SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

DZIENNIK POSIŁKÓW VITALMAX !!!

temat działu:

ATLETA

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 184701

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2084 Wiek 37 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8275
a ja mam takie pytanie do tego dziennik dlaczego on wylicza mniejsze zapotrzebowanie kcal, niż w przypadku gdy liczy się to ręcznie ? i to dużo niższe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 248 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 7673
Podpinam się pod pytanie _kavva_ . Wszystkie inne kalkulatory jak i metoda ręczna wskazują mi dużo więcej niż vitalmax, dlaczego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 925 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28725
tez to zauwazylem
dlatego ze kalkulator jest po prostu stary i opiera sie o stary sposob liczenia
narazie wiec polecam samodzielnie liczyc zapotrzebowanie :)

Układasz dietę? Sprawdź DARMOWY program Dziennik Posiłków:
http://www.dziennikposilkow.pl -
http://www.dieta4u.com.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 126
Co do odblokowania edycji skoroszytów możecie troche pogłówkować (a raczej pogooglować ) Mi to zajęło 5min. Nie będę pisał jak bo może autor sobie tego nie życzy. Swoją drogą składam WIELKIE podziękowania za program. Odblokowałem z chęci wprowadzenia zmian do niektórych produktów oraz sformatowania "dni" pod wydruk.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 925 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28725
no jasne, wszystko co jest zaszyfrowane z google mozna odszyfrowac

ale do wydruku starczy ze skopiujesz sobie dzien do osobnego arkusza, tam wytniesz co niepotrzebne i wsio - nie trzeba sie bawic z odblokowaniem

Układasz dietę? Sprawdź DARMOWY program Dziennik Posiłków:
http://www.dziennikposilkow.pl -
http://www.dieta4u.com.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 141
a mi dziennik nie chce się otworzyć. mam open office'a, powinno śmigać, a tu lipa. ma ktos pomysł, o co może chodzić? office się wiesza, jak próbuję to otworzyć.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 5540 Napisanych postów 60380 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 744792
a mi pokazuje na każdym z serwerów do pobrania że taka strona nie istnieje

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 925 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 28725
dzieki za informacje
wczoraj wieczorem juz naprawilem

i zapraszam do pobierania

Układasz dietę? Sprawdź DARMOWY program Dziennik Posiłków:
http://www.dziennikposilkow.pl -
http://www.dieta4u.com.pl 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 66
mam problem bo dziennik nie chce mi się otworzyć
cały czas wyskakuje błąd i exel mi si wiesza
jakaś rada?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10972 Napisanych postów 50342 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Zrób Skandiska.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

i co z tym stackiem

Następny temat

Kreatyna ( byle nie mono )

nutloveb