NUTRIFARM&OLIMP

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 104450

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 1488 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 22239
30 gramow czyli wychodzi na to ze to jest jakies 40 gramow owsianki , ja ciagle mam w glowie koncepcje podania tych ww w jednej porcji a reszta ww z zielonej salaty i szpianku czyli raptem 2 gramy widzi mi sie wyciagniecie maximum korzysci z danej opcji a dla mnie taka bylaby najlepsza , nawet jesli jest to wlasnie 40 gramow owsianki podane w jednej porcji

www.theanimalrescuesite.com -zwierze tez czuje glod

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 251 Napisanych postów 41358 Wiek 52 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 126211
nie widze problemow skoro Tobie tak pasuje
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
teoretycznie tu 30 gram i tu 30 gram praktycznie po wstaniu z lozka o wiele wieksze nabicie miesni , wspomaganie r ala, dodam tez 20 gramow orzechow wloskich jako zrodlo omega 3 i 20 gramow otrebow owsianych aby dodac blonnika. Taki posilek bedzie juz wiekszy objetosciowo i pozwoli mi sie nasycic jednak nadal bedzie utrzymany w limitach diety. Lepszej opcji nie widze.

Zmieniony przez - tommy098 w dniu 2010-07-27 16:10:07

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Szacuny 251 Napisanych postów 41358 Wiek 52 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 126211
nie jestem pewien czy orzecy wloskie to najlpesze zordlo O3

choc w 100g jest ich ~9g
to jednak brak EPA i DHA a konwersja do nich nastepuje w stosunku ~2% (zaleznie od warunkow)
w Twojej porcji ~2g

wiec ...

ale w posilku ktory omawiasz swietnie sie moge sprawdzic - syca ladnie a Twoja porcja ma ~4 g ~ww (z czego ~2g to blonnik)
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
Takie pytanie , czy mam dobre info:wedlug autora 24 h po ladowaniu nie moze odbyc sie trening.
Prawda czy falsz?

wczoraj w 45 min przejrzalem ksiazke
i NIE spotkalem podobnego zalecenia

autor poleca w swoim treningu (ja nie polecam jego treningow ) treningi 4x w tygodniu jako maksimum
wiec mimo ze wykonywalne
to jednak trudne w relanym zyciu

czy prawda czy falsz ?
glowy nie poloze
ale stawiam ze nie

nie bardzo tez widze powody ...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Bardzo dziekuje za powiecony czas,
6000 kcal? dlaczego nie, wprowadzone w zycie od wczoraj, dieta na dzien:
100 gram whey protein
100 gram oliwy
250 gram wloskich
1 kg jagnieciny mielonej
6 jaj
dzis jade identycznie i pewnie caly tydzien bede tak jadl patrzac co sie dzieje, doszedlem do wniosku ze skoro nhe oparta jest na ad to logiczne jest ze spozycie kalorii musi byc takie samo, zalecenia ad to okolo 35000 na tydzien na dzien musi byc ponad 5000, ja dalem 6000 i zobaczymy co sie stanie , wg mauro tworcy powinienem nabierac do 1 funta na tydzien, byc moze zmniejsze do zalecanych 5000 sam nie wiem, dodatkowo dodam swoj myk w postaci 20 gramow ww i 20 tluszczy na sen. Sadze ze przy czyms takim waga pojdzie w gore.Teraz juz jednak widze skad jest dopuszczalne 50 gramow ww , po prostu mauro sam o tym mowi ze po pelnej adaptacji do diety 50 gramow ww nie bedsie stanowilo zadnego problemu.
To napisal na pewnym forum tworca ad:
QUEST FOR ADVANCED CONDITION
Anabolic Solution - Dr. Mauro DiPasquale
Anabolic Diet, Anabolic Solution by Dr. Mauro DiPasquale
Q & A's by Dr. Mauro Di Pasquale

Hi Dr. DiPasquale, I know that you are considered an expert in dieting and losing body fat, however, I am wondering if you could suggest a good weight GAINING diet?

