SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Węglowodany - co ma tego duzo??

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 74612

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
siema
chciałbym przytyć trochę, slyszalem ze trzeba jesc do tego duzo weglowodanów.
Jakie produkty zawierają węglowodany? co powinienem kupić? nie chodzi mi o suple

waże 50-60 kg nie wiem ile dokladnie bo zepsuła mi sie waga, wzrost 175-180
przydaloby sie kilkanascie kg wiecej

Pozdrawiam

Zmieniony przez - fizek90 w dniu 2009-04-10 20:36:16

Zmieniony przez - fizek90 w dniu 2009-04-10 20:36:39
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1426 Napisanych postów 15945 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 229932
Budowanie masy mięśniowej to proces wymagający dużego nakładu pracy, dyscypliny i cierpliwości. Można powiedzieć, że jest bardziej wymagające niż redukcja tkanki tłuszczowej.

Każda praca nad sylwetką składa się z kilku podstawowych elementów:
- odpowiednio dobrana dieta
- trening adekwatny do celów
- regeneracja
- opcjonalnie suplementacja

Osoby drobne, które chcą przytyć powinny postawić na dodatni bilans energetyczny w diecie. Nie sztuką jest się po prostu roztyć jedząc co popadnie w ilościach hurtowych. Niezależnie od tego czy redukujemy czy masujemy istotne jest aby nasza dieta była odżywcza, zapewniała nie tylko nadwyżkę (lub deficyt w przypadku redukcji) kalorii, ale też wysokiej jakości białko, węglowodany, tłuszcze oraz witaminy i minerały.


Z jakich źródeł białka, węglowodanów, tłuszczy najlepiej korzystać?
Źródła białka:
- mięso (drobiowe, wieprzowe, wołowe i inne – zarówno chude jak i tłuste), ryby, jaja, nabiał, strączki (ciecierzyca, soczewica, fasola)

Źródła węglowodanów:
- ryż (np. brązowy, basmati), kasza (np. jaglana, gryczana), płatki owsiane, owoce, warzywa, ziemniaki, bataty, pieczywo razowe, makaron razowy

Źródła tłuszczu:
- oliwa z oliwek, olej lniany, olej kokosowy, orzechy, tłuste ryby i mięsa, jaja, awokado, masło extra lub klarowane

Gdy zależy nam na zjedzeniu wysokokalorycznych posiłków warto skorzystać z opcji koktajli lub zupy krem, ponieważ w płynnej wersji łatwiej jest dostarczyć więcej kalorii.

Poniżej kilka wybranych przepisów na zupę krem z Kuchni SFD:
http://www.sfd.pl/Zupa_krem_z_dyni_by_Malinowa-t1094050.html
http://www.sfd.pl/Zupa_Hamburgerowa-t1124875.html
http://www.sfd.pl/Zupa_węgierska_z_batatami_by_qqqt-t1129262.html

Dla osób, które preferują posiłki w stałej postaci polecić można wszelkiego rodzaju placki, omlety, w których skład wchodzić mogą płatki czy mąki, czyli produkty wysokowęglowodanowe. Jeśli jednak węglowodanów jest za mało, łatwo dodać do omletów owoce np. w formie polewy.

Kilka przepisów na ciekawe dania:
http://www.sfd.pl/Marchewkowy_omlet_z_bananem_i_serkiem_wiejskim_by_julcziik-t1124989.html
http://www.sfd.pl/Omlet_z_warzywami,tuńczykiem_i_serem_mozzarella_by_GymDope-t1125384.html
http://www.sfd.pl/Omlet_kokosowy_by_MissInvincible-t1125092.html 

Do poczytania:
http://www.sfd.pl/Dieta_3500_kcal-t1029977.html
http://www.sfd.pl/ile_gram_białka,węgli_i_tłuszczy_na_kg_masy_ciała_-t430265.html
http://www.sfd.pl/Ile_przyjmowac_bialka,_wegli,_tluszczy_na_kg_masy_ciala_-t501808.html





Zmieniony przez - lubiekaszke w dniu 2016-11-09 10:57:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1147 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13782
wyszukiwarka
3

"Upór i Systematyczność, Efekty Przyjdą Same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
potrafi ktoś inaczej pomoc?
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3039 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39674
same węgle ci nie pomogą.ułuż dietę to podstawa w budowaniu mieśni
3

Skoro Bóg jest z nami, któż przeciwko nam?

Wielu musi się bać ten, kogo wielu się boi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
Nie chce miesni, chce troche tluszczu

mam jesc platki owsiane i takie rzeczy?

Zmieniony przez - fizek90 w dniu 2009-04-10 20:42:20
6
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 3039 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39674

produkty zawierające węglowodany to min.
-kasze,ryż,płatki,makarony...
3

Skoro Bóg jest z nami, któż przeciwko nam?

Wielu musi się bać ten, kogo wielu się boi.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1147 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13782
piwsko chlaj;)
6

"Upór i Systematyczność, Efekty Przyjdą Same"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
Dzieki : ) to bede jadł
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 16 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 456
Kilkanaście kilo tłuszczu Chcesz to Ci oddam troche mojego
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 2 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 5
UWAGA WSZYSCY
jeśli chcecie przytyć to robimy tak....
Kreatyna z olimpu 1250
jesz dużo białka staraj się aby było to na poziomie 2 gr białka na kilogram masy ciała
Musisz jeść sporo węglowodanów ok. 6 gr na kilogram masy ciała. To właśnie dzięki węglowodanom rośniemy ponieważ uzupełniamy glikogen w mięśniach oraz zwiększamy podaż kcal. Na początek zaproponuję Ci abyś na śniadanie jadł posiłek typowo białkowy, a przed snem same weglowodany np. woreczek brązowego ryżu. Mają one niższy indeks glikemiczny i wolniej uwalniają cukier do krwioobiegu. Proponuję Ci takie rozwiązanie ponieważ nad ranem jest wyrzut insuliny w organizmie i lepjej przyjmować wtedy same proteiny. Do tego pamiętaj, aby minimum 3 razy w tygodniu mieć jakiś ruch typu rower stacjonarny czy tez normalny wkońcu idzie wiosna. Pomoże Ci to utrzymać niski pozniom tłuszczu tym samym sylwetka będzie lepjej się prezentować. I kilogramy nabierane wolniej ale umiarkowanie są lepszej jakości i dłużej się utrzymują. To tak na pocz
7
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 33 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
Dziękujemy za wskażówki ale po więcej odesłałbym jednak do pdowieszonych
1

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odchudzanie bez utraty miesni

Następny temat

Czy można schudnąć na diecie, bez ćwiczeń ?

WPC