SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja masa a może rekompozycja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 574

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
Cześć,

Aktualnie waże 47 kg przy 156 cm wzrostu. Mam 30 lat.
Mimo niskiej wagi mam trochę tłuszczu którego chciałabym się pozbyć.
Obecnie moja dieta wygląda tragicznie. Na zmiane jem albo bardzo mało albo obżeram sie slodyczami.
Od stycznia schudlam 10 kg. Ogólnie 20 kg w ciągu 3 lat. W miedzyczasie borykam sie z kompulsami.
Na ten moment nie jestem do konca zadowolona ze swojego wyglądu.
Chcialabym jeszcze schudnac tak z 2-3 cm z obwodow, niekoniecznie chudnąc na wadze.
Biegam 4 razy w tygodniu. Na silownie raz chodze, raz nie chodze.
Nie wiem jak cwiczyc. Chcialabym pozostac przy bieganiu 4 razy w tygodniu a jednoczesnie jeszcze wciagnac w to silownie.
I co jesc. Boje sie jesc za dużo.

WIEK: 30
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: nieregularnie z długimi przerwami siłownia/bieganie od ok 4 lat

****PARAMTERY OBWODÓW*************************************

WAGA CIAŁA:47 kg
WZROST: 156 cm
OBWÓD RAMIENIA: 25-26cm
OBWÓD ŁYDKI: 34-35
OBWÓD UDA: 50cm
OBWÓD BIODER: na wysokości kolców 80cm
OBWÓD TALI 63-64 cm
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 82 cm

****CEL*************************************************
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
Redukcja tłuszczu, zarysowane mięśnie

****STAN ZDROWIA*****************************************
Dobry

CHOROBY PRZEWLEKŁE: -
PRZEBYTE KONTUZJE: -
WADY POSTAWY: -
ALERGIE: -
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: -
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? nie
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie

****PYTANIA DODATKOWE**********************************

CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: -
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY (JAKIE/KIEDY/JAK DŁUGO)
głodówki, low carb, Dukana i inne
****DIETA*************************************************
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - spożywanie małej ilości kcal na zmiane z rzucaniem sie na jedzenie co kilka dni
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? stoję w miejscu, może odrobinę chudnę

****SPRZĘT**********************************************

PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK

****TRENING**********************************

JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING -4 razy w tygodniu bieganie. Siłownia różnie - od 0 do 3 razy w tygodniu










Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1867 Napisanych postów 14430 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269537
WItamy

Jeśli chcesz poprawić wygląd sylwetki, proporcje, mieć zarysy mięśni to jednak siłownia byłaby wskazana Da dużo lepsze efekty niż bieganie.
bardziej widziałabym tu 2* biagnie plus 2* wzmacnianie.

dwa - co się dzieje z miesiączkowaniem? Jak długo to trwa? czy znasz przycyznę i czy się tym zajęłaś? Bez rozwiązania tego problemu nie myśl o redukowaniu.

Trzy - pokaż nam jak jesz.

I jak wygląda Twoje bieganie? ile? jak? tempo? czas? cyz zawsze to samao czy jakis plan biegowy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1867 Napisanych postów 14430 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269537
a odpowiadając na pytanie z tematu to rekompozycja
redukoac specjanie nie ma czego
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
Biegam zwykle tak
- 3 razy w tygodniu po ok 8-12 km plus jedno dłuższe wybieganie
Lub
- 3 razy w tygodniu po ok 8-12 km plus bieganie po górach (ok. 17-23 km)

Łącznie wychodzi ok 40-50 km
Biegam wg planu przygotowanym przez trenera.
Bieganie spokojne/interwały/podbiegi.
Tempo spokojne 5:30 min/km, interwały schodze do 4:00 min.km.

Generalnie startuję w różnych zawodach dlatego zależy mi na bieganiu conajmniej 3 razy w tygodniu

Domyslam sie ze moze to troche kolidowac z silownia.

Jem – ciężko określic. Zwykle ok 1000 kcal jak nie dobije slodyczami
Co do okresu – w listopadzie odstawilam tabletki antykonc i od tego momentu nie miesiaczkuje regularnie. Na poczatku okres byl mniej wiecej co 5 tygodni. Pozniej bylo 2 miesiace przerwy. I teraz czekam kiedy sie pojawi znowu.
Dlatego tez nie wiem jak by bylo jakbym dalej redukowala
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1867 Napisanych postów 14430 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 269537
1000 kcal to byłaby głodówka nawet gdybyś nie biegała
jesli zalezy Ci na zdrowiu i wynikach w bieganiu zwiększ kaloryczność diety
Jeli sie boisz przytyć dodawaj 200kcal do tydzień, aż dojdziesz do 2 tys kcal
to jedyny sposób na wyjśćie z błednego koła
ciagnięcie biegania na takiej kalorycnzośći nabawi Cię jedynie problemów zdrowtnych, a na pewno nie pomoże w uzuskaniu sylwetki, takiej jaką chciałabyś mieć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
Ok, czyli powoli zacznę zwiększać kaloryczność.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
I zrezygnuję moze z jednego biegania na rzecz silowni.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
3 razy bieganie, dwa razy silownia. A czy rozklad BTW bedzie mial duze znaczenie? Generalnie nie jadam duzo weglowodanow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 201 Wiek 27 lat Na forum 78 dni Przeczytanych tematów 1266
bziubzius
1000 kcal to byłaby głodówka nawet gdybyś nie biegała
jesli zalezy Ci na zdrowiu i wynikach w bieganiu zwiększ kaloryczność diety
Jeli sie boisz przytyć dodawaj 200kcal do tydzień, aż dojdziesz do 2 tys kcal
to jedyny sposób na wyjśćie z błednego koła
ciagnięcie biegania na takiej kalorycnzośći nabawi Cię jedynie problemów zdrowtnych, a na pewno nie pomoże w uzuskaniu sylwetki, takiej jaką chciałabyś mieć


Ona już ma problemy zdrowotne.
Zaburzona os jajniki - przysadka - podwzgórze.

Do autorki tematu?
Nie ma innej rady jak zacząć jesc racjonalnie.
Obawiam się tylko, że sama sobie z tym nie poradzisz.
Czy twój trener wie, jak jesz?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
Zdaję sobie sprawę, że jak najszybciej powinnam zacząć jeść "normalnie". Tylko nie chciałabym wrócić do swojej wagi początkowej. Trener nie wie, że jem aż tak mało/niezdrowo i że mam problem z tym, aczkolwiek wie, że sie nie przejadam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1589 Napisanych postów 3562 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 238030
Jak zaczniesz jeść więcej to waga i tak skoczy, choćby ze względu na treść żołądka, która też będzie większa nie sugerowałabym się aż tak wagą, a raczej pomiarami.

Zawsze rzucaj siebie na głęboką wodę - tam dalej jest do dna...

https://www.sfd.pl/DT_Nene87-t1159713-s262.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy upper lower

Masa