SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jak ukłądać dietę masa/redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 31184

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1869 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6274
cała przyjemnosc po mojej stronie

Praktyk nie teoretyk, f***'ty nie bzdety

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 39 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 40
Artykuł naprawdę dobry, jestem początkujący i uświadomił mi jak mniej więcej rozplanować swoja dietę.Dlaej mam problemy zęby ja ułożyć ale już mam coraz to większe pojecie :) dostajesz ode mnie SoG ;)

Batista Ruless ;)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 1869 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 6274
dzieki

Praktyk nie teoretyk, f***'ty nie bzdety

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 224 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1674
Bardzo Ciekawy art :D Sog leci jak nic:D

Ja mam pytanie , jak jestem w szkole co najlepiej jeść ??
Ja jadam jedną kanapkę z pieczywa pełnoziarnistego+kawałek smażonej
piersi z kurki+plaster sera ż+jakieś ważywko do tego banan...
I co powiesz na to??
POZDRAWIAM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 375 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 4391
Wszystko może być ok, wszystko zależy od reszty diety. Imo zamiast sera żółtego dałbym oliwe z oliwek... (ale jak coś to już nie w tym temacie)

Pamiętaj, micha jest najważniejsza !!! >>>Odżywianie<<< :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 157
redukcja 2-3g na kg masy ciała
Jesli masz zapotrzebowanie na 2000kcal. zjadasz 180g B 90g WW