SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

ile cwiczen na barki

  • Chcesz aby ktoś poprawił Twój plan ? Wklej go tutaj

    Post
    Trening dla początkujących

    zę o wyrozumiałość, jeżeli będę zadawał jakieś lamerskie pytania ;) Kiedy powinienem ćwiczyć przedramiona z takimi ćwiczeniami: -uginanie nadgarstków podchwytem w siadzie - ? ile serii -uginanie nadgarstków nachwytem w siadzie - ? Tam gdzie postawiłem „ - ? „, to znaczy, że nie wiem ile mam dać serii. Bardzo proszę o pomoc. Zale

    Odpowiedzi: 1394 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-12 13:37:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iach stosować mam progresie a w których jej nie stosować(wiem, że w tych izolowanych nie stosować <<dzięki Michail?>> ale tak do końca to nie wiem które to). No i ile mogę stosować teki program treningowy i co potem? Trening dzielony: Poniedziałek: klatka + triceps + brzuch Wtorek: wolne Środa: grzbiet + biceps + przedramie Czwarte

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2003-07-03 09:22:40 Liczba szacunów: 0
  • Następny trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan trochę zmodyfikowałem (ilość powtórzeń): A Nogi: - Przysiad przedni 12x10x8 Plecy: - Martwy ciąg 14x12x10 Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 14x12x10 Barki: - Wyciskanie hantli 12x10 Bicepsy: - Uginanie ze sztangielkami, uchwyt młotkowy 14x12 Tricepsy: - Odwrotne pompki 25x20 B Nogi: - Przysiady ze sztangą na barkach 12x10x8 - Wsp

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1515 Data: 2010-09-21 22:13:46 Liczba szacunów: 0
  • FBW czy Split? Masa - pierwszy cykl z kreatyną

    Post
    Trening dla początkujących

    ic: wyciskania francuskie wszelkiego rodzaju. Plan może być z podziałem na A/B gdzie ćwiczysz: Pon - A Śr - B Pt - A Pon - B Śr - A Pt - B Pon - A Śr - B Pt - A itd. Nie wiem ile masz lat ale zakładam, że więcej jak 16 i masz opanowaną technike ćwiczen lub ma ci ją kto pokazać, jeśli tak nie jest to napisz, zrobi się inny plan bo mozesz sobie zrobi

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3803 Data: 2010-08-22 10:47:17 Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie początkującemu :)

    Post
    Trening dla początkujących

    esło) - wyciskanie francuskie - wyprostowywanie ramion ze sztangielka (oparty o laweczke, zgiete ramie wyprostowywuje trzymajac sztangielke) No i to tyle.. oszczedziłem tego ile tam podnosze dokladnie(obciazenie) bo to i tak ode mnie zalezy ile dam rady cnie... ale i w kazdym cwiczeniu sa 3 serie i formacja 8-10-12.. chciałbym zebys odpowiedział n

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2011-08-03 23:47:21 Liczba szacunów: 0
  • MrPapaj-trening,odżywianie,suplementacja..

    Post
    Trec

    Witam Tomku. Byłeś strongamen więc wiesz jak budować siłe. A więc tak, chciałbym wskoczyć na trening podchodzący pod siłe. Tzn dokladniej ile serii,powtorzeń? Praktycznie caly czas mam zakres powotrzen 12-10 zeby masy nabrać trochę. A chce teraz pod siłe ćwiczyć 5-6 tygodni. Zalezy mi na zwiekszeniu siły wszystkich partii chociaż nie ukrywam że kla

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-28 18:33:39 Liczba szacunów: 0
  • plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lowanie szerokim chwytem. Jednak musze sie przyznac do bledu otoz wczesniej cwiczylem biceps z plecami i to podobno jest blad ze cwicze najpierw biceps potem plecy.Jednak robilem tak bo na biceps daje duzy ciezar od 30 kg do 60 kg (nie liczac sztangi) oraz hantle od 20 kg do 30 kg pook.10 powtorzen i mam wtedy duzo sily i wiem ze zrobie taakim c

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1517 Data: 2015-12-03 22:46:37 Liczba szacunów: 0
  • Konkurs modułowy-Sportowa Sylwetka na lato 2015-czerwiec str 61