The best weight gaining diet I've ever seen is the seefood diet. If you see food, you eat it. Unfortunately it's not that simple since unregulated eating usually leads to significant increases in body fat as well as muscle. This is one of the reasons I developed my Metabolic Diet. The Mass Phase of the Anabolic Solution for Powerlifters pretty well spells it out for you as far as what to do to put on muscle mass. Hard gainers should take over 30,000 calories a week if under 200 lbs, and over 35,000 if over 200 lbs. When and how you take in those calories is purely up to you as long as you follow the basic low carb/high carb split. For some people Breakfast is the key to making weight and mass gains. When I wanted to put on the beef, I'd In my opinion the key to weight gain is to load up heavy on the calories in the first part of the day. Once you do that the rest of the day usually takes care of itself if you just make a modicum of effort. Have a look at the sample diets and follow one of them, for example the 4500 calorie strict diet, for a few weeks to see how it works for you. If you need more calories, then you can just increase the portions to get a higher daily calorie intake. As well, as mentioned in the Anabolic Solution, you can usually eat more when carbing up than on the low carb phase. That's why when many people are in the Mass Phase really eat a lot on the weekends and less on the weekdays. One of my friends used to eat around 4,000 calories on weekdays and as much as 12,000 calories on Saturday and almost as much on Sunday. It worked really well for him and a lot of others who do it that way. As far as steak, you can never get enough on the Metabolic Diet, at least in the Mass Phase. In my case, when I was gaining mass, I'd live on meat, mainly steaks, roasts and ribs, eggs, bacon and cheese, and of course protein shakes. On the weekends I'd eat everything I craved and then some. One of my weekend staples was a few gallons of milk and two or three pounds of peanuts, mostly after supper while watching TV and/or working at my desk. As far as what supplements to use, I'd follow what I've outlined for the Mass Phase in the Anabolic Solution. The supplements I recommend for each of the phases compliments the diet and contributes to the training effect as well as helping to pack on more muscle than you would without them.

Hi Dr. DiPasquale, could you please tell me what the difference is between the Anabolic Diet and the Anabolic Solution?

The Anabolic Solution for Recreational and Competitive Bodybuilders is an expanded, revised and updated Anabolic Diet. It takes the original Anabolic Diet and updates it with the new information and guidelines that are in the Metabolic Diet. But there's more since it ties the dieting in with phases of training (mass, strength, cutting, etc.) and with my line of nutritional supplements (which were specifically formulated for the Anabolic/Metabolic Diet) - in other words the whole Monty. That's the reason I named it the Anabolic Solution rather than just an update of the Anabolic Diet.

The Anabolic Solution for Bodybuilders does what the Anabolic Diet was meant to do but couldn't because it lacked some of the information and integration.

The Anabolic Solution for Bodybuilders does what the Anabolic Diet was meant to do but couldn't because it lacked some of the information and integration. The Anabolic Solution is all about manipulating lean body mass and body fat. And it does this by affecting metabolic changes and altering the body's anabolic and the catabolic hormones and growth factors. But the Anabolic Solution is more than just the best natural way to reach your training goals. By duplicating much of what people get from the use of ergogenic and body composition changing drugs the Anabolic Solution is a safe, effective, and natural alternative to the use of these drugs.

The bottom line is that the Anabolic Solution for Bodybuilders is much more advanced and completely replaces the Anabolic Diet.

In the Anabolic Solution book, you say that you should eat no more than 30 grams of carbs for the first 12 days and then following week days. however I see in some of your sample diets example the 4000 and 4500 strict versions you have a carb value of 50 carbs a day is this a mistake?

As far as the 30 gram carb limit, it's not written in stone. As you increase your caloric intake, especially at the high end, you can increase the carb intake without causing any problems as far as adapting to the diet. Again, the diet plans at the end of my book are only examples and each person has to find the best carb levels that suits their metabolism. For some, the 30 carb limit, even when taking in 4500 calories, may work best. For others, depending on their abilities to oxidize fat as their main fuel, 100 grams of carbs or even more, may work best. The troubleshooting guide that I included in the Metabolic Diet is geared to helping you find that level of carbs that works best for your metabolism, at least as far as maximizing muscle mass and minimizing body fat. Keep in mind that I usually recommend that you increase your calories in the high carb phase more than the low carb phase of the Metabolic Diet

QUEST FOR ADVANCED CONDITION
Anabolic Solution - Dr. Mauro DiPasquale
Anabolic Diet, Anabolic Solution by Dr. Mauro DiPasquale
Q & A's by Dr. Mauro Di Pasquale

The bottom line is that the Anabolic Solution for Bodybuilders is much more advanced and completely replaces the Anabolic Diet.

In the Anabolic Solution book, you say that you should eat no more than 30 grams of carbs for the first 12 days and then following week days. however I see in some of your sample diets example the 4000 and 4500 strict versions you have a carb value of 50 carbs a day is this a mistake?

