SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Prośbo o pomoc przy redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1643

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 654
Cześć, proszę o pomoc, wskazówki przy rozpoczęciu redukcji. Mniej więcej rok temu udało mi się zredukować do 70 kg, jednak odpuściłem i teraz ważę 85. Chcę wreszcie porządnie to zrobić.
Wiek: 22
wzrost: 190
waga: 85kg
aktywność: przez ostatni rok praktycznie żadna, teraz planuję trening siłowy + cardio.

Zapotrzebowanie kaloryczne wyszło mi ok. 2800 kcal, poniżej wrzucam przykładowe jedzenie. Nie wiem czym dobić jeszcze te ok. 400 - 500 kcal - proszę o rady.

Trening siłowy myślę 3 x w tygodniu. Do tego cardio 3 czy może częściej w tygodniu?
Być może trochę chaotycznie to opisałem, proszę o pytania jeśli tak.














Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8136 Napisanych postów 108785 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1322349
jak masz w dziennik wszytsko wklepane to daj zrzut, wystarczy tylko kliknąć i masz gotowe
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 654
Ok. uzupełniłem tam co trzeba i wklejam. Nadal się białka, węglowodany i tłuszcze nie zgadzają. Czy taka ilość kalorii w ogóle będzie okej czy liczyć jeszcze jakimś innym sposobem?








Zmieniony przez - Presto w dniu 2017-10-03 19:42:49
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8136 Napisanych postów 108785 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1322349
ja bym pwoiedział że te 2800 kalorii to realna wartość.

A jakie BTW obrałeś ile i czego brakuje konkretnie ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3026 Napisanych postów 57783 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 649096
Odnośnie Twojej aktywności fizycznej, to nie wrzucaj od razu cardio trzy razy w tygodniu. Daj raz 45min i raz interwały HIIT, np. Sprinty. Z czasem dodasz aktywności.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 654
A chciałem 3 razy w tygodniu ale na początku dosyć krótko i stopniowo zwiększać czas.

anubis82- BTW 30%, 50%, 20%? brakuje B - 30g, W - 50g, T - 10g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3026 Napisanych postów 57783 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 649096
Makroskładniki wklej w g/kg masy ciała a nie w procentach. Aktywność stopniowo, ale nie same aeroby nie od razu. Nie bardzo też jest sensu robić np 20min. Inaczej w przypadku interwałów.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
blue_hope Doradca
Ekspert
Szacuny 3210 Napisanych postów 15808 Wiek 30 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 146708
Ustaliłabym około 170g białka, około 85g tłuszczy i reszta węglowodany, do poprawnie wyliczonej kaloryczności.

Jak będziesz urozmaicał dietę?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3026 Napisanych postów 57783 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 649096
Bez wątpienia kwestia urozmaicenia diety będzie miała kluczowe znaczenie. Warto poczytać na ten temat:

http://potreningu.pl/articles/914/dlaczego-dieta-powinna-byc-urozmaicona 

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 654
Obrałem taki rozkład BTW jak napisał blue_hope. Proszę o ocenę, daję przykładowe 3 dni.







...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3026 Napisanych postów 57783 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 649096
Ryby polecam jadać świeże/mrożone a niekoniecznie puszkowane. Tuńczyk przyda dię w sytuacjach, gdy nie mamy czasu na pieczenie/smażenie. Na tzw. czarną godzinę. Zamiast miodu ksylitol i świeże owoce.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Liczyć kalorie czy nie?