SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PYTANIA DO ZAWODÓW "MR SFD IV" i "MISS SFD II" - TYLKO TUTAJ !

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 36034

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 400 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 16377
solaros zjeżdżasz Nas debiutujących, a zadajesz takie banalne pytanie, jeżeli coś jest proste jak budowa cepa to właśnie tożsamość konkursowa, albo wszyscy są jawni, albo nie/ nie chcą to niech nie startują.. to jest proste, a amator/pro już nie

jeżeli byłby to konkurs typu FFL gdzie w późniejszym etapie finałowym musimy przyjechać czy np. tutaj byśmy mieli dodać drugi raz foty to ok, ale w dniu wysłania zdjęć jestem amatorem, / "amator całkowity" będzie pokrzywdzony w chwili startu z "pół prosem" a "pół pros" będzie pokrzywdzony startując z chłopakami którzy mają za sobą 10 lat startów. JA oczywiście tylko piszę jakie jest moje zdanie, zawsze możecie mi pocisnąć, że jak mi się nie podoba to nie muszę startować

i jeszcze jedno już nie przesadzajmy z tym prestiżem MPJ bo poziom w SFD będzie na pewno większy chociażby przez sylwetki MArcinOlb czy Pawła.

Jeżeli debiutant w dniu wysłania zdjęć '100% amator' ma startować w pro, to zgódź się chociaż Banan na jedno zdaniową dopiskę do zdjęć dla userów/sędziów coś typu że debiutant przygotowujący się do startu za nie wiem np 2tyg. + można dodać tą kartkę z datą, może się większości zdawać, że jest to kompletnie nie potrzebne, ale według mnie chociaż po części nienarzucenie sformułowania pro dla userów/sędziów postawi Nas debiutujących w mniej pokrzywdzonym świetle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2586 Napisanych postów 29969 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 200205
zasady wydaja mi sie proste i bardzo jasne
i banan chyba napisal wyczerpujaca odpowiedz

"Cóż jest trucizną?