    Post
    Po 35 roku życia

    etrenowaniem i nie akłóci nawet najbardziej skomplikoawanych planów treningowych. Da też ogromną radość jak uda się to zrobić. Kiedyś w wojsku za to cwiczenie była przepustka-ile nakręciłeś tyle dni dostałeś :) Najlepiej też znaleść w okolicy drażek na swieżym powietrzu i tam to trenować-na siłowniach może byc problem-chyba ,że na suwnicy ,jak na

    Odpowiedzi: 689 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-02 23:19:59 Liczba szacunów: 0
  • Nie chudnę :<

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    eriach to najczesciej pierwsza serie robisz z lekkim zapasem, druga tak ze mozesz wykonc jeszcze najwyzej 2,3 ruchy a trzecia do oporu. Nogi A moze polubisz przysiady , wiesz ile miesni pracuje przy przysiadzie? czworoglowy, dwuglowy, przywodziciele, miesnie pupy, miesnie brzucha, dolny odcinek plecow. Co to oznacza? Ze tyle miesni spala na raz kal

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 7088 Data: 2008-02-28 19:37:03 Liczba szacunów: 0
  • TEST: DYMETADRINE 25+ by perfect

    Post
    Odżywki i suplementy

    nadzieje, że ten środek pozwoli mi osiągnąć to co chce dziś przed treningiem wziołem 2 tabsy i jakoś zmęczenia nie czułem itd, i ok 2h siedziałem, dopiero w domu zauważyłem ile mnie nie było i byłem w szoku bo dawno takiego treningu nie zrobiłem trening wygląda następójącozaczynam od nóg: najpierw robie 2głowe : 3 serie martwego ciągu na prostyc

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 13666 Data: 2006-04-11 21:11:02 Liczba szacunów: 0
  • ***Łapy jak patyki, karki jak rury od odkurzaczy - jaskinia netowych spinaczy*** SPAM

    Post
    Doping

    ozpietki sciagania na srednich ciezarach wyciskania bardzo lekkie)obawiam sie ze ogolny wyglad sylwetki moze ucierpiec.ale skoro nic wiecej zrobic nie moge lepiej zrobic tyle ile moge reszta zajme sie jak lokiec dojdzie do siebie o ile dojdzie... dzieki chudy i rzuc okiem czy dobrze rozumiem. jeszcze jedno pytanie.cwiczenie podstawowe najlepiej rob

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-07 11:57:52 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93/impossible is nothing/pół roku str 44-88

    Post
    Ladies SFD

    y, nie czuję przejedzenia ani głodu (preferuję chyba system 3-4 dużych posiłków w ciągu dnia, niż małych a częściej), choć ostatnio mój żołądek sam wie lepiej co chce zjeść i ile, co cieszy że umiem słuchać swego organizmu. *PLUSY +umiem wsłuchać się w swój organizm; +coraz lepiej radzę sobie na treningach, zarówno technicznie jak i siłowo, choć ni

    Odpowiedzi: 938 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-11 12:38:50 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu, masa do oceny, 5 dni?

    Post
    Trening dla początkujących

    Po pierwsze to podział tygodniowy nieco leży. Co powiesz na połączenie np Klatki piersiowej z bicepsem a barków lub z tricepsem? Za to nogom i barkom/plecom dać osobne dni (przedramiona możesz wrzucić np do pleców) Klatka piersiowa... Skupienie na środku klaty (2 miesiące ćwiczeń szerokim chwytem i już źle? Nie przesadzaj Ja klatę zawsze ćwiczyłem

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1171 Data: 2008-12-12 20:11:18 Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora na masę (ekspander)

    Post
    Trening w domu

    wiesz kiedy pojawią się problemy z kręgosłupem, bo zbyt słabe mięśnie pleców i brzucha do tego właśnie doprowadzą? Dieta to nie zapisana kartka papieru, tylko świadomość tego ile potrzebuje nasz organizm. Nie trzeba mieć nic napisane, tylko wiedzieć ile jakich składników mają poszczególne pokarmy i jedzenie odpowiednie ich ilości. Tyle. Klangmasta

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 8027 Data: 2008-05-30 09:25:40 Liczba szacunów: 0
  • Po trupach do celu i nie ma ze boli!!! ???

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    - technika czy ciezar? co jest dla was priorytetem? Kiedys ciężar, obecnie powrót na siłownie po kilkuletniej przerwie z innymi celami więc przede wszystkim technika - ile z was ma pojecie o miesniach tzw stabilizujacych i uwzglednia ich trening w swoich planach? Nie używam pasa do ćwiczeń &#8211; i to cały mój trening stabilizatorów - czy ma

    Odpowiedzi: 87 Ilość wyświetleń: 8972 Data: 2006-11-09 01:24:49 Liczba szacunów: 0
  • MEGA TEST - Kaizen by Hardened pods. str.90-92

    Post
    Odżywki i suplementy

    PIĄTEK Plecy : 1. Podciąganie na drążku 10x(+5,0kg u pasa) 8x(+10kg u pasa) 5 i 3/4x(+20,0 kg u pasa!!!) R.Ż. 2. Wiosłowanie sztangą w opadzie 10x65kg 8x75kg 6x82kg R.Ż. 3. Przyciąganie dolnego wyciągu do brzucha 10x10szt 8x11szt 6x11szt 4. Martwy 10x65kg 10x75kg 10x85kg Barki : 1. Unoszenie hantli na boki w opadzie 10x10kg 10x10kg 8x11kg 8x

    Odpowiedzi: 969 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-12-09 12:00:08 Liczba szacunów: 0
  • HST pytania pomoc plan

    Post
    Trening w domu

    rzysiadow ze sztangielkami 1: WYSKOK DOSIEZNY Z MIEJSCA ok 2: WYPYCHANIE NOGA W FUTRYNIE: NACISK 40 SEKUND fajne nawet ok dogrzewka: martwy ciag na prostych nogach: tutaj eobilem "recznikowy martwy ciag? 3: IZOMETYCZNE UGINANIE NOG: NAPIECIE 30SEK. ok 4: wykroki ze sztangielkami 3serie x 15powt na noge. ok Komentarz: nogi nogi srednio ale i

    Odpowiedzi: 317 Ilość wyświetleń: 17586 Data: 2007-02-06 23:15:28 Liczba szacunów: 0
  • FBW vs Split a regeneracja

    Post
    Trening dla początkujących

    epsie 2-3cm więcej" no widzisz,czyli wcale tak zle nie jest. za duzo filozofii w tym wszystkim. skoro waga stoi w miejscu,to znak,ze za malo jesz. w bicepsie 2-3 cm....a ile chciales zeby bylo skoro przytyles tylko 8kg? za duzo tluszczu? chlopie,nie rozwalaj mnie masz 182cm wzrostu przy wadze....zaledwie 68kg! . "Przy Splicie masz trening

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4984 Data: 2009-01-30 14:06:52 Liczba szacunów: 0
  • Brać coś na redukcje czy olać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    kanie sztangielek nad głowę siedząc 3s 8-12 powt triceps: wyciskanie francuskie 2s 8-12 powt biceps: uginanie ramion ze sztangą 2s 8-12 powt brzuch: brzuszki 3s max powtórzeń ile dasz rade kaptury: szrugsy 3s 15 powt plan B: 4głowe ud: przysiady wykroczne 3serie powt 8-12 2głowe ud: uginanie nóg leżąc na maszynie 3 serie 8-12 powt klata: wyciskani

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 649 Data: 2013-05-09 00:30:36 Liczba szacunów: 0
  • trening do oceny dla ektomorfika

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a gdybym tak to zrobil bo wole bardziej sie skupic na jakiejs parti przykladowo: pn-biceps grzbiet sr-brzuch barki pt-triceps klata sob-nogi brzuch ale ile seri ma byc i cwiczen? zupelnie nie mam pojecia ile ma trwac trening? czy mam meczyc na maksa duzymi ciezarami kazda partie raz w tygodniu?gubie sie w tym

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1311 Data: 2008-11-18 17:27:06 Liczba szacunów: 0