SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile cwiczen na barki

  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z jako 3 cw na klate. Rozpietki moga zostac? -zawsze cwiczylem trice do klaty ale teraz chce sprobowac dla odmiany biceps razem z klatka tylko jak mozesz napisz jakie cw i po ile seri w takim razie. 2.co do wtorku -rozumie ze 2*wyprosty na lawce max przed cw a pozniej po cwiczeniach jeszcze 3 razy ale tez max czy z obciazeniem? 3.co do czwartku -cz

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1455 Data: 2005-05-03 15:38:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening +koretka

    Post
    Trening dla początkujących

    okiem i bokiem w opadzie i do tego szrugsy - Tric 2 cw po 4 serie - Klata daj 1 sztangę a nie 2 cw na sztangielkach - Bic tak samo jak tric czyli 2 cw po 4 serie - Co to tego ile powtórzeń to to już jest całkiem skopane np 4 serie po 12 powtórzeń ?? Jaki to ma sens przy budowaniu masy ?? 12 10 8 8 przy większości ćwiczeń na masę się dobrze sprawdz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2008-08-10 16:00:25 Liczba szacunów: 0
  • wyciskanie koma waga ciala =sila

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    wiem ,ze nie ma wzoru i chodzi mi o wyciskanie na barki moze w ten sposób: ile przecietny czlowiek bez cwiczen silowych wyciska na barki?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1978 Data: 2004-04-02 22:59:17 Liczba szacunów: 0
  • Triceps a obwód barków

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rugim zdjęciu raczej pewien zanik głowy przyśrodkowej-na którą dobry jest francuz młotkowo leżąc własnie, a to ćwiczenie wykonujesz jak sam piszesz. Czy możesz konkretnie rozpisać swój trening na barki? Coś mi mówi, że możesz je nieco zajeżdżać. I przy okazji-ile już ćwiczysz takim treningiem? Zmieniony przez - MOREPOWER w dniu 2010-04-10 02:10:40

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3231 Data: 2010-04-10 01:51:53 Liczba szacunów: 0
  • pompeczki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    żna robić pompki na trzech stołkach/taboretach. ustawiasz je jak ci wygodni, ale dzięki temu możesz robić o wiele opuszczać się o wiele głębiej. no i jeszcze jedno. nie wiemy ile robisz tych pompek dziennie (w seriach) ile w tygodniu. ja w ciągu 2 miesięcy przy zmianach w sposobie wykonywania doszedłem z 35-40 na ponad 100. no i możesz zacząć próbo

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 3023 Data: 2001-09-18 07:15:20 Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Lepiej full body już: Zakładam że data 10.05.09 to początek treningów, tak? Jeżeli tak to trening: plecy 3sx12 wiosłowanie w opadzie może być na leżąco żeby oszczedzić nogi wygląda to tak http://www.youtube.com/watch?v=S-LDFXRT2GI 3s x12 podciągania sie 3s x12 unoszenie tułowia z opadu klatka 3s x12 wyciskanie leząc barki 3s x12 wyciskanie z przo

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 812 Data: 2009-05-24 23:06:03 Liczba szacunów: 0
  • blackrider/masa/str7

    Post
    Trening dla początkujących

    a lawce plaskiej 4s x 8p ŚCIĄGANIE DRĄŻKA/RĄCZKI WYCIĄGU GÓRNEGO W SIADZIE SZEROKIM UCHWYTEM 4s x 8p-daj tu jakies wiosłowanie albo mc pompki na poreczach 4 s narazie po tyle ile dam rade ale daze do 4s x 8p nie rób po maks tylko ustal sobie np. dzisiaj 4 serie po 5 powt i dodawaj powt lub ciezar co trening uginanie ramion za sztangielkami 4s x 8p

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 4537 Data: 2011-11-21 19:46:50 Liczba szacunów: 0
  • 2 razy w tygodniu-jak?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Też mam czas na trening tylko 2 razy w tygodniu. Moim celem jest masa. 1 dzień: wyciskanie sztangi na ław. płaskiej wyciskanie sztangielek na ław. skośnej wyc. sztangielek na barki unoszenie bokiem wyciskanie francuskie ćwiczenia na przedramię 2. przysiady prostowanie nóg na maszynie uginanie nóg na maszynie wspięcia martwy ciąg ściąganie drążka wi

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 2007-10-14 12:19:55 Liczba szacunów: 0
  • PROSZĘ O OCENĘ MOJEGO PLANU TRENINGOWEGO ;) cel-masa

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    o za dużo ? często widywałem w planach treningowych dla średniozawansowanych 15seri i do tego słyszałem że to dosyć oporna grupa mięśniowa i lubi dużą ilość ćwiczeń,tym bardziej że chciałem trochę bardziej popracować nad tylnim aktonem barków dlatego dałem 2 ćwiczenia. A odnośnie basenu to dawać w wszystkie dni nt ? i ile minut basenu wystarczy ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 680 Data: 2014-01-29 14:23:56 Liczba szacunów: 0
  • DO ZNAWCOW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę bardzo. Tylko pytanie co chce osiągnąć. Jeśli chce wzmocnić mięśnie to proponuję na ticeps pompki(w klęku) (czas wykonywania w sumie 5-8min) . ilość powtórzeń-ile będzie w stanie wykonać.( najlepiej wrytmie narzuconym( muzyka), podobnie na biceps (tu użyć ciężarka 1-1,5kg), na barki unoszenie bokiem (1kg), czas wykonywania ćwiczeń 4-8min( 2-

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1454 Data: 2002-01-02 16:04:32 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia

    Post
    Sztuki Walki

    uwagę, że większość profesjonalnych zawodników ma innego trenera od przygotowania siłowego i poobserwuj (np youtube) jakie ćwiczenia oni wykonują. Najlepiej jeśli poradziłbyś się kogoś w Polsce kto ma o tym pojęcie lub popróbuj sam pokombinować. Jak będziesz potrzebował skonsultować się to chętnie pomogę na ile mi moja wiedza pozwoli - pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 2009-06-15 12:42:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu

    Post
    Trening w domu

    antle i aż do zmęczenia mięśnia 4 serie (tak robiłem od paru dni), Ramiona i barki chyba drążek i podnoszenie,na początku za dużo nie zrobie więc sam nie wiem myśle, że tyle ile zrobie i tak 4 serie Triceps np: kłade nogi na łóżku a ręce na 2 krzesła i uginam ręce w łokciach schodząc w dół Klatka np: leżąc na podłodze wypycham hantle do góry 4 s

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 778 Data: 2008-05-09 14:49:19 Liczba szacunów: 0
  • Czy coś mogę osiągnąć ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Oczywiscie, ze jest sens cwiczyc. Cwiczenia silowe napewno przyniosa efekty, o ile bedziesz mial dobra diete i trening. Jesli chodzi o trening, to: Na poczatek ACT http://www.sfd.pl/temat18564/. Cwiczysz to 2-3 miesiace. Pozniej trening dzielony wg schematu: klatka+triceps+brzuch plecy+biceps+przedramie barki+nogi+brzuch Na klatke 3 cwiczenia,

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1653 Data: 2005-05-07 13:05:24 Liczba szacunów: 0
  • trening i boks

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie mam co spalać to fakt, mam jeszcze pytanie ile powinnienem w tygodniu robic ćwiczen na jedną partie miesniowa ? chodzi mi o to ile razy biceps, klate, barki itp. 2 czy 3 ?

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5683 Data: 2004-09-22 20:24:36 Liczba szacunów: 0
  • Zaczynam ćwiczyć i prosze o Bardzo Początkowy PLAN.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PROPONOWANE PROGRAMY TRENINGOWE DLA GRUPY I W CYKLU I: Program I (na full osprzęt-siłownia) - WERSJA CIĘŻKA 1.unoszenie kolan (drążek, poręcze)-brzuch 2.przysiady ze sztanga na karku-czworogłowe ud 3.uginanie nóg na maszynie leżąc/stojąc-dwugłowe ud 4.wiosłowanie z linką wyciągu dolnego w siadzie płaskim (nachwyt szeroki-drążek prosty)-góra gr

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2521 Data: 2007-05-15 20:53:08 Liczba szacunów: 0
  • Co na odbudowę stawów ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przerostem głowy przedniej względem bocznej/tylniej + niepoprawna technika ćwiczeń, jak i wykonywanie 90% ćwiczęń co "chłopaki" na siłowni a mających zgubny wpływ na barki o ile nie ma się do nich odpowiedniej budowy (np. pełnozakresowe wyciskanie za karku że sztanga wręcz dotyka kapturów) , brak rozgrzewek itp. Skoro z kolanami jest problem od

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1065 Data: 2015-01-18 20:07:42 Liczba szacunów: 0
  • Blagam pomozcie!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No dobra wiem co mam jesc,wiem juz tez co z czy laczyc,ale nie wiem ile robic cwiczen na poszczegolne partie miesniowe.Znalazlem taki trening w sumie pasowalby mi.Ocencie prosze,z gory dzieki: Pn. Klatka - Triceps Wt. Plecy - Biceps Śr. Wolne Cz. Barki - Triceps Pt. Nogi - Przedramiona TYGODNIE PARZYSTE ROKU: Pn. Klatka - biceps Wt. Plecy -

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 912 Data: 2006-10-24 11:51:29 Liczba szacunów: 0
  • Zambo Return`s/Dziennik-Round 3 str 16

    Post
    Trening dla początkujących

    Jutro nastepny trning 5 wiec mysle ze czas do maxow dozucic jakies 2,5 do 5kg w cwiczeniu. Nie bede rozpisywal cwiczen i ciezarow poprostu napisze ile dozucilem.A plany na przyszly trening sa wlasnie takie. Stwierdzilem ze z nowego planu wyrzuce wyciskanie sztangielkami na barki bo jednak zarzut w pelni je angazuje i przecwiczy wiec to by nie mialo

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 9439 Data: 2008-02-07 20:07:29 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuje pomocy fachowców

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    -------------------------------------------------------------------------------- Nie rozumiem jednej rzeczy zawsze robilem co drugi dzien na wszystkie partie miesniowe cwicznia (trening trwal 1,5 godziny) A teraz mam kazda partie miesniowa robic raz w tygodniu w 4 seriach???TO BYŁO DOBRE W POCZĄTKOWYM OKRESIE TRENINGÓW(3-6 MIESIĘCY) Czy to mi da le

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 3093 Data: 2002-05-23 12:00:35 Liczba szacunów: 0
  • Pytania o podstawy HST

    Post
    Trening w domu

    no rzecz jasna oczywista ze kazdy ustala sobie plan do siebie. Napisz mi teraz jakim planem jedziesz ile cwiczen i np. ile robisz seri na klate wyciskaniu i na bica. Bo ja np. na bica robie tylko uginanie ze sztanga po 4 serie w pierwszych dnia microcyklu i po 2-3 w ostatnich dwoch- i nie wiem czy to nie za malo jedno cwiczonko. Na piorytet mam kla

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 5529 Data: 2004-08-15 14:29:51 Liczba szacunów: 0