SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanko o plan

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 896

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84
Mam pare pytan odnosnie planu treningowego ktory sam ułożyłem czy jest on dobry na siłe i czy powtorzenia i liczba serii jest prawidlowa

Dzien 1
Klatka:
wyciskanie na lawce skosnej 8 serii po 8,8,6,6,5,4,3,2 powtórzeń
wyciskanie na lawce zwyklej (tak samo serie)
rozpietki 4 serie po 12,12,10,10
Triceps:
wyciskanie francuskie gryfem : 6 serii po 6,6,5,5,4,3

Dzien 2
Plecy :
Podciaganie na drążku : 3 serie po max.
Podciagannie gryfu w opadzie: 4 serie po 10,8,6,4
Martwy Ciąg:(tak samo serie)
Biceps:
Wyciskanie na lamanym gryfie: 8 serii po 8,8,6,6,5,4,3,2 powtorzen
Wyciskanie hantla :(tak samo serie)
Dzien3
Barki:
Wyciskanie sztangi zza karku : 6 serii po 6,6,5,5,4,3
Podciaganie sztangi do brody :6 serii po 6,6,5,5,4,3
Brzuch:
Brzuszki : 3 serie po 50


Dzieki za wszystki odp.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 60

Wzrost: 176

Cel treningowy: siła

Staż treningowy na słowni: 7 miesięcy

Uprawiane inne sporty: basen

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): laweczka zwykla, skośna, gryf prosty, gryf łamany, 90kg. obciażenia (niedlugo jeszcze hantle)

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: Gainer i Shock Therapy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 248
Trening masz przeładowany ćwiczysz dopiero 7 miesiecy ... a na biceps robisz 18 seri łącznie .. nie dobrze i to po plecach. czemu masz tylko na dwa dni rozpisane to nie mozesz na 3 ?? na klate za dużo tego na trica za mało. gdzie są nogi ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 248
sory 16 serii na bica :P mała pomyłka. ale i tak za duzo tego.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 132
Trochę przesadziłeś z ilością serii. Ogólnie plan słabiutki. Wygląda jakby był zrobiony na szybkiego, aby tylko był.

Ja np. robię 3 razy w tyg.
MC 8/6/4/2/1 Progresem +5kg co serie
Wiosło jak wyżej
WL jak wyżej
Wyciskanie stojąc z klatki 8/6/4/2/1 progresem +2,5kg co serie
Do tego robię drążek podchwyt 3x max
I co tydzień zwiększam każdy ciężar o 2,5kg. Dlatego zaniżyłem początkowe ciężary. I muszę przyznać, że siła idzie w bardzo dobrym tępie.

Szczerze polecam.

~~

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 133 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8447
Siła idzie z nóg. Chcesz siły - rób przysiady. Polecam Ci skrócone FBW. Ja miałem na nim świetne przyrosty siły bez suplementów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 248
KLate zrób tak . przerwy miedzy seriami od 2min d0 3min.
1)Wyciskanie szt. na ławce płaskiej 40%CM 2 s-10 powt; 60%CM 1 s-5; 80%CM 5 s-4
2) Skos góra 60% CM 4 s - 5 powt.
3) Wyciskanie wąsko 4 s - 8 powt.
4) Rozpiętki poziom 3 s - 8-10 powt.

Tric.
1)Wyciskanie leżac w wąskim uchwycie(liczy sie technika wykonania tego cwiczenia) 4 s - 8 powt.
2)Wyciskanie francuzkie 3 s - 8-10 powt.
3)Pompki w podporze tyłem 3 s - 10 powt. cwiczenie ma na celu dopompowania.

To bym wstawił jako pierwszy dzien ćwiczeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 248
Plecy i Bica zrób na razem.
1)Podciąganie 3 s. max.
2)MC 4 s. 8 6 6 4
3)Podciąganie sztangi w opadzie tułowaia 4 s. 8 6 6 4

1)Uginanie ramion ze sztangą stojąc(podchwytem). 3 s. 8 6 4
2)Uginanie ramion ze sztangą(nachwytem) 3 s. 8 6 4
3)Uginanie ramienia ze sztangielkiem w oparciu o kolano 3 s. 8 6 4 (to rob jak juz bedziesz miał sztangielek)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84
BjN jest przeciez rozpisane na 3 dni . Wlasnie zapomnialem nogi naisac a wedlug mnie to bedzie tak:
Nogi:
przysiaday ze sztanga 4x po 10,10,8,6
wykroki ze sztanga:4x po 12,10,8,6
i to byl by dzien 4 jak cos .


To zmniejszyc liczbe serii czy powtorzen ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 84
A wlasnie tylko mi chodzi o tak plan bardziej na sile to jak cos to w ta strone bym prosił porady .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 248
Barki i Nogi.
1)Wyciskanie sztangi z klatki siedząc (ew. sztangielek) 4 s - 4-6 powt.
2)Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3 s - 6-8 powt.
3)Wznosy Bokiem sztangielek 3 s. 6-8 powt.

(Przy barkach potrzebne są sztangielki wiec musisz je mieć) Barki to czuły miesień tu nie liczy sie ładowanie ciezaru tak ze bedziesz sie bujał na boki , rob małym ciezarem ale w pozycji stabilnej ..

1)Przysiady ze sztangą na barkach 4 s. 8 8 8 8
2)Przysiady wykroczne 3 s. 8 8 8
3)Wwsoki step ze sztangą 3 s. 8 8 8
4)Wspięcia na palce w staniu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 31 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 248
Ja proponuje Ci ten plan co ci wyslalem masz to rozpisane na 3 dni. Jeśli chodzi o twoj plan ?? za duzo serii w klacie , barkach , bicepsie za malo na trica . Tric to budulec siły jesli chodzi o klate bez mocnego trica nie bedziesz wysiskał za duzo na klate.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pomoc w ulozeniu treningu (redukcja)

Następny temat

Plan na mase i siłe do sprawdzenia

Masa