SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile cwiczen na barki

  • Co sadzicie o tym planie treningowym??

    Post
    Trening dla początkujących

    A faktycznie o barkach zapomniałem. z tego co wiem to biceps i triceps jest wymienny i wole zostawić tak jak jest. Barki będę musiał zrobić w sobotę. Ok. Tylko gdzie mam wrzucić przedramię? Ile moze byc maksymalnie cwiczen w jednym dniu? Czy jak bede mial 8 to bedzie za duzo? Odpowiedzcie mi na te pytanie i napisze od nowa plan. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 546 Data: 2010-11-28 17:17:13 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan treningowy - pytanie zielonego

    Post
    Trening dla początkujących

    na lince (ależ ja to fachowo nazywam :D ). Triceps również 5-6 serii. Natomiast w piątek robie barki, brzuch (brzuch zapomaniałem napisać ćwicze też w poniedziałek i środę na zakończenie) no i ile czasu mi zostanie to troszkę popracuję nad bicem i tricem po 3 seryjki. Uważasz, że to za dużo? Jakoś nie odczuwam zmęcznia tych mięśni, więc nie wiem.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1107 Data: 2006-07-24 16:58:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny i pomoc przy podjęciu decyzji. SOGI

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ców) barki wyciskanie od czubka głowy 8 zarzut 5 nic stricte na boczne rejony. na tylne z resztą też. TO WOLAŁBYM WYWALIĆ BO MAM CHOLERNIE BYCZE NOGI (WG. MNIE ZA DUŻE) ta, ile w tym udzie masz, 70? ---------------- reasumując: Trenuję od 3 miesięcy. napisałbym,żebyś zaczął od fbw/act i równomiernie rozwijał na początku swoje ciało, ale jeśli ju

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 634 Data: 2008-04-04 15:32:59 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny (rzeźba)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    x 15 pow. -prostowanie nog na maszynie 4 serie x 15 pow Cos mi sie wydaje ze nie masz pojecie o treningu.Poczytaj atlas cwiczen.Naucz sie nazw poszcxzegolnych cwicz bo niektotrych to trzeba sie domyslac o co cui chodzi. Wogole to jest z czego robic ta rzezbe???? Dieta jest aeroby sa???To dwie rzeczy ktore dewcyduja o tym ile zrobisz tej wycinki.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 818 Data: 2006-06-22 15:40:12 Liczba szacunów: 0
  • Trening - powrót do ćwiczeń.

    Post
    Trening dla początkujących

    francuskie jednorącz w siadzie – 2 serie Trening miałby się odbywać 4 razy w tyg. 1) Czy ilość serii jest odpowiednia przy takiej częstotliwości treningów w tygodniu? 2) Jak dobrać ciężary? I ile powtórzeń? 2) Co w planie jest złe? Co zmienić, ewentualne porady itp :) To tyle na razie co mi przychodzi do głowy, czekam na odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 724 Data: 2011-04-24 17:40:32 Liczba szacunów: 0
  • trening siłowy 2x w tyg

    Post
    Trening dla początkujących

    00 x starasz sie wykonac poprawnie technicznie 5p i tak moim zdaniem na etapie poczatkowym powinienes stosowac wersje objetosciowe-czyli tluc staly ciezar w seriach-tak dlugo,ile bedzie mozna. dopiero w odpowiednim momencie przejsc na plaskie piramidy(lub "rampy") punktu 4 nie rozumiem. ogladales swoj filmik? nie moze byc takiej sytuacji,ze sylwetk

    Odpowiedzi: 82 Ilość wyświetleń: 3156 Data: 2012-06-15 12:41:07 Liczba szacunów: 0
  • Methanadione + ?

