SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyciskanie sztangi na skos

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1659

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
Witajcie
Mam jedno pytanie .Otóż stosuje ten plan
TRENING A:
POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 X 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 X 10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 X 5 (=> PLECY - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch)
PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3-5 X 10 (=> PLECY)
POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS)


TRENING B:
CLEAN AND JERK (PODRZUT SZTANGI) 5 X 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi, ręce;, barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS)
WIOSŁOWANIE sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 (=> PLECY)
SEKWENCJA A,B,A
Oto link do tego treningu http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568
I mam pytanie jeżeli w treningu B zamiast wciskanie sztangi płasko mogę wyciskać na skośnej ławce w górę ? Nie wiem czy tak można bo obawiam się czy nie stracę na sile bo zależy mi na sztukach walki
Bardzo proszę o pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126387
to akurat wiele nie zmieni- jednakże wyc. płasko- szczególnie wykonane dobrze i w formie raczej zbliżonej do rozsądnej formy trójbojowej- jest już więcej od ćwiczenia na skosie górnym ćwiczeniem ogólniejszym angażującym więcej mięśni niż wyc. w skosie do góry; a plan ów jest tak skonstruowany, że tylko owe główne ćwiczenia sa weń uwzględnione...

ale jak wspomniałem zmienić możesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
Czyli mam rozumieć że to nie powinno wywrzeć skutku na mojej sile ?
Bo to naprawdę głupio wygląda jak mam rozwiniętą środkową i dolną część klatki .A dokładnie wygląda to jak by mi cycki wisiały jak u grubasa (oczywiście chodzi mi o to jak mam koszulkę)

Zmieniony przez - grono11 w dniu 2011-08-07 15:11:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
A mogę zamiast sztangielek wyciskać sztangę w wyciskaniu sztangi do góry ?
Ps. Czy mam trenować po każdym treningu mięśnie brzucha ?

Zmieniony przez - grono11 w dniu 2011-08-07 15:31:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 401 Napisanych postów 72270 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 304520
Nie rozumiem po co chcesz na siłę zmieniać dobry plan i w dodatku zaraz podajesz w wątpliwość słuszność tej zmiany.

Wyciskanie sztangielek na skosie nie jest ćwiczeniem siłowym, pozostaw wyciskanie leżąc i nie kombinuj.



Co do kwestii estetyki - zdecyduj czy chcesz siły i sw czy treningu kształtującego sylwetkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
No ale ja mam dość mocno rozbudowaną środkową cześć klatki i to naprawdę wygląda źle. A co do SW to ja widziałem że w K1 albo w innych turniejach mają też mocno rozbudowane górne części klatki . Myślę że najlepiej było by jak by się Knife wypowiedział bo to w sumie plan jego autorstwa :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
No to co z tym wciskaniem .Doradzi mi ktoś ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126387
właściwie napisałem Ci na wstępie- rozważ więc - siła ogólna czy ew. poprawianie[choc i tak troszke wątplwe w takim planie co do skuteczności] pewnego obszaru- tutaj góra klatki; zważywszy jednak na to, że nie jesteś wyciskaczem ani trójboistą to myslę, ze taką roszadę można wprowadzić...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
O dziękuje ci apokalipsa .Ale myślę że zrobię tak że 3 serie na ławce skośnej a 2 na poziomej i myślę że będzie git :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 382 Napisanych postów 37469 Wiek 1 rok Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 126387
albo jeszcze inaczej- co raczej proponuje;
-wyc. na płaskiej- cięzko jak jest w planie 5*5
i do tego dodaj skos do góry- już bardziej technicznie hantelkami 3-4*8-10

myślę, ze to nie wpłynie znaczaco na integralnośc całego planu, nie przysporzy wiele wysiłku a raczej wiece3j pomoże w wypełnianiu tegoż słabego punktu, niżli to co było proponowane powyżej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 451
Tylko jest problem bo ja nie mam hantli tylko sztangę .Ale myślę że coś wykombinuje. No ale jeżeli bym nie wykombinował mógłbym wyciskać sztangą ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening z piorytetem na ramiona

Następny temat

Trening na masę do oceny

Shaker