IFBB Pro Wings of Strength Romania Muscle Fest odbędzie się już 1-3 listopada, a jedną z zawodniczek, które prawdopodobnie (tak przynajmniej pisze na Instagramie) będziemy mieli okazję oglądać jest kontrowersyjna Nataliya Kuznetsova. Rosjanka będzie startowała w kulturystyce kobiet, a obecnie waży około 102 kg! To właśnie w Rumunii rok temu wygrała kartę pro (podobnie jak Ewelina Szala) i teraz wystartuje w lidze zawodowej.

Nataliya jest także trójboistką i armwrestlerką i pewnie łatwo mogłaby pokonać niejednego mężczyznę. Będziecie mogli ją zobaczyć też w Paryżu, gdzie wystąpi gościnnie podczas Showup23 Fbb Show. Jej niedawno opublikowane zdjęcie na Instagramie ujawnia, w jak niesamowitej jest formie!

„4 tygodnie do. @romania_muscle_fest_pro. Spotkanie ze mną w Paryżu 16 listopada- gościnne pozowanie, autografy, sesja zdjęciowa. otwarta sesja treningowa.”

Na profilu Wings of Strength na Instagramie opublikowano wideo z treningu Kuznetsovy, na którym możecie zobaczyć, jak muskularne są jej plecy, a także jaka jest masywna! Na pewno panowie czują się nieco zazdrośni ;)

ZOBACZ: Nataliya Kuznetsova większa niż zawodnicy PRO!

Nataliya Amazonka wielka jak Cutler i Ruhl

Komentarze (24)
Kaziupir

Pewnie ma większego ode mnie :(

8
anubis84

Ktoś sie chyba pomylił, nie powinno byc w kulturystyce mężczyzn.

2
lordknaga

hardkore diet , dedykejszon itd. i co z tego jak laska wyglada jak by przechodzila zmiane plci, i wszystko za poglos na social mediach i miesnie ?

2
F1.08

Ty to lord zacofany jesteś... telewizji nie oglądasz? To ty nie wiesz że dziś każdy może wybrać sobie płeć w zależności od tego jak się czuje? :D Nie ograniczajmy ludzi tylko do dwóch płci... bądźmy nowocześni, jest ich 17! :P

2
anubis84

Ja myślałem że tylko diw płcie są, ja to dopiero zacofany jestem.

0
lordknaga

F1.08 - oczywiscie, za mojej mlodosci, ludzi tak zwichrowanych, izolowalo sie w specjalnych osrodkach, teraz lataja wolno i maja wiecej praw niz ja - zwykly szarak %-)

anubis84 - ja tez do dzisiaj myslalem, ze sa 2, w sumie 3 - bo raz na nie wiadomo ile, trafil sie obojnak... rodzisz sie z siurakiem - jestes facetem, rodzisz sie bez - jestes facetkOM :-D ale jak wynika z mediow, plci czy tam genederow sa tysiace, mozesz byc smokiem i w wieku 50 lat, mozesz identyfikowac sie na 15 i nikt i nic nie moze, ci kazac, myslec inaczej :-P

2
anubis84

nie wiem kto te podziały wymyślił, kiedys tego nie było, bo ludzie się wstydzili tego ze ktoś inny, i uważali ich za głupków nie wypuszczali z domów etc.

0
lordknaga

teraz to jest trend na topie, zeby wyskakiwac z takimi nowosciami i walczyc o swoje prawa :-D

0
bronsom

Kiedyś to dziwaków zamykali w szafach czy w zakąłdach psychiatrycznych, ale mimo co to życze powodzenia w tym co robi.

1
Kajetan_01

normalnie dyskusja jak na pudelku ;p a co to kogo obchodzi kto jak wygląda? życie jest za krótkie żeby się interesować wszystkimi ludźmi na świecie ;p

0
F1.08

Z tyłu wygląda jak Kai Greene, nawet warkocz ma :)

1
Cziczioo

Wstydziła by się

0
LiptonS

U nas spokojnie mogłaby startować w ciężkiej.

0
skorupski

o kurde kawał, baby a można poiedzieć ze i chłopka, nie wiem co ona tam w głowie ma.

0
acidm

myślę że mogła by nas tu wszystkich wyruchać :(

0
anubis84

Jakby Cię dorwała to by już nie puściła :-D

1
morose

Dla mnie kulturystyka kobieca skończyła się wraz z końcem kariery Corinny Everson. Jakieś sto lat temu, takie dziwadła jak Kuznetsova pokazywali by w cyrku.

0
lordknaga

ta kategoria to jest cos wlasnie jak cyrk i ludzie przychodza ogladac takie abominacje, zawsze wiecej sianka za wejsciowki wpadnie :-)

0
anubis84

Takich osób nie bedzie brakowało co będa chciały szokować.

0
rarytas1

Nataliya pokazuje swoją formą jak duże znaczenie w BB ma kwestia farmacji i jak wiele można nią osiągnąć

0
anubis84

Chyba troszke za dużo tego było, jak na zbudowanie takiej potężnej sylwetki

0
milwall

Taka to chyba by mnie zabiła. Strach się spóźnić do domu :-D

0
Iron Stone

Ja pie..ole... To już nie jest kobieta, ani grama kobiecości i seksapilu i jeszcze brzydkie to. Jest za to kawał kilogramów chłopa.

0
Iron Stone

Nie czuję się zazdrosny, tylko zniesmaczony, żałosne to.

0