SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyciskanie sztangi na skos

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1354

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 451
Witajcie
Mam jedno pytanie .Otóż stosuje ten plan
TRENING A:
POWER CLEAN (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 X 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
PRZYSIAD PRZEDNI (front squats) 5 X 10 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
SUMO DEAD LIFT HIGH PULL 5 X 5 (=> PLECY - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch)
PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 3-5 X 10 (=> PLECY)
POMPKI NA PORĘCZACH (dips) 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS)


TRENING B:
CLEAN AND JERK (PODRZUT SZTANGI) 5 X 5 (=> MOC, całościowe ćwiczenie - plecy, nogi, ręce;, barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
PRZYSIAD TYLNY 5 X 5 (=> NOGI, częściowo plecy, brzuch)
WYCISKANIE SZTANGI LEŻĄC 5 X 5 (=> KLATKA, TRICEPS)
WIOSŁOWANIE sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 (=> PLECY)
SEKWENCJA A,B,A
Oto link do tego treningu http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568
I mam pytanie jeżeli w treningu B zamiast wciskanie sztangi płasko mogę wyciskać na skośnej ławce w górę ? Nie wiem czy tak można bo obawiam się czy nie stracę na sile bo zależy mi na sztukach walki
Bardzo proszę o pomoc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 99 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
to akurat wiele nie zmieni- jednakże wyc. płasko- szczególnie wykonane dobrze i w formie raczej zbliżonej do rozsądnej formy trójbojowej- jest już więcej od ćwiczenia na skosie górnym ćwiczeniem ogólniejszym angażującym więcej mięśni niż wyc. w skosie do góry; a plan ów jest tak skonstruowany, że tylko owe główne ćwiczenia sa weń uwzględnione...

ale jak wspomniałem zmienić możesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 451
Czyli mam rozumieć że to nie powinno wywrzeć skutku na mojej sile ?
Bo to naprawdę głupio wygląda jak mam rozwiniętą środkową i dolną część klatki .A dokładnie wygląda to jak by mi cycki wisiały jak u grubasa (oczywiście chodzi mi o to jak mam koszulkę)

Zmieniony przez - grono11 w dniu 2011-08-07 15:11:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 451
A mogę zamiast sztangielek wyciskać sztangę w wyciskaniu sztangi do góry ?
Ps. Czy mam trenować po każdym treningu mięśnie brzucha ?

Zmieniony przez - grono11 w dniu 2011-08-07 15:31:00
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 399 Napisanych postów 72270 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 304520
Nie rozumiem po co chcesz na siłę zmieniać dobry plan i w dodatku zaraz podajesz w wątpliwość słuszność tej zmiany.

Wyciskanie sztangielek na skosie nie jest ćwiczeniem siłowym, pozostaw wyciskanie leżąc i nie kombinuj.



Co do kwestii estetyki - zdecyduj czy chcesz siły i sw czy treningu kształtującego sylwetkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 451
No ale ja mam dość mocno rozbudowaną środkową cześć klatki i to naprawdę wygląda źle. A co do SW to ja widziałem że w K1 albo w innych turniejach mają też mocno rozbudowane górne części klatki . Myślę że najlepiej było by jak by się Knife wypowiedział bo to w sumie plan jego autorstwa :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 451
No to co z tym wciskaniem .Doradzi mi ktoś ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 99 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
właściwie napisałem Ci na wstępie- rozważ więc - siła ogólna czy ew. poprawianie[choc i tak troszke wątplwe w takim planie co do skuteczności] pewnego obszaru- tutaj góra klatki; zważywszy jednak na to, że nie jesteś wyciskaczem ani trójboistą to myslę, ze taką roszadę można wprowadzić...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 451
O dziękuje ci apokalipsa .Ale myślę że zrobię tak że 3 serie na ławce skośnej a 2 na poziomej i myślę że będzie git :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 379 Napisanych postów 37466 Wiek 99 dni Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 126370
albo jeszcze inaczej- co raczej proponuje;
-wyc. na płaskiej- cięzko jak jest w planie 5*5
i do tego dodaj skos do góry- już bardziej technicznie hantelkami 3-4*8-10

myślę, ze to nie wpłynie znaczaco na integralnośc całego planu, nie przysporzy wiele wysiłku a raczej wiece3j pomoże w wypełnianiu tegoż słabego punktu, niżli to co było proponowane powyżej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 103 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 451
Tylko jest problem bo ja nie mam hantli tylko sztangę .Ale myślę że coś wykombinuje. No ale jeżeli bym nie wykombinował mógłbym wyciskać sztangą ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening z piorytetem na ramiona

Następny temat

Trening na masę do oceny

Fruzelina