    Post
    Doping

    1. WIEK:19 2. WAGA:80 3. WZROST:181 4. WYMIARY: -biceps: 42 -klatka: 120 -udo: 57 -talia: 90 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 2.5 6. DIETA: wysokobiałkowa -białko: udka z kurczaka, ryż, ryba itd. -węglowodany: ograniczona ilość nie przekraczając 50 g dziennie -tłuszcz: - 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 1 cykl na Methanadione + Tribusteron 90 8. TRENING

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1618 Data: 2009-05-05 21:33:25 Liczba szacunów: 0
  • Budowa masy mięsniowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sam chcialbym zeby mi ktos ulozyl diete,ale nigdzie nie ma tak latwo.Droga do osiagniecia sukcesu jest porównywalna do polskich dróg,co chwile dziura,ale z czasem nauczysz sie omijac te dziury jak wiekszosc polskich kierowcow ;d Co do laczenia partii polecam takie(w zaleznosci ile chcesz dni cwiczyc ale przy zbieraniu masy polecam 3-4 dni treningow

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2052 Data: 2010-03-27 21:39:31 Liczba szacunów: 0
  • Czy polaczenie tych odzywek to dobry wybor?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ecy (5 cw po 4 s) + biceps (3 cw po 4 s) Czw - barki (6 cw po 4 s) + przedramie (1 cw, 4 s) Pt - nogi (6 cw po 4 s) + brzuch (4-5 cw, 4 s) Tak naprawde to nigdy nie liczylem, ile to wychodzi kalorii mniej wiecej, moze ktos z Was moglby to szybko porachowac? Co do (nie)zauwazonych u mnie zadnych efektow. Moze troche to wyolbrzymilem, bo kumple mowia

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1216 Data: 2013-12-12 20:19:57 Liczba szacunów: 0
  • plan cwiczen

    Post
    Trening dla początkujących

    ed sobą 3-Wiosłowanie w pozycji stojącej 4-Wiosłowanie w pozycji siedzącej 5-Wiosłowanie w pozycji zgiętej 6-Wiosłowanie dzwignią ramion 7-Cwiczenia mięśni przedramion 8-Cwiczenia mięśni dwógłowych Triceps : 1-Rozciąganie mięśni trójgłowych 2 Wyciskanie francuskie Więc mam jak to teraz cwiczyc jakie serię ile czasu od kolejnych cwiczen

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 1869 Data: 2011-06-19 17:50:47 Liczba szacunów: 0
  • Moje FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    te liczby na końcu znaczą kolejność jednak jako pierwsze możesz dać klatkę ale nie zostawiaj nóg na koniec daj tak klatka nogi plecy barki biceps triceps łydki brzuch ćwiczeń wystarczy tyle ile zostawiłem popraw i wrzuć do oceny pozdro

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1235 Data: 2008-07-02 12:59:36 Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy doborze planu

    Post
    Trening dla początkujących

    tylko w tych cw co potrawie je wykonac prawidłowo i oczywiscie mowimy tu o zmniejszonym ciezaze wiec nie wiem czy zwiekszyc ilosc powturzen seri nie zadam tu od nikogo by bral za mnie odpowiedzialnosc he he ile ja mam lat haha }:-(}:-( za wszelkie bledy przepraszam i zycze milego czytania :)) Zmieniony przez - milo1989 w dniu 2012-02-04 10:47:15

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 368 Data: 2012-02-04 10:46:36 Liczba szacunów: 0
  • PYTANIE DO ZNAWCÓW

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sztangi (ruch w nadgarstku) podchwytem, to samo ćwiczenia nachwytem, stojąc ze sztangą za plecami ruszanie nadgarstkami - wszystkie ćwiczenia la lekkich cięzarach tyle powt. ile dam radę 3. dzień: barki, plecy - wyciskanie sztangi zza głowy siedząc (4 x 12, 10, 10, 8) - stojąc unoszenia zgiętych ramiom w bok ze sztangielkami (4 x 12, 12, 10, 10) -

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 4169 Data: 2005-05-05 15:20:06 Liczba szacunów: 0
  • trening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Zastap wioslowaniem tylko wtedy wioslo daj przed martwy ciag Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s i ile czasu robić to FBW? Do tad dokiedy efekty beda zadowalajace. Gdy przestana byc wtedy zmieniasz czesc cwiczen lub obnizasz intensywnosc i stopniowo ja zwiekszasz i co w Po

