SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik treningowy - Kamil Wu

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 121 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2241
Witam wszystkich.

Na wstępie chciałem zaznaczyć, że profil na forum mam już od jakiegoś czasu, ale mało się jednak udzielam i korzystam z jakże wielkiej skarbnicy wiedzy - mam nadzieję, że nie przesadziłem. Dlatego też zakładam ten dziennik, do którego przekonał mnie kolega. Mam nadzieję, że dowiem się tu wielu cennych informacji, które przełożą się na wyniki widoczne w praktyce.
Póki co, jestem trochę zielony, jeżeli chodzi o ten dział, ale na wstępie dodam jakieś zdjęcie. Ćwiczę jakieś niecałe 2 lata na siłowni - niestety część czasu ze znikomym raczej pojęciem i bez jakiejkolwiek diety. W początkowej fazie kontaktu z siłownią, bardzo dużo jadłem - szczególnie kartofli. Pojawiły się problemy trawienno - jelitowe - po prostu przejadałem się na maksa. Od tamtej pory trochę się spasłem. Jestem raczej ektomorfikiem. Z mezo, na pewno nie mam nic wspólnego.
Tak więc mam nadzieję, że temat jakoś się rozwinie i uzyskam wiele pomocnych rad, za które z góry serdecznie wszystkim dziękuję i pozdrawiam.
Kamil

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 121 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2241
17.03

- Wyciskanie żołnierskie stojąc - 4x, ostatnia 18kg;
- podciąganie sztangi prostej do brody nachwytem szerokim - 4x;
- unoszenie hantli na boki - 4x + drop set;
- wyciskanie sztangi zza głowy siedząc - 4x;