As far as the 30 gram carb limit, it's not written in stone. As you increase your caloric intake, especially at the high end, you can increase the carb intake without causing any problems as far as adapting to the diet. Again, the diet plans at the end of my book are only examples and each person has to find the best carb levels that suits their metabolism. For some, the 30 carb limit, even when taking in 4500 calories, may work best. For others, depending on their abilities to oxidize fat as their main fuel, 100 grams of carbs or even more, may work best. The troubleshooting guide that I included in the Metabolic Diet is geared to helping you find that level of carbs that works best for your metabolism, at least as far as maximizing muscle mass and minimizing body fat. Keep in mind that I usually recommend that you increase your calories in the high carb phase more than the low carb phase of the Metabolic Diet

Wynika z tego jasno ze autor sam zacheca ludzi by zbadali prog spozycia ww przy ktorym nabierac beda mase i jak najmniej sie otluszczali.

https://sklep.sfd.pl/USP_Labs_Anabolic_pump-opis1626.html
a dzis wpadlo mi w rece to , kupilem na okolicznosci spozywania ww na noc.

Tak swoja droga wroce jeszcze do starego systemu ktory kiedys sie na mnie sprawdzil jak masowalem na tluszczach 3b 3t /kg ale teraz zamiast 90 pojdzie 30 gram ww zobaczymy jak bedzie.Odkopalem wlasnie stare notatki i widze ze przy takich proporcjach robilem mase ale tu zmniejsze ww by miescic sie w granicach nhe , wtedy lekko sie zatluscilem teraz moze byc ciekawie

Zmieniony przez - tommy098 w dniu 2010-07-28 12:24:49

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
NHE moze w korzeniach siega do AD - ta rowniez do innej diety historycznie patrzac
ale ma troszke inne zalozenia
np brak definicji progu kalorii oraz tluszczu !

a bede czekal na wyniki eksperymentu
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Ok dam znac trening juz poszedl wedlug wytycznych jakie dales , w zasadzie same szostki sporadycznie osemki , efekt maxymalne nabicie miesni po treningu , btw waga poszla w gore po wiec zaczyna wygladac to wszystko coraz bardziej ciekawie, krok po kroku bedzie mozna zlozyc jakas sensowna calosc liczac na calkiem ciekawe efekty.

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Biniu Moderator
Ekspert
aby nie za duzo kalorii !
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
po zliczeniu wszystkiego jest jakies 1000 na plus wbilem wszystkie spozywane produkty, zapotrzebowanie mam 2900 bazowe jest 4000 wiec w sumie norma jak na tluszczowke , wysoka ale norma, wedlug tej wartosci bede oscylowac wiem co mam jesc na dzien jest tego wystarczajaca ilosc zeby byc ciagle najedzonym a przez to nie szukac pokus, teraz kilka moich uwag po tygodniu stosowania, dieta wedlug mnie polega na swoistym instynkcie spozywania produktow , jesli sie najadamy czujemy ze to jest idealnie duza porcja dla nas wtedy bedzie ok , sadze ze ma tu miejsce jakas wewnetrzna autoregulacja, po zjedzeniu zbyt duzego posilku mamy uczucie jakbysmy sie otluszczali nie wytlumaczego tego komus kto tego uczucia nie doswiadczyl , posilki spozywane w ilosci wystarczajacej syca i daja poczucie ze jest ok, kwestia nie liczenia kalorii to w sumie dosc ciekawe zagadnienie, ja widze tu w zasadzie nic innego jak szachowanie metabolizmu dzien w dzien bo jesli jednego dnia co przy tluszczach nie jest ciezkie do wykonania jemy np 4500 a drugiego 4200 to metabolizm jest ciagle w stanie gotowosci, dochodza okresowe ladowania co resetuje leptyne i w zasadzie mamy idealny srodek by sylwetka nie otluszczala sie w stopniu jaki mozemy zaobserwowac na innych dietach, pozostaje jeszcze tylko kwestia znalezienia progu ww ktory bedzie powodowac anabolizm a jednak miescic sie bedzie w limitach oraz oczywiscie czas i sposob podania, sadze ze mamy 4 opcje:rano , przed lub po treningu , na noc. Jesli byc najbardziej wiernym nhe to zostaje na noc z racji zalozen dietetycznych. Mowa o skokach insulinowych w okolicach treningowych gdzie idealem jest shake serwatkowy z niewielka iloscia tluszczy np oliwa i gesta smietana piankowa z racji tluszczy nasyconych , pozostaje kwestia tolerancji laktozy ale to juz wylacznie indywidualna sprawa i obserwacja organizmu.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

D.Szukala - WITAM !

Następny temat

D.Szukała - prezent

WHEY premium