SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile cwiczen na barki

  • Plan do oceny!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie wiem ile masz lat ale to wygląda jak ze sprzęgłem.. chłopie jak chcesz ruszyć to popuść ! popuść... ważysz +- 60kg przy 182cm chłopie wiem że Ci się śpieszy ale zwiększając ilość ćwiczeń nie pomożesz sobie ! PON klatka piersiowa 2 proste ćwiczenia Biceps 2 poste ćw ( jak już coś to coś z cyklu "jak poruszyć" ) Triceps 2 najprostsze

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 568 Data: 2010-02-27 14:31:50 Liczba szacunów: 0
  • DO oceny plan WAZNE!!POMOCY

    Post
    Trening dla początkujących

    No więc tak: 1. Klata - nie napisałeś ile serii i powtórzeń rozpiętek. No i moim zdaniem rozpiętki na skosie w górę bardziej angażują już barki niż klatkę. Chyba, że na małym stopniu nachylenia. 2. Plecy - Jeżeli dasz radę podciągnąć się tyle razy do karku (oczywiście szeroki nachwyt), robiąc wcześniej 4 serie wiosłowania, to spoko. Jeżeli nie, to

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 410 Data: 2009-10-07 21:44:23 Liczba szacunów: 0
  • tmd94 - dziennik /redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    żeby był równej długości , przyciągam do siebie przy czym ręce się rozchodzą na szerokość , lewa w lewo , prawo w prawo , nie wiem jak to się nazywa. :/.. BRZUCH: Brzuszki na piłce , tyle ile dam radę 3 serie. Areoby po każdym treningu siłowym! Zmieniony przez - tmd94 w dniu 2010-08-09 20:55:16 Zmieniony przez - tmd94 w dniu 2010-08-09 20:56:50

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1224 Data: 2010-08-09 19:08:21 Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić słabeusza w macho?

    Post
    Trening dla początkujących

    takiego: poniedziałek- biceps, przedramię wtorek- triceps, klatka piersiowa środa- plecy, barki czwartek- nogi piątek- brzuch Mój "plan" (że się tak wyrażę) raczej jest kiepski i mało szczegółowy. Poza tym co z weekendem? Liczę na waszą pomoc. PS. Po ile serii ćwiczeń mam robić? To jest ważne, czy po prostu robić do wielkiego zmęczenia?

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2997 Data: 2009-03-07 22:25:25 Liczba szacunów: 0
  • plan hst do poprawy

    Post
    Trening w domu

    nnych (...) Moje zdanie jest identyczne. A Ty nadal masz i jedno, i drugie. Dodales przenoszenie i uginanie nog w lezeniu - w sumie moglyby byc, ale ja jednak optowalbym za wywaleniem tych cwiczen i zamiast tego dodaniem serii w przysiadzie, MC, wyciskaniu w lezeniu. Liczbe serii dobierasz sam, pod wlasny organizm - nikt Ci nie powie ile ma byc.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2089 Data: 2006-03-16 15:12:53 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc!

    Post
    Trening w domu

    Mikrocykl 5p i negatywy powinny one wynosci wiecej niz 4min Zanim zaczniemy ćwiczyć musimy wyliczyć sobie maxy na poszczególne Mikro cykle czyli to nic innego jak ustalenie ile kg maxymalnie weźmiesz na dane ćwiczenie kolejno 15/10/5 razy. Ustalmy ze np w poniedziałek sprawdzasz maxy na 15p wszystkich ćwiczeniach, w środę na 10p a w piątek na 5p

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1008 Data: 2012-02-09 19:36:13 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcja

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rece o parapet i taki jakby przysiady w powietrzu plecy: -w pozycji siedzącej na lawce przy wyciągu przyciągnie do klatki 60kg 12,10,10,8,8 -podicaganie się na drążku to tyle ile dam rade -hantel 25kg w pozycji tak jakby w podporze na laweczce przyciągam do siebie najpierw 1 reka potem 2 -gryf prosty pochylam się i przyciąganie do klatki około 50k

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1029 Data: 2012-02-14 08:19:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcja

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    rece o parapet i taki jakby przysiady w powietrzu plecy: -w pozycji siedzącej na lawce przy wyciągu przyciągnie do klatki 60kg 12,10,10,8,8 -podicaganie się na drążku to tyle ile dam rade -hantel 25kg w pozycji tak jakby w podporze na laweczce przyciągam do siebie najpierw 1 reka potem 2 -gryf prosty pochylam się i przyciąganie do klatki około 50k

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1029 Data: 2012-02-14 20:19:44 Liczba szacunów: 0
  • plan masa do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    sz dorzucić ćwiczeń. Gdzie dwójki, gdzie łydki? Od chodzenia się nie wyrobią jak to niektórzy mówią. Wgl to mało masz wolnych ciężarów, wszędzie przewaga izolacji. Barki znacznie przeładowane. Trenując brzuch atakuj wszystkie części, tj. dół, górę, skosy. Kaptury to w sumie część pleców, ale z barkami też można, ile robisz serii w skali tygodnia?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 475 Data: 2014-10-26 16:50:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę OCENA

    Post
    Trening dla początkujących

    Tylko mam problem, ponieważ nie wiem ile mogę dać ćwiczeń maksymalnie na każdą partię np. na klatę. A - klatka + barki + tricepsy + brzuch B - nogi + plecy + bicepsy + przedramię

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 621 Data: 2010-01-21 00:14:12 Liczba szacunów: 0
  • Hipermobilnosc stawu ramiennego - jak cwiczyc?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    enem go przestać robić? I zająć sie tymi ćwiczeniami, co wypisałeś? Czy robić te cwiczenia + ten trening, tyle, ze zmienic ohp na landmime press? Ujdzie to siłowo robić jak ohp, czy nie? Czy juz w ogole powinienem zmienic plan treningowy?? ps w ile mniej wiecej da sie wyleczyć tą niestabilnosc? Zmieniony przez - Kavadro w dniu 2018-04-22 21:49:41

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 709 Data: 2018-04-22 21:47:56 Liczba szacunów: 0
  • Rossonieri / DZIENNIK / Walka z samym sobą , ku wakacyjnej wylwetce!

