SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Przemiana wiosenna annawcz

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 59358

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
Zgłosiłam się do przemiany
Oparty na założeniach "Przygotowanie do Przemiany 2013":
http://www.sfd.pl/Ogłoszenie_dotyczące_wiosennej_edycji_Przemiany_Sylwetki_-t897705-s4.html
Moje cele na dzień dzisiejszy:
1. Pobić własne rekordy w MC, wyciskaniu i przysiadzie.
2. Oczyścić miskę /nie jadam rzeczy przetworzonych opróch zachcianek na słodycze/
3. Jeść regularnie
4. Zwiększyć szybkość biegam maksymalnie w tempie 17km/h przez minutę
5. Poprawić kondycję do biegu na 10 km by pobić własny rekord
6. Poprawić sylwetkę / przywodziciel, dolne partie brzucha, boczki na plecach/,ogólnie wysmuklić się.
Wiek : 40 lat
Waga : 69 kg
Wzrost : 168 cm
Obwód w biuście(1) : 99 cm
Obwód pod biustem : 78 cm
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 73 cm
Obwód na wysokości pępka : 73 cm
Obwód bioder (3): 93 cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 55 cm
Obwód łydki : 34 cm
W którym miejscu najszybciej tyjesz : biust, talia, plecy
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biust, talia
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) siłownia minimum(3x w tygodniu), aeroby cycling
Co lubisz jeść na śniadanie: jaja, owsianka, jabłko
Co lubisz jeść na obiad : ryby, warzywa,
Co jako przekąskę : warzywa, czasem orzechy włoskie, owoce
Co jako deser : wpadają słodycze
Ograniczenia żywieniowe : brak
Stan zdrowia: dobry
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: tak, plastry evra
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej: siłownia, bieganie, cycling, aeroboks, skakanka, joga, latino
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : l- karnityna, cla, dolomit, witaminy drożdze piwne, olej z wiesiołka,
Stosowane wcześniej diety : obecnie brak konkretnej, diety wcześniej pseudo-przygoda z naturhouse 3 miesiące dieta białkowa- ból nerek, plan wypłukiwania tłuszczu nie trzymałam się jej zbyt długo.
Przez pewien okres w swoim życiu jadłam duże ilości czekolady i słodyczy. Tak było jakieś 2 lub 3 lata temu. Potem ograniczyłam tego typu jedzenie, ale czasem wpadają tak jak i biały chleb ograniczam.Bardzo lubię owoce i słonecznik.
Za nim zaczęłam ćwiczyć kontakt z siłownią miałam 4 lata z przerwami./Lubię treningi na dużych ciężarach/.
Około dwa lata temu urodziłam dziecko. W związku z tym że ciężko mi było schudnąć zapisałam się na siłownie 1,5 roku temu. Udało mi się schudnąć 16 kg z wagi 84 kg do 66 kg w pół roku, najwięcej chudłam przez pierwsze trzy miesiące , potem waga stanęła w miejscu. Później trochę poszła do góry na 72 kg .Ogólnie waga utrzymuje się od marca zeszłego roku na tym samym poziomie, obwody ciała nie zmieniają się.
Obecnie dużo ćwiczę pomimo progresu w ćwiczeniach, efektów nie widzę,więc coś robię źle.Treningi są typowo kulturystyczne, czasem w super seriach i na dużej ilości powtórzeń na duże grupy mięśniowe.Aeroby nawet i dwu godzinne.Są tez treningi interwałowe i spinningi, naprzemiennie z treningiem siłowym.
Za podpowiedzią koleżanki Asi zapisałam się na te forum. Przyzwyczajona jestem do harówki na siłce i dużych wyzwań wydolnościowych.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
Przykładowa pozycja do przysiadu bez obciążenia, ewentualnie do korekty. Barki w dole , łopatki ściągnięte , plecy proste,i schodzę w dół z zachowaniem oczywiście równowagi.:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
Trening na jutro według zalecenia szefowej obliques
1. Martwy ciąg 4 serie po 6-8 ruchow
2. Przysiad ze sztangą na plecach 4 serie po 6-8 ruchów
3. Wyciskanie na ławce poziomej 4 serie po 6-8 ruchów
4. Przysiad żołnierski 4 serie po 6-8 ruchów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 65575 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 188925
ok, witamy. Nie wiem czy w czasie przemiany uda ci sie wszystko poprawić, bo w tej chwili układałam ten trening bardziej pod szaleństwa redukcyjne niz by rzeczywiście poprawiał rekordy.
Sa dwa problemy z twoim zgłoszeniem, pierwszy j.w, ja bym tu widziała bardziej ukierunkowany trening cos jak w przygotowaniach, ten na pewno poprawia wyniki i mozna dodac do niego również biegi, nie jest drenujacy z sił tak szybko jak ten z przemiany sylwetki. dieta, tu bedzie duzy drenaz z sił szczególnie na koniec. A druga sprawa, to twój staz na forum, zakładłysmy zawsze że startuja dziewczyny prowadzące tu dziennik przez minimum 3 miesiące, czyli takie jakie znamy, ale fakt ze teraz tego zapomniałam napisać w regulaminie zostawiając te kwestie do rozstrzygnięcia w gronie moderatorek.
Niezależnie od wszystkiego witamy i czekamy na twoje wypiski treningowe i dietetyczne, mam nadzieje ze uda nam się ciebie poznać bliżej w tych dwóch tygodniach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
To przykładowy trening jaki robiłam z podziałem na poszczególne grupy mięśniowe.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
Miska była wyżej , a teraz przykładowy trening

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1811 Wiek 106 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 28260
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak się skutecznie pozbyc nadmiaru wody

Następny temat

Co jest nie tak?