SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Bardzo pilny problem - HELP!

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1083

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 937
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 17

Waga : 85

Wzrost : 184

Cel treningowy : proporcjonalne cialo i sila

Staż treningowy na słowni : rok

Uprawiane inne sporty : czasami rozne gry zespolowe

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full

Dieta : mozna to tak nazwac

Przeciwskaznania medyczne : nie

Zażywane suplementy : 3 tydzien CP + bialko ostrowia


Sprawa jest taka, ze cwicze tym planem FBW (ponizej podany) od 4 tygodni. I zrobily mi sie rozstepy na nogach (w tym na d*pie), a w klacie/plecach stoje jakby w miejscu. Problem jest w tym ze mam genetycznie troche wiecej w biodrach niz w klacie. Do tego dochodzi fakt ze nogi sie jeszcze wiecej poszerzaja, tylek robi sie coraz wiekszy przyprawia mnie o nerwice. W ulubione jeansy sie juz nie mieszcze. Chce wygladac proporcjonalnie, a nie miec nogi jak Tom Platz. Nie wiem co mam robic, czy zaprzestac robienia nog czy jeszcze inaczej. Pomozcie to bardzo pilne. Nie chce juz wogle zeby nogi z d*pa rosly i tyle. Wielkie dzieki :)

A

Nogi:
- Prostowanie nóg w siadzie 2s
- Wspiecia na palce 2s
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi na skosie 3s
Plecy:
- Martwy ciąg 2s
- Podciąganie na drążku 2s
Barki:
- wyciskanie hantli 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztanga 3s
Tricepsy:
- Wyciskanie francuskie jednoracz sztangielka w siadzie 2s

B

Nogi:
- Przysiady ze sztanga 2s
- Uginanie nóg w leżeniu 2s
Klatka piersiowa:
- Wyciskanie sztangi płasko 3s
Plecy:
- Wiosłowanie sztanga 2s
- Sciaganie drazka wyciagu gornego szerokim uchwytem 2s
Barki:
- Wyciskanie sztangii zza glowy 2s
Bicepsy:
- Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 3s
Tricepsy:
- Prostowanie ramion na wyciągu 2s

Brzuch po kazdej sesji w A i B


Zmieniony przez - lolo2008 w dniu 2008-08-26 20:55:15

Podpis pod wypowiedziami :D

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 346 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3546
proste.
ja robie HST i tez mam ten problem ze mam olbrzymie nogie, wrecz nieproporcjonalne.

po pierwsze- cwicz mniej na nogi
po drugie- wiecej na gorne partie ciala.

ja zupelnie pomijam nogi bo nie ma sensu zebym je cwiczyl. zrob podobnie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 485 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 13290
nie pomijaj nóg jak coś to ćwicz je mniejszym ciężarem ale ich nie pomijaj

życie to nie bajka, nie posmera cię po jajkach

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 627 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3013
tez mam ten problem ze mam olbrzymie nogi, wrecz nieproporcjonalne

oj, tom platz juz sra po gaciach

moze jeszcze tego nie czytaliscie, ale w ostatnich dniach pisze to po raz...? to nie nogi za duze tylko gora za mala!!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 937
No dobra niech Ci bedzie. To teraz mow co zrobic zeby gora urosla. Wlasnie o to mi chodzi.

Podpis pod wypowiedziami :D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 119 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10748
Staż treningowy na słowni : rok

Spokojnie możesz już pojechać splitem z priorytetem na barki lub klatkę. Duże nogi to nie minus, do******l górę i będzie si
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 937
Jeszcze niedawno jak nie robilem nog to bylo w miare dobrze. Ale posluchalem niektorych z forum i teraz mam nogi jak byk, do tego wielki tylek. Jak sie patrze w lustro to mnie szlak trafia. A bylo w miare dobrze. To jest najgorsze. Teraz musze gore wyrownac a to nie bedzie latwe. ;/;/;/;/

Podpis pod wypowiedziami :D

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 392 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3557
hehe:D:D pracuj pracuj ale o nogach nie zapominaj traktuj je delikatniej ale nie zapominaj
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 346 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3546
73 cm to nie jest duze udo? ok jak chcesz, ale watpie ze szybko dojde do proporcjalnosci dalej cwiczac nogi..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 627 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3013
wiele dysproporcji, niepowodzen lezy w psychice, a nie w blednym treningu. dla przykladu: jesli codziennie patrzysz w lustro i ogladasz bicka ze wszystkich stron, gdzie ile uroslo, to prawdopodobnie bedzie roslo wolno i malo. wyluzuj, staraj sie nie myslec: jakie wielkie nogi, dupa jak u dziewczyny. rob swoje, plan masz calkiem niezly, mozesz zmienic kolejnosc cwiczen (nogi na koniec, na poczatku klata i plecy). nie trenowanie nog to krok ostateczny, jesli wszystkie inne metody nie pomoga.

a jesli to genetyka, sory, nie przeskoczysz-zawsze bedziesz mial nogi sporo wieksze od reszty.

powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 91
witam,
pozwoliłem sobie podpiąć się do tego wątku ponieważ mam podobny problem;tak się składa,że od kiedy pamiętam moja figura była daleka od doskonałości, z wiekiem(powoli zbliżam się do czterdziestki) było niestety coraz gorzej mianowicie coraz większe uda, pośladki i brzuch kontrastujące z chudą górą;nie wdając się w szczegóły postanowiłem jakiś czas temu zrobić z tym porządek,rozpocząłem treningi aerobowe brzucha i nóg na zmianę z ćwiczeniami siłowymi góry;harmonogram ćwiczeń wygląda mniej więcej tak:
dzień pierwszy - trening aero trwający ok 80 min. obejmujący trzy serie po dwadzieścia powtórzeń przeróżnych "brzuszków" + dwie serie nóg( wypady,przysiady,wyrzuty i co tam jeszcze)
dzień drugi - trening siłowy mięśni grzbietu,ramion,obręczy barkowej,czas trwania ok.100 min.
dzień trzeci - wolne
....i cykl się powtarza;
ostatnio ktoś doradził mi zakup preparatu firmy Weider, TestoXplode, gwarantującego ponoć większy przyrost masy mięśniowej; niestety nie mogę oprzeć się wrażeniu,że moja metoda nie należy do szczególnie efektywnych ponieważ mimo kilku miesięcy intensywnych treningów brak jakichkolwiek,choćby najmniejszych,oznak zmian zewnętrznej powłoki;
proszę zatem o Wasze opinie,będę bardzo zobowiązany za wszelkie uwagi i każdą pomoc w rozwiązaniu problemu pt."jak odchudzić to co otłuszczone i rozbudować co wątłe bez wpędzania organizmu w schizofrenię"

Zmieniony przez - ródy w dniu 2008-08-28 01:38:17

Zmieniony przez - ródy w dniu 2008-08-28 02:04:14
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ABS II Problem

Następny temat

Plan treningowy siła + sprawnośc

Anna Biedna - ocena sylwetki Anna Biedna - ocena sylwetki Legalna lasagne Legalna lasagne Dlaczego moje przedramiona nie rosną? 5 błędów w treningu przedramion Dlaczego moje przedramiona nie rosną? 5 błędów w treningu przedramion Maja Olszewska - ocena sylwetki Maja Olszewska - ocena sylwetki Jeff Seid - najmłodszy zawodnik IFBB PRO w historii Jeff Seid - najmłodszy zawodnik IFBB PRO w historii 6 zasad sukcesu wg Arnolda Schwarzeneggera 6 zasad sukcesu wg Arnolda Schwarzeneggera  IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo - CD. IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo - CD. Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?!