SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Trening 2 dniowy ??

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1162

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1975
Hejka mam pytanie z powodu wielu zajęć moge iść na siłownie tylko 2 razy w tygodniu jak najlepiej połączyc grupy i jakie ćwiczenia dałyby najlepsze efekty ? Między treninagami sa 4 dni przerwy.
Mój plan jaki sam wymysliłem:

Dzień 1
klata:
-wyciskanie na prostej 4 serie po 10 pow.
-wyciskanie na skosniej hantelków 3 serie po 10 pow.
-rozpietki 4 serie po 10 pow.
triceps:
-prostowanie ramion na wyciagu 4 serie po 10 pow.
-wyciskanie franzukie jednorącz w siadzie 3serie po 10 pow.
barki:
-unoszenie sztangielek bokiem 4 serie po 10 pow.
-wyciskanie sztangielek w siadzie 4 serie po 10 pow.

Dzień 2
plecy:
-ściąganie wyciągu górrnego szeroko do klatki 4 serie po 10 pow.
-wiosłownie sztagielką 3 serie po 10pow.
-podciaganie w szerokim nachwycie 4 serie max
biceps
-uginanie ramion stojac z sztanga 4 seri po 12 pow.
-uginanie ramion na modlitewniku chwytem młotkowym 4 serie po 12 pow
nogi:(ta grupe traktuje lightowo bo miałem kiedys kontuzje kolana)
-prostowanie nóg siedząc 4 serie po 15 pow.
-zginanie nóg leżąc 4 serie po 15 pow.

z góry dzięki za sugestie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12007
witam. jesli chodzi o partie to ja bym dozucil przedramie do pierwszego dnia i lydki do drugiego, oprocz tego zastosowalbym progresje w niektorych cwiczeniach, 2 dni to troche malo ale lepsze to niz nic, od tych 8 serii dla ud raz na tydzien to duzo one sie sie zmecza naprzyklad, jeszcze zrobilbym barki przed tricepsem, a drugi dzien zaczol od ud chociaz jesli sa takie lekkie to niekoniecznie, ja bym podozucal troche serii do barkow, odjal jedna od tricepsa, dozucil do plecow i do ud dozucil cale jedno cwiczenie, ale jesli nie chcesz ich przemeczac to juz nie wiem, a i jeszcze plecy wykonuj najpierw gora plecow pozniej dol.
to tylko moje zdanie, poczekaj na inne odpowiedzi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 7171 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 74292


polecam ten plan...pooradzil mi go Michail i ladne skutki po nim mialem
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 201 Napisanych postów 31902 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 94077
j/w + dodalbym cwiczonko na przedramie jakies
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 54 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1975
Dzięki chyba z tego planu skorzystam przedramiona gdzies tam wrzuce po drodze :) a czy kolejność wykonywanych ćwiczonych grup w danym dniu ma znaczenie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 4064 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 41783
no pewnie ze ma...

zastanow sie robisz biceps a po nim motyl... zly pomysl

pozdro.

Nie moje problemy... są nie moimi problemami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

krzywy kręgosłup

Następny temat

Początkujący prosze o pomoc

BF