SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Spasłem się, ratunku ;-) Lubię jeść

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 71863

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12129 Napisanych postów 30542 Wiek 75 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1131007
Bolące nogi zaniosą Cię na trening - jesteś twardszy niż ja
Wheya bym nie kupował - szybko podnosi insulinę i szybko przynosi głód. Mieszkam w Polsce a tutaj lepiej wychodzi kurczak lub wieprzowina w promocji
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12187 Napisanych postów 22027 Wiek 54 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 627552
Whey się sprawdza u mnie tylko jako dodatek do słodkich potworków. A jak lubisz mięso i ryby to nie wiem co Ci po wheyu..Ale wiadomo,ze nie znam się na żywieniu duzych i silnych facetów:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51565 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
panie Janku, nogi zaniosły a trening odbył się pod okiem wymagającej trenerki - łatwo nie było - bardzo wymagająca.
Patik, Kabo zaordynuje trochę tego białka a ja na redukcji średnio się garnę do jedzenia. Co innego w każdym innym czasie, do koryta zawsze pierwszy w kolejce, ale jak już przełożę w głowie wajchę na zrzucanie to coś mi się blokuje i nie chce mi się jeść. A Whey - pyk i po zabiegu. Na razie facet duży, ale pracuje nad tym