- Masz być jak bulterier!
- Będę.
- Jak wściekły byk!
- Będę!
- Jak Tommy Lee Jones w Ściganym!
- Będę!!
- No, to spieprzaj. "

Czyli jednym słowem, daje z siebie wszystko na tym cyklu. 7-8 tygodni bez odpuszczania, bez "boli" bez "nie mam siły" i bez "nie chce mi sie". Jadymy na ostro.


Foteczka, na której jeszcze wszystkiego nie ma, ale dokupie reszte za kilka dni:





Suplementy:
1.CLOUT MAN
2.OROTINE MAN
3.TRIBULUS TERRESTRIS aminostar
4.HMB trec
5.TAURYNA olimp
6.WITAMINY I MINERAŁY olimp
7.CAFFEINE POWER activita - opcjonalnie
8.TUSSIPECT - opcjonalnie
9.magnez + cynk apteczne zma
10. Nitric Oxide aminostar - opcjonalnie
11.shock therapy - opcjonalnie

Odżywki:
1.CLUTCH WHEY PROTEIN axis labs
2.OSTROWIA WPC80 NATURAL ostrowia - na fotce w pudełku od SP80
3.PUR CARB hi-tec
4.CARBbx biogenix


Sposób dawkowania kreatyny:

DNT:
1/2 porcji clout na czczo + 1/2 porcji orotine
2x dziennie. na czczo i po południu

DT:
12g clout przed treningiem
2,5g orotine na czczo i po treningu


Sposób dawkowania pozostałych:
TT: 4kaps naczczo lub przed snem
HMB + tauryna: przed treningiem aerobowym
CLUTCH: rano
WPC+CARBO: po treningu siłowym
WITAMINY: 1x dziennie rano
ZMA: przed snem
CAFFEINE + TUSSI: przed treningiem (opcjonalnie)

Odżywianie. Będą odstępstwa, ale to ogólny zarys:






Trening. to zarys wstępny. Podczas zmian będe informował






A tutaj już wymiary i fotki:


























Zmieniony przez - King_Odin w dniu 2007-12-10 17:21:56
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 228 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8650
pewnie ze widać różnice... jest na + dla mnie najbardziej widoczna poprawa to (w takiej właśnie kolejności): klata, barki, łapa.

>><<

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2571 Napisanych postów 29968 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 200199
....mam nadzieje ze juz mozna??

jesli nie to sorki

Jesli tak to:
-niezły zestaw
-dobre produkty
-ale troche fatu za duzo...
-powodzenia

...i fajna ta kominiara

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 4604 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35359
tak mozna mozna.

fat zaczynam zrzucać za ok 15 tygodni ale póki zima jeszcze chce coś złapać kg na +.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10903 Napisanych postów 71910 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 949278
oby zapału nie zabrakło do konca
b. dobrze rozpisane
powodzenia zycze
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2571 Napisanych postów 29968 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 200199
wcieło mi gdzies jednego posta.....

Chciałem napisac ze kiedys tez tak mysałem o facie - teraz aby zrzucic % trzeba sie nameczyc
...niestety

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 4604 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35359
Przekonałem sie o tym.

pierwsze moje dwie redukcje to porażka - spadek mięśnia, chciałem jak najszybciej popalić fat.

postanowiłem wtedy zrobić to zupełnie inaczej i w 100% fachowo. Fat zaczął spadać a mięso zostawało. Lecz proces okropnie powolny.
Więc zostawiam to początek wiosny. Na naprawde długą redukcję, bo juz wiem jak to zrobić

no ale póki co trzymajmy sie tego co jest dzis.
2x w tygodniu wale aero, a kcal nadrabiam tłuszczami nie weglem wiec mysle ze musi być ok.
będzie ok!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 4596 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 35012
sog za tytuł i orotine
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 156 Napisanych postów 18766 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 78763
Będę zaglądał na pewno i sogacz poszedł na dzień dobry
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 4604 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 35359
Zdecydowałem sie na orotynę, bo teraz rozmów o tym co niemiara i chwalone. Zobaczymy. Póki co debeściakiem dla mnie był jabłczan, możliwe że to się zmieni.
Panowie, jedziemy już od jutra pierwszy trening dieta na ON, suple na ON. Dzis jeszcze nie patrze na to co do geby wkładam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2571 Napisanych postów 29968 Wiek 40 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 200199
jakby to dziewczyna pisała......

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta
Ekspert
Szacuny 2108 Napisanych postów 49893 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 492546
80g ww przed snem?

temat bede sledzil
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

cm3 czy tcm

Następny temat

ZRÓB TO SAM - NAJLEPSZY GAINER NA ŚWIECIE

Water