SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pomozcie mi z klata i treningiem

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7227

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69


Siema wszystkim.Mam prosbe chodzi mi o jakis dobry trening na mase z uwzglednieniem klatki piersiowej jako piorytet..Ktos jest w stanie mi pomoc???Moja klata jest slabasz o dreszty i temu chcialbym nad nia troche popracwac bardziej..Dzieki z gury za wszystkie odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2045 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13784
Co ty od tej twojej klaty chcesz? wg mnie jest ok A planu nikt ci nie ulozy musisz to zrobic sam a my ci go poprawimy.

http://www.sfd.pl/temat192921/  -Ile powtorzen na mase sile itd.

http://www.kulturystyka2.fora.pl/ - nowe forum

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3691 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 84035
Masz ladna sylwetke przeciez. Dlaczego chcesz zmieniac trening, czyzby zastoj?
Podaj trening(stary) to go oblukamy i ew ulozymy cos wspolnie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69
niedziela:klata(3 cwiczenia po 4serie) biceps(3po3) wtorek plecy(3po4 i martwy ciag) przedramie czwartek Barki(4po4) triceps3po3) piatek nogi calosc na duze partie jak klat arob ei progresje12-10-8-6 rozpietki po 10 powt.skos po 10 -8powt. Na triceps biceps po 10-8 powt Barki wyciskanie 12-10-18-8 inne na barki po 10-8 powt plecy po 12-10-8 powt na wszystkie cwiczenia..A zastoik teraz jest maly ale chyba nie ejstem przetrenowany bo mam checi do treningu i robilem niedawno przerwe to ju zraczej codzi o to ze nie urosnie mi duzo w zbyt szybkim czasie chyba rozumiecie o co chodzi bo nie umiem wytlumaczyc temu szukam nowych bodzcow np w treningu zeby go zmienic
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3691 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 84035
Napisz jeszcze cwiczenia.
Na barki
16 serii? Wedlug mnie za duzo.
Ogolnie plan dobry, jesli idzie o rozklad tygodniowy.
A co z dieta?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 600 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2474
I w tym tkwi właśnie najprawdopodobniej problem. Bo nie wygladasz jak byś był na masie (jeżeli zdjęcie jest aktualne).

Pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 48 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 69
no na barki sorki 15serii 4 wyciskania 4 wznosy boczne 4 podciaganie sztangi do brody i 3 serie wznosy w opadzie n atyllne naramienne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 2044 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 23953
moze rozpiszesz wszystko jedno pod drugim, przy kazdym cwiczonku ilosc serii i powtórzen? bedzie tak o wiele łatwiej wyłapac ewentualne błedy (no i czytac tez bedzie łatwiej )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 297 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 4915
nie zabardzo rozumiem twoj problem, ale moze on tkwic w suplemantacji, a jesi chodzi o trening to moze rob klatke sama w sesji treningowej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2482
Pakerek ty juz chyba byles jakis czas temu na forum z tym samym problemem? bodajze w grudniu 2004. Tzn. ze pomoc okazala sie nieskuteczna??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 600 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2474
Dlaczego doszukujecie się błędów w treningu? Ja widzę po zdjęciu, że on w diecie tkwi!

Pozdrawiam

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

czy moze tak byc ?

Następny temat

co z tą masą ??

nutloveb