SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Redukcja masa a może rekompozycja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 573

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 201 Wiek 27 lat Na forum 78 dni Przeczytanych tematów 1266
To pora trenerowi powiedzieć o tym ile dokładnie jesz i że masz napady obżarstwa - eating disorders here we came.
Trener powinien wiedzieć, że masz taki problem, żeby dostosować treningi do twoich aktualnych możliwości.
I zastanowiłabym się czy nie zgłosić się do jakiegoś dobrego dietetyka klinicznego, który pomógłby ci wykaraskać się z tego syfu jedzeniowego, w który wpadłaś.
Zobacz sobie może Instagrama Magda wiem co jem.

U ciebie uporanie się z jedzeniem jest najważniejsze na świecie, bo twoje ciało już jest chore. To trzeba naprawić możliwie jak najszybciej. To powinien być twój priorytet.
Sylwetka możesz zajmować się równolegle. Ale jeśli nie będziesz jadła to dokładanie kolejnych treningów jest strzeleniem sobie w kolano i stopę :D
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
Na pewno jest chore bo ciagne tak juz dłuższy moment. Dla mnie nie jest problemem wiecej jesc, tylko to siedzi w glowie ze nie chce jesc. Najgorsze jest uczucie ciaglego przejedzenia i strasznego puchniecia przy wiekszej ilosci jedzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1274 Napisanych postów 9552 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 575966
1. Przede wszystkim zajac się tematem strachu przed jedzeniem i ED. Może ktoś bliski albo specjalista?
2. Konieczne jest zwiększenie kaloryki. I tak makro ma znaczenie. Tzn nie musisz liczyć co do grama ale proporcje są ważne i przy bieganiu nie bój się węglowodanów. Jeśli masz również cele sylwetkowe tym bardziej proporcje makro warto ogarnąć
3. Sylwetka wyjściowa jest bardzo ładna i spokojnie możesz zrobić rekompozycje.

Trzymam kciuki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
Postaram się bardziej zadbać o dietę. Myślę że zacznę zwiększać stopniowo kalorie aż dojdę do swojego zapotrzebowania. I będę kontrolować obwody. Licząc że choć trochę spadną i zmieni się skład ciała. Wiem że z czyjąś pomocą na pewno byłoby łatwiej ale jak już wyszłam z jeszcze gorszego odżywiania niż teraz to może uda mi się wreszcie nauczyć jeść normalnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 201 Wiek 27 lat Na forum 78 dni Przeczytanych tematów 1266
Myślę, że możesz sama mieć problem nauczyć się jeść normalnie, ale trzymam kciuki za Ciebie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
Zrzut z dzisiaj. Kolo 1400 kcal wyjdzie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 201 Wiek 27 lat Na forum 78 dni Przeczytanych tematów 1266
Wiiiiincyj jedzenia! :d
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1274 Napisanych postów 9552 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 575966
A co to za posiłki? W sensie co z tego zrobiłaś? Omlet na pierwszy posiłek i koktajl na 3? Czy coś innego? Może trzeba pokombinować żeby zmieścić więcej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Wiek 30 lat Na forum 270 dni Przeczytanych tematów 1805
Tak, na śniadanie omlet. Na 3 - mleko było do kawy. A ryż z borówkami. Generalnie nie mam za bardzo pomysłow co jesc na ten trzeci posilek. A jakościowo w miare ok? Bo że ilościowo to pewnie za mało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
paula.cw Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1274 Napisanych postów 9552 Wiek 33 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 575966
Jak dla mnie jakościowo ok. Rózne źródła w każdej kategorii BTW. A jeść można wszystko :p można też robić większą porcje obiadowa i sobie na dwa posiłki podzielić. Mniej gotowania. Ale musi być więcej, to podstawa
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy upper lower

Masa