    Post
    Trening dla początkujących

    zgrzewkowe (nie dotyczy bicepsa i tricepsa). Stosuj również progresje z tygodnia na tydzień, w związku z czym przyda Ci się notes do zapisywania ciężarów i uwag - zobaczysz o ile to ułatwia sprawę. Brakuje podciągania na drążku ale przypuszczam że nie jesteś w stanie się samodzielnie podciągnąć Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2010-04-25 00:19:17

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 1682 Data: 2010-04-25 00:18:09 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy [prośba o pomoc]

    Post
    Trening dla początkujących

    w drugiego dałbym pompki w podporze tyłem. Plecy Martwy ciąg na pierwsze bo możesz je robić a to właśnie jest jedno z najlepszych ćwiczeń. Wiosła końcem sztangi też są ok o ile wykonasz poprawnie (chyba najczęściej kaleczone ćwiczenie). Skłony - Zwróć uwagę, że prostowniki mocno oberwą przy MC i nie wykonasz ich należycie. Szrugsy na końcówkę.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 418 Data: 2012-08-21 23:46:35 Liczba szacunów: 0
  • PLAN NA MASĘ , Proszę o ocenę

    Post
    Trening dla początkujących

    na poreczach 3 x max brzuch- spięcia 3 x 15-20 B) Nogi-przysiad 5 x 5 Barki-wyciskanie w staniu 5 x 5 Plecy-klasyczny MC 5 x 5 biceps/plecy-drazek podchwytem 3 x max lydki-wspięcia 3 x 15-20 nie myślicie że troche mało tych ćwiczeń ? mi tak jakoś się ubogo wydaję :P ale jak ma pomóc to spróbuję :) ile nim mam czasu mniej wiecej ćwiczyć ?

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 833 Data: 2012-02-06 21:10:55 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rancuskie" sztangi w leżeniu 12/10/8/8 Wyciskanie "francuskie" sztangielki w siadzie jednorącz 4x8-10 Sroda plecy + biceps "Martwy ciąg" 4x8-10 - ile masz lat ??? Ściąganie drążka/rączki wyciągu górnego w siadzie szerokim nachwytem 12/10/8/8 Podciąganie sztangielki w opadzie (wiosłowanie) 12/10/8/8 szrugsy 4x20-25/4x10-

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 2005-07-10 12:32:55 Liczba szacunów: 0
  • trening na siłe do OCENY ! :)

    Post
    Trening dla początkujących

    gi na ławce poziomej 5s 8/6/6/4/2 2.Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w góre 5s 8/6/6/2/4 3.Rozpiętki na ławce skośnej głową w góre 2s 12/12 Rozipetki bez sensu na sile. Wycisk sztanga ok, na skosie mniej seri na rzecz sztangi Biceps: 1.Uginanie ramion ze sztangą w siedzeniu 4s 10/8/8/6 2. '21' (dwudziestki jedynki) 3.Uginanie ramieni

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2007-11-21 14:56:42 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę po FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    zenia( chodzi mi o ilość powtórzeń ) tylko dieta jest podstawą do naszych celów.( bo czym sie różni plan na mase a na rzeźbę )? No ja właśnie dobieram jak najwięcej obiążenia ile dam rady powtórzyć(te 12-15razy) i jade z koxem , tak żeby aż mięśnie gorące sie robiły. Chłopak na forum mówił że w sumie powtórzenia nie mają znaczenia tak bardzo , a t

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1087 Data: 2012-12-11 19:11:40 Liczba szacunów: 0
  • obwodowy czy dzielony?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja swój dzielony zrobiłam sobie sama na podstawie treningu gęstościowego Michaila - więc jest prawdopodobne , że nie jest to trening idealny . Muszę go jeszcze dopracować pod kątem obciążenia, ale rodzaju ćwiczeń raczej już nie zmienię, bo takie mi pasują. Zresztą wybierałam je pod kątem moich specyficznych potrzeb - np. z grzbietu mam dobrze roz

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3523 Data: 2005-04-17 11:21:00 Liczba szacunów: 0
  • Sila na plaskiej z sfd cz.2 ;[

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    c powtorzen ? jaki ciezar domyslny obrac ? 3 sciaganie linek z bramy do tego triceps; pompki na poreczach francuzy sztanga wyciskanie waskie a w piatek mialem zamiar zrobic: 1 dalszy ciag cwiczen z ropiski 2 moze skos w dol ? ale znowu nie wiem ile powtorzen i ile serii 3 no i moze rozpietki nie wiem takze co dodac do tego treningu, nogi ? barki ?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2508 Data: 2009-04-29 23:44:36 Liczba szacunów: 0
  • Ab Workout

    Post
    Trening dla początkujących

    nie za mały ciężar do takich ćwiczeń? Czy na początek może być? Chciałem jeszcze dodać do tego treningu ćwiczenia na mięśnie brzucha, ale nie bardzo wiem gdzie je umieścić i ile serii dać. A co do diety... To z dietą mam problem, bo nie wiem jakimi produktami zastąpić te, których nie jem. Chyba nie będę stosował diety, po prostu będę jadł więcej p

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1311 Data: 2011-05-25 12:31:09 Liczba szacunów: 0