SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[BLOG]aklord/Szybka redukcja, pierwszy IF:)

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17650

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 937 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24871
Płeć : mężczyzna
Wiek : 22
Waga : 73
Wzrost : 176
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 14%
Aktywność w ciągu dnia : praca na zlecenia zazwyczaj weekendy, studia dzienne,
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x trening siłowy, + ostatnio dorzucone aeroby
Odżywianie : od 3 tygodni na if, raz w tygodniu porządny cheat day:)
Cel : redukcja do 7-8% fatu
Ograniczenia żywieniowe : na tyle co mnie stać:)
Stan zdrowia : B. DOBRY
Preferowane formy aktywności fizycznej : co drugi dzień siłownia + lekkie aeroby
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : WPC i 5g kreatyny po treningu
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : TAK
Stosowane wcześniej diety : no tak jak teraz tylko nie w formie if a normalnie, dzielone na 5-6 posiłków

Witam trenuje już ok 4 lat, i jestem uzależniony od siłowni (jak nie zrobię treningu nosi mnie niemiłosiernie, i czuję się chu***), ale ostatnio na masie poszalałem, i trochę mnie podlało ( w sumie jak nigdy):D. Początkowo stwierdziłem, że If to nie dla mnie bo ja przecież 2-3h bez jedzenia nie wyrobie. Faktycznie było tak przez parę pierwszych dni. Teraz czuję się wyśmienicie. Efekty są zaskakująco dobre, gdyż fat schodzi bardzo dobrze a siłowo nawet do przodu. Cztery lata temu zaczynałem z wagą 88kg z czego sam fat. Niestety moja ówczesna niewiedza spowodowała, że wysuszyłem się na wiór, apogeum to 55kg. Teraz powoli i przemyślanie dodaje mięcha. Na razie moja szczytowa forma to 67kg i 6% fatu. Moim celem jest dorzucić jeszcze 10kg przy tym samym poziomie fatu. Zakładam dziennik, aby móc korygować i uczyć się od bardziej doświadczonych pakerów:)

Trening: co drugi dzień bez określonych dni w tygodniu, porostu 1 dzień siłowania następny bez, z czego cykl składa się z 3 części:
1 część: Nogi, łydki, klata(50% tego co w części 3), bic, brzuch, lekkie aeroby
2 część: Martwy ciąg, plecy, barki, lekko bic, brzuch + lekkie aeroby
3 część: klata, tric, kaptury, brzuch + lekkie aeroby

Dieta: ok 1900kl, B~180g, T~50,60, W~160-180, + raz w tygodniu porządny cheat day (wsuwam wszystko na co mam ochotę i w ilościach na jakie pozwala żołądek, wiem aż grzech:D)

A tu dzisiejsza szama:






Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 95022 Napisanych postów 365124 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1670956
jakie okno zywieniwe? fajnie jak bys dał jakies fotki do zobaczenia z jakiego poziomu startujesz

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2586 Napisanych postów 29969 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 200205
jak wyzej

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30901
Dobre foto na start %)

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 937 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24871
okno od 10 do 15, w dt do 15.30
a tu fotki, 3 tygodnie temu było tu sadełko więc jestem zadowolony z if:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 37 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 30901
To nie zasluga IF, a 1900kcal i treningu %)

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 937 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24871
Może, tak czy inaczej jest ok bo nie męczę się z małymi porcjami co 3h ale jem 2-3 porządne posiłki, i czuję się syty:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 95022 Napisanych postów 365124 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1670956
dlaczego takie krótkie to okno?? ja bym je wydłużył

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 937 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24871
nie wiem mam tak, że jak zjem ten 1 posiłek to już 2 nie mogę się doczekać:D, a później mam inne zajęcia i już nie myślę o żarciu, mi jest tak wygodnie po prostu a ma to jakiś negatywny wpływ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2586 Napisanych postów 29969 Wiek 42 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 200205
w sumie nie
najważniejsze że na siłę nie skracasz tego okna,a jeśli Ty czujesz sie dobrze i Tobie to odpowiada - to właśnie powinien być główny wyznacznik

....a nie skracanie okna na siłę

"Cóż jest trucizną?
Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną, tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną!".
BLOG: http://www.sfd.pl/t1033576.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 937 Wiek 32 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 24871
No mi właśnie tak pasuje wstaje ogarniam się, jem, trening (zawsze ok 2,5h na siłowni) wracam głodny więc jem, a potem już mam czas na swoje sprawy nie zwracając uwagi, że zostało mi tam jeszcze ileś czasu na dobicie kl, i nie głowię się tym. Potem jakaś kawka czy herbata czasem cola zero, lub pepsi max. No i oczywiście wyczekiwana niedziela kiedy daruje sobie if i wcinam wszystko na co mam ochotę, w lodówce już ciacho 3bit się chłodzi:)
Najbardziej zaskakuje mnie to, że siłowo idę wciąż do przodu, gdzie fat schodzi. Zawsze miałem na odwrót:)

Zmieniony przez - aklord w dniu 2014-01-31 18:00:33
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Konkretny Trening Siłowy Potrzebny!

Następny temat

Nabijanie kalorii, śmieciowe jedzenie; ile czasu nie jeść po trenigu?

forma lato