SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

105kg, co najmniej 20 do redukcji na poczatek, prosze o pomoc fachowcow:)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 54936

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
witam. od dawna czytam SFD ale dopiero teraz postanowilem zarejestrowac sie. to moj pierwszy temat wiec nie wiem jak wyswietli sie to co wypelnialem wczesniej i jak wrzucic foty, zaraz sie pewnie okaze. mam 25 lat, 177cm, waze 105kg. od poniedzialku mam karnet 3-miesieczny na calkiem porzadna silke. do konca tygodnia planuje tez kupic rower i smigac 6 dni w tygodniu z rana. bieganie odpada bo za ciezki jestem a poza tym mam problemy ze stopami. skoncze i zobacze jak to wyszlo;)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 105

Wzrost: 177

Obwód klatki: 116

Obwód ramienia: 42

Obwód talii: 118 mierzone przez pepek

Obwód uda: 70 lewe, 69 prawe

Obwód łydki: 43,5 lewa, 41 prawa

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: mysle, ze grubo ponad 30%

Aktywność w ciągu dnia: przez najblizszy miesiac na pewno brak

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: silownia 3x w tygodniu, niedlugo rower 6x w tygodniu na czczo planuje

Odżywianie: do konca czerwca pracowalem przez ponad pol roku na 5-6-dniowych wyjazdach jako kierowca i obsluga techniczna, ciagle przemieszczanie sie, hot-dogi na stacjach benzynowych i McDonald, w najlepszym przypadku byle jakie kanapki robione rano i cos na szybkiego jak nie ma hot-dogow, np bulka i kawal kielbachy;)

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: wszystko w porzadku poza problemami ze stopami. jakies 5 lat temu mialem zabieg na obie stopy, lamanie, ponowne skladanie, do tego prawa poskladali nie tak ale jak na razie nie ma czasu na naprawianie tego wiec odpadaja takie cwiczenia jak np przysiad, martwy ciag i wszelkie cwiczenia na lydki raczej tez bo boli i zle sie skonczy. uda na maszynach bez problemu. bieganie odpada z powodu stop i wagi. rower ok.

Preferowane formy aktywności fizycznej: planuje 3 razy w tugodniu trening obwodowy na silowni prze 4-6 tygodni, do tego rower 6 razy w tygodniu z rana na czczo, niedziela bedzie wolna;) najblizsze 4 tygodnie moge cwiczyc codziennie i jedynym limitem jest kondycja, pozniej 3-4 razy na tydzien silownia po godzinie bez problemu

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: kiedys jadlem raz l-karnityne, ale baaardzo dawno temu, z 6 lat minelo, jakies 3 lata temu cwizylem pare miesiecy, wygladalem niezle, troche kreatyny zjadlem, ale potem urwala sie przygoda z silownia i zdrowym jedzeniem.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: mozliwe, ale w najblizszym czasie nie planuje

Stosowane wcześniej diety: bylo troche roznych dziwnych i nieprzemyslanych,a to glodowka a to cos, ale nic istotnego i bez sensu. to nie byly diety tylko glupota.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 165 Napisanych postów 2977 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68706
no i na co liczysz ?
pzdr

"No explanation needed.. 2018 will be nothing but HUGE .."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
cos mi zdjecia nie wchodza bo ciagle pokazuje, ze sa za duze, ale pokombinuje jeszcze, a na razie napisze jaka diete sobie ulozylem i prosze o ocene oraz podpowiedzi. zatem:
10:00- platki owsiane 65g, otreby przenne-30g, WPC 20g, male jablko= B/W/T 28,6/65/8g i 420-kcal
12:00-(przedtreningowy)-kasza gryczana 50g, piers kurczaka 150g, oliwa z oliwek 10g, pomidor= 40/35/10 i 420kcal
14:00-(odrazu bo treningu) WPC 50g na wodzie i banan
15:00-ryz bialy 50g, piers z kurczaka 150g, pomidor= 36/41/1 i 420kcal
18:00-kasza gryczana 50g, piers z kurczaka 100g, oliwa z oliwek 10g, ogorek=28/35/13 i 350kcal
21:00 tynczyk z wody 130g,oliwa z oliwek 5g, ogorek=27/0/7 i 170kcal

jesli chodzi o platki owsiane o otreby pszenne to wliczam z nich i bialko i wegle i tluszcze podobnie jak z kaszy czy ryzu. nie licze warzyw a jem ogorki swieze, pomidory, papryke itp. nie licze tez tego jablka do sniadania. wychodzi mi z calego dnia B/W/T 200/180/43 i mniej niz 2000kcal. wiem ze kalorii jest za malo bo planowalem zaczac od jakichs 2400 zatem przydaloby sie przynajmniej z 60g wegli i ze 20 tluszczu zeby bylo ok jednak wliczajac warzywa, jablko i banana wyjdzie ze 2200. pewnie mnie zaraz ochrzanicie zebym jednak dodal ale zaryzykuje i poczekam na opinie. to w dzien z silka. w 4 pozostale dni podobnie tylko wieczrem zamiast tego tunczyka planuje jesc 100g sera chudego z kostki z oliwa i np ogorkiem zeby byl 4 razy w tygodniu bo tunczyk z puchy najlepszy nie jest. to tak orientacyjnie na poczatek jakie mam zalozenia. powiem wam ze taka porcja pokarmu dziennie w zupelnosci mi wystarcza dlatego nie chcialem dodawac wiecej wegli i tluszczu ale pewnie trzeba bedzie;) zaraz pokombinuje z fotami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
a pierwszy posilek tak pozno bo planuje wstawac o 7:30 pic mocna kawe i od 8ej smigac rowerem godzine ale to od poniedzialku. po powrocie i ogarnieciu sie sniadanie. na razie spie troche dluzej i szukam hurtowni rowerowej hehe chodze duzo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 165 Napisanych postów 2977 Wiek 34 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 68706
wyglada dobrze
o 18 wyrzuc juz kasze nie jest potrzebna
na noc daj czasem zamiast tunczyka twarog z oliwą pzdr
pzdr

"No explanation needed.. 2018 will be nothing but HUGE .."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
wlasnie planuje na zmiane z tunczykiem na poczatek, potem znajde jakies inne ciekawe zrodlo;) tez mnie ta kasza zastanawia ale w sumie i tak ogolnie wegli mam za malo jak na moje potrzeby. pojem tak do konca tygodnia, od przyszlego zaczne na ostro z tym rowerem i zobacza po 2 pelnych czy jest jakakolwiek roznica o, dzieki za odp
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 319 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2329
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna do oceny

Następny temat

Sklep.SFD problem

Wheya