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1186 Data: 2008-01-20 23:16:21 Liczba szacunów: 0
  • W jaki sposób zwiększyć wyciskany ciężar?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    zbyt duży moment siły działający na mięśnie naramienne, które są za bardzo obciążone. Dolne żebra sięgają do brzucha i w sumie wyciskanie odbywa się z dolenj części mostka.O ile jest odpowiednio duże wygięcie tułowia. 6. Wyciskaj dynamicznie od klatki. Kiedy założysz koszulkę do wyciskania będzie jak znalazł! 7. Znajdź SWOJĄ WŁASNĄ PROPORCJĘ MIĘD

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 3683 Data: 2003-01-06 11:20:12 Liczba szacunów: 0
  • Przeładowany FullBodyWorkout?

    Post
    Trening dla początkujących

    drążek wtedy przed MC, niż na odwrót wg. mnie. W FBW masz po drodze jeszcze kilka ćwiczeń gdzie biceps i plecy mogą odpocząć - klatka, barki, więc nie trzeba nic kombinować. Rób tyle, ile możesz podciągnięć + uzupełniaj negatywami, wyjdzie Ci to na dobre. Ja odpuściłem drążek na początku siłowni i trochę żałuję, bo ciężko to mi teraz nadrobić ;)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 849 Data: 2012-03-03 00:06:29 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu planu - redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    Problem tkwi w tym ze jestem strasznym laikiem w tym temacie, nie potrafie sie odnalezsc na tej stronie. Nie wiem jakie mieśnie moge łączyć ze sobą. Powiedzmy że zabrałbym sie za takie coś: 1. dzień Push: klatka,barki,tric - wycisk płasko 3x - wycisk skos góra 3x - wycisk sztangi stojąc 3x - wznosy sztangielek bokiem 3x - pompki na poręczach 4x 2.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 411 Data: 2014-03-19 14:35:08 Liczba szacunów: 0
  • Co z moimi bicepsami??

    Post
    Trening dla początkujących

    napisz ile dni w tygodniu te fbw itd. Ramiona moga nie rosnac z kilku powodów. Albo robisz na nie za malo cwiczen, albo za duzo. Moze twoja dieta jest do ypud. A moze po prostu natura nie stworzyla Cie po to bys mial duze bicepsy. Ale skoro mowisz, ze barki CI rosną, to znaczy, ze ramiona tez powinny. W takim razie winna moze byc albo zlosliwa natu

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1466 Data: 2009-01-11 02:00:41 Liczba szacunów: 0
  • Problem z nabraniem masy przy intensywnym trybie życia.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a. na kolację omlet, jaja. małe ćwiczenia 45 minut po kolacji. 4dzień żywieniowo jest taki sam jak 1, na siłowni robię biceps, barki, klatka. 5 dzień to samo co 2. 6 i 7 jem ile fabryka dała. Na siłownie chodzę 3 razy w tygodniu, mała ilość powtórzeń (7-8) z dużym ciężarem. Ćwiczę już 2 lata, ale z tą dietą od 3 tyg. Dodam, że trenuję kolarstwo sz

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1308 Data: 2010-02-16 17:18:40 Liczba szacunów: 0
  • Masa i siła klatki i barków-jak?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rozumie, ze juz troche cwiczysz no wlasnie trzeba sie tak ja brutus zauwazyl zapytac czy chodzi Ci na sile i masie czy masie i sile bo jesli na masie i sile to stosuj progresje, o ile ostatnimi tygodniami tak nie cwiczyles, na klate 10, 8, 6, 6 oraz barki 12, 10, 8, 6 podbnie progresje mozesz stosowac w najbardziej kluczowych cwiczeniach na dana p

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5150 Data: 2002-09-21 19:00:46 Liczba szacunów: 0