SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trenujcie nogi - felieton

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 19775

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 49 Napisanych postów 5770 Wiek 43 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 42384
Cześć.
Postanowiłem napisać parę swoich wynurzeń , mam nadzieje ze nie beda to straszne bzdety (jestem skromny) jak sie wam spodoba , a moze i ktos sobie to wezmie do serca to bede usatysfakconowany!

NOGI.

Czy trenujecie nogi ?
Muszę się przyznać ze choć ćwiczę od paru lat to wstyd napisać , ale nogi trenuje od niedawna ... czemu ? zawsze mi się wydawało że to strata czasu , i siły i dzięki olaniu ich będę mógł wykonać cięższy trening np. bicepsów - bzdury prawda ?
a jednak tak uważałem , ale pal to licho co ja tam sobie uważam czy uważałem , najgorsze że pogląd ten podziela większość znanych mi "kulturystów" ( cudzysłów nieprzypadkowo ).
Nie strzelę chyba kulą w płot jeśli wysnuje tezę , iż jednym z lepszych sposobów na odróżnienie ludzi poważnie traktujących kulturystykę od domorosłych "kulturystów" jest rzut oka na ich nogi. Nie klatkę , nie biceps ( czy też kabel , bo to jest POWSZECHNY synonim jak się jakiś czas temu dowiedziałęm z gazety wybióczej ) ale właśnie nogi. Klatkę ćwiczy każdy - wiadomo na wielu siłowniach jesteś warty "tyle-ile wyciskasz" ( absurd ) , biceps - nie trzeba komentować why ...
A nogi ?
a czy nogi są potrzebne do straszenia wyglądem na stadionie czy dyskotece ? - no właśnie !