SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

OCENA PREDYSPOZYCJI SOMATYCZNYCH DO UPRAWIANIA SPORTÓW SYLWETKOWYCH NA PODSTAWIE ZDJĘ

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

Ilość wyświetleń tematu: 78437

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46587 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Budowanie masy to okres ciężkiej pracy. Połączenie intensywnego treningu z odpowiednim do tego okresu odżywianiem i regeneracją (!). Pozostaje mi życzyć powodzenia i proszę pochwalić się efektami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1070 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6595
dziękuję. mam nadzieję że się uda
chociaż niektórzy twierdzą że jestem za gruby żeby ćwiczyć na masę

Zmieniony przez - ten_nowy2 w dniu 2014-10-28 17:38:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1070 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6595
dziękuję. mam nadzieję że się uda
chociaż niektórzy twierdzą że jestem za gruby żeby ćwiczyć na masę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 104 Napisanych postów 1352 Wiek 52 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13224
Powiem tak. Ja na Twoim miejscu zacząłbym od tzw. wyczyszczenia diety z tłuszczów nasyconych i cukrów prostych. Spowoduje to zejście nadmiaru niepotrzebnej wody a przy odpowiednim treningu siłowym/cardio i tłuszczu. Przy odrobinie wysiłku nie powinno to być problemem bo nie jesteś osobą bardzo otyłą - tak przynajmniej wynika ze zdjęć.
Kolejnym etapem będzie ustalenie zbilansowanej diety i odpowiedniego treningu aby uzyskać oczekiwany przez Ciebie efekt zdrowej,sportowej sylwetki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1070 Wiek 40 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6595
Artur Ś.
Powiem tak. Ja na Twoim miejscu zacząłbym od tzw. wyczyszczenia diety z tłuszczów nasyconych i cukrów prostych. Spowoduje to zejście nadmiaru niepotrzebnej wody a przy odpowiednim treningu siłowym/cardio i tłuszczu. Przy odrobinie wysiłku nie powinno to być problemem bo nie jesteś osobą bardzo otyłą - tak przynajmniej wynika ze zdjęć.
Kolejnym etapem będzie ustalenie zbilansowanej diety i odpowiedniego treningu aby uzyskać oczekiwany przez Ciebie efekt zdrowej,sportowej sylwetki.




jeszcze raz dziękuję za pomoc. zastosuję się do wskazówek
...
Napisał(a)
Usunięty przez Artur Ś. za pkt 5 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 379
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 379
Mam 17 lat , 59kg , 175cm wzrostu, 105 cm obreczy barkowej. Trenuje 1,5 roku (praktycznie rok cwiczylem w domu, a reszte na profesjonalnej silowni). cwicze 3 razy w tygodniu na silowni i 1 w tygodniu cross fit. Nie biegam, nie uprawiam tego typu sportow.
Mam prace fizyczna 2 razy w tygodniu jako mechanik przy ciagnikach siodlowych ;)









...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 187 Napisanych postów 7828 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 151601
chudo, masuj

Zgodny z regulaminem.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 104 Napisanych postów 1352 Wiek 52 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13224
Witam Sawiel97,
Oglądając Twoje zdjęcia pierwsza myśl jaka się nasuwa, poza oceną sylwetki jest to że musisz zacząć bardzo dobrze jeść i trenować wybitnie pod Twoją sylwetkę i wiek.
Z fotografii wynika że jesteś ektomorfem a to już duża podpowiedź dla Ciebie jak powinna wyglądać dieta i trening.


Zmieniony przez - Artur Ś. w dniu 2014-11-16 20:14:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 179 Wiek 22 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1943
Witam, proszę o ocenę w kierunku - Męska Sylwetka
wiek: 17 lat
staż: 10 miesięcy
wzrost: 177cm
waga: 76kg
Chciałbym się dowiedzieć czy nie za późno wziąłem się za ten sport oraz jakie są wady sylwetki.
Z góry dziękuję, pozdtrawiam













1
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Radosław Lizak /Kulturystyka Klasyczna/ - Dziennik Treningowy

Następny temat

II NABÓR W DZIALE